• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۵ تا از عطرهایی که مناسب گرمای تابستان اند

  • 27 فروردین 1403 - 13:00
۵ تا از عطرهایی که مناسب گرمای تابستان اند

با ورود فصل تابستان، همه ما به دنبال عطری شاداب و سرشار از انرژی مثبت می گردیم. عطرهای تابستانی، با رایحه های خنک، میوه ای و گلی، به ما احساس تازگی و سرزندگی می دهند و همگان را به سوی جوانانه ترین و خنک ترین تجربه های عطرسازی سوق می دهند.

این عطرها از ترکیبات میوه های تازه چیده شده گرفته تا رایحه های گلابی، خنکی آب های اقیانوس و نت های ملایم چوبی تشکیل شده اند و برای روزهای گرم تابستان عالی می باشند.

معرفی ۵ عطر تابستانی

عطر کریگلر مدیترانین پیچ ۱۵

این عطر لذت بخش ترین عطر هلویی است که تا به حال وجود داشته است. این ادکلن اصلاح شده اولاً برای یکی از مشتریان اختصاصی کریگلر طراحی شده بود، اما اکنون به همه علاقه مندان در دسترس قرار گرفته است. ترکیب منحصر به فرد هلو، لیمو، یاس، عسل، و ترنج تاکستان در این عطر بوی شگفت انگیزی ایجاد کرده است، اما به هیچ عنوان عطر شیرینی که دل را بزند، نیست.

عطر جو مالون نشی بلوسوم

این عطر ترکیبی از گل های نیلوفر آبی، شکوفه عثمانتوس، شکوفه ناشی و مگنولیا می باشد. جو مالون نشی بلوسوم عطری تازه و شاداب است که الهام گر فصل تابستان می باشد. این ادکلن با انرژی رایحه گلابی پر شده و باعث می شود تا حسی خنک و تازه به وجود آید. این عطر حسی خنک و آرام بخش را برای روزهای گرم سال ایجاد می کند.

الیس بروکلین فلوریست

در اینجا یک ادکلن بسیار دلنشین وجود دارد که می توانید در دمای بسیار گرم امتحان کنید. این ترکیب زیبا و مرکباتی از الیس بروکلین، ترکیبی از گل سرخ، ترنج، گاردنیا، پیچ امین الدوله و یاس است. این عطر رایحه شیرینی دارد که می تواند حس خنکی نسیم شبانه تابستان را برایتان تداعی کند. این دقیقا همان چیزی است که در روزهای گرم سال، به آن نیاز خواهید داشت.

مگاماره اورتو پاریسی

عطر مگاماره با الهام از اصالت و غنای روایح دریایی، یک شاهکار دیگر را در دنیای عطرهای تابستانی به ارمغان آورده است. نت های دریایی این ترکیب، توانایی خاصی دارند که احساسات و عواطف افراد را بهبود ببخشند. بعلاوه، این روایح یادآور لحظات عاشقانه و لذت های دلپذیر هستند که حس شادی را در ما زنده می کنند.

ادکلن مگاماره ، یک عطر تابستانی از برند ایتالیایی اورتو پاریسی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار جهانی عطر شد. این آفرینش بی نظیر با رایحه ای آروماتیک و دریایی مختصری از دست عطرساز بزرگ ایتالیایی، الساندرو گوالتیری، به وجود آمده است. عطر مگاماره از دریا الهام گرفته و شخصیتی باشکوه، قدرتمند، مبهم و همزمان بی نیاز از توصیف دارد.

ادکلن مگاماره یک عطر دلپذیر است که شما را با خود به سواحل تازه می برد و به دنبال کشف و جستجوی سرزمین های نو در دل طبیعت می فرستد. رایحه این عطر می تواند هر کسی را به وجد بیاورد و انتخابی خنک برای فصل گرم تابستان می باشد. عطر مگاماره محصولی از شرکت اورتو پاریسی است که برای استفاده مشترک آقایان و خانم ها مناسب است.

عطر آرکیست سیدنی راک پول

در عطر آرکیست سیدنی راک پول، ترکیب رایحه های معدنی با آکوردهای آشنا و کرمی استوایی، به زیبایی با گرمای کهربایی ترکیب شده است تا نور خورشید را به یادآوری کند. این عطر با نت های چوب صندل استرالیایی، آکورد پوست نارگیل، نت دریفت، فرانگیپانی، جلبک دریایی، آمبرمکس و نمک دریایی ترکیب شده و یک انتخاب ضروری برای فصل تابستان است تا شما را خنک کند.

افزایش ماندگاری عطر در تابستان

برای افزایش ماندگاری عطرهای مناسب فصل تابستان، از روش های مختلفی می توانید بهره ببرید، اما یکی از راهکارهای موثر استفاده از لوسیون بدن است.

چربی موجود در لوسیون ها نقش مهمی در افزایش ماندگاری عطرهای خنک بر روی پوست ایفا می کند. برای این منظور، ابتدا پوست خود را به دقت تمیز کنید تا لایه های زائد و آلودگی ها از بین بروند. سپس، لوسیون بدن مورد نظر خود را انتخاب کرده و به طور یکنواخت آن را بر روی پوست پخش کنید. حتماً به خصوص در نواحی که عطر را اسپری می کنید، لوسیون را به کمک ماساژ کمی وارد پوست کنید تا چربی لوسیون در عمق پوست جا بیفتد.

سپس، می توانید عطر خنک و ملایم خود را با اطمینان بیشتری بر روی نواحی پوست اسپری کنید. این روش باعث می شود عطر بهتری با پوست تعامل کند و ماندگاری آن را افزایش دهد. به این ترتیب، لحظات خنک و شاداب تابستانی با عطری ماندگار تر تجربه شده و لذت بیشتری خواهید برد.

نحوه تشخیص عطرهای مناسب برای تابستان

در ادامه نحوه تشخیص عطرهای مناسب تابستان را بررسی می کنیم:

۱. رایحه خنک و تازه: عطر باید دارای رایحه خنک و تازه باشد. از ترکیباتی مانند لیمو، نعناع، خیار، گلابی و آب گلابی در عطرها برای ایجاد حس تازگی استفاده شده باشد.

۲. رایحه میوه های تازه: میوه های تازه و شیرین همیشه یک انتخاب عالی برای فصل تابستان هستند. عطرهای حاوی نت هایی مانند توت فرنگی، هلو، آناناس، لیچی یا نکتارین بسیار مناسب هستند.

۳. رایحه گلی خاص: گل ها نیز برخی از عطرهای تابستانی را خنک می کنند. گل هایی مانند یاسمن، گل سفید، گلابی یا زنبق می توانند حسن طبیعی تابستان را به عطر شما بیاورند.

۴. ماندگاری و پخش معتدل: در فصل گرم تابستان، عطرهای با ماندگاری طولانی ممکن است خسته کننده باشند. بهتر است عطری با ماندگاری معتدل و پخش مناسب انتخاب کنید تا در طول روز لذت ببرید.

۵. استفاده از نمونه ها: قبل از خرید عطر در سایز بزرگ، از نمونه ها و سمپل ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا راحت تر تشخیص دهید که عطر درستی برای شماست یا خیر. فروشگاه عطر ۱۹ این امکان را برای شما به ارمغان می آورد.

۶. مشاوره از دیگران: نظرات دیگران و اطلاعات مرتبط با عطرها می توانند به شما در انتخاب کمک کنند. نظرات آنلاین یا مشاوره با دوستانی که سلیقه مشابهی به شما دارند، می تواند مفید باشد.

با این راهنما، امیدوارم که بتوانید عطری مناسب و شاداب برای تابستان خود انتخاب کنید.

سخن آخر

به کمک عطرهای تابستانی با فشار یک اسپری، همراه با یک الهام از رایحه گل ها و میوه های فصل، می توانیم حس آزادی و سرزندگی را در این فصل دلنواز تجربه کنیم. برای خرید ادکلن مگاماره و سایر عطرهای تابستانی، می توانید به فروشگاه اینترنتی عطر ۱۹ مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55688

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.