• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دلایل اصلی انتخاب فینگر فود

  • 23 مرداد 1401 - 11:02
دلایل اصلی انتخاب فینگر فود

خرید فینگرفود امروزه جزو محبوب ترین غذا های بند انگشتی به حساب می آید به غیر از تنوع زیادی که باعث شده است همه سلیقه ها را در دل خود جای دهد بهترین همراه ما در یک میزبانی بی‌نظیر ، فقط خرید فینگر فود می تواند باشد با ما همراه باشید تا بهتر و دقیق تر شکل گیری این همه محبوبیت را با هم بررسی کنیم.

فینگر فود چیست؟
در ابتدا همه ما با فینگر فود ها آشنا بودیم ولی نه به صورت شکل و شمایل امروزی و کسی به دنبال خرید فینگر فود به این شکل نبود به این جهت که هنوز به صورت جدی در تمام دنیا محبوبیت آن شکل نگرفته بود اما شکل اولیه این غذا های کوچک بند انگشتی همان لقمه های کوچک نان و پنیر یا انواع کوکو ها بودند که ما برای خود در منزل تهیه می کردیم این غذا ها در همه کشورها به نوعی قابل استفاده بودند ، اما رفته رفته جایگاه تجاری خود را پیدا کردند و توانستند در دل عموم مرد برای خود جایی پیدا کنند تا امروز که معرف حضور همه ما هستند و به یکی از محبوب ترین و مناسب ترین غذا برای مهمانی های ما تبدیل شده‌اند.

زمان بندی زندگی امروزی افراد جامعه به کدام سمت کشیده شده
زندگی روزمره ما اکنون با ساعت کاری زیاد و ترافیک های طولانی کار را به جایی رسانده که ما واقعاً برای پخت و پز با یک معضل واقعی رو در رو هستیم و از طرفی برای موفقیت روز افزون خودمان هم می‌شود گفت که وقت کم داریم بخش عمده ای از بیست و چهار ساعت زمان هر روز را به رفت و آمد به محل کار و حضور در محیط کار اختصاص داده‌ایم که اگر بخواهیم زمان خوابیدن خود را نیز از این زمان بجا مانده کسر کنیم زمان قابل توجهی برایمان به جا نخواهد ماند حالا تصور کنید شما مهمانانی را دعوت می‌کنید و در این بحران زمانی باید برای تعداد زیادی از مهمانان نیز غذا تهیه کنید اینجا هست که واقعاً تنها راه حل این موضوع فقط سفارش فینگر فود های خوش مزه و جذاب است تا یک شب بی‌نظیر را برای شما و عزیزانتان بتوانید رقم بزنید.

فینگر فود ها چه فرقی با غذای اصلی دارند؟
غذای اصلی می تواند معنای مختلفی را در بر بگیرد اما اگر ما بخواهیم بین خرید فینگر فود و خرید غذای اصلی چند فرق مهم را معرفی کنیم اول از همه باید گفت در غذای اصلی به‌خاطر حجم زیاد مواد غذایی احتمال اسراف در آن بسیار زیاد است اما در خرید فینگر فود شما ابداً شاهد اسراف نخواهید بود زیرا این غذا های بند انگشتی از حجم کمی برخوردار هستند.
دومین فرق عمده در این خصوص عدم تنوع کافی در قبال فینگر فود ها است و این امر اجتناب ناپذیر بوده، اما در خرید فینگر فود ها شما به علت حجم کم این غذا های بند انگشتی کاملاً دستتان باز است و می توانید در طعم های مختلف به سادگی از یک سینی فینگرفود لذیذ لذت ببرید.

فینگر فود سرد چیست؟
از آنجا که این غذا های کوچک و خوش مزه برای همه سلیقه ها و با همه شرایط مختلف در مهمانی ها خود را آماده کرده اند به جز تنوع در نوع پخت، مزه و … از نظر سرو شدن به صورت سرد نیز در دسترس هستند در اینجا می‌شود به سالاد الویه نیز اشاره داشت که خود به عنوان یک فینگر فود سرد می توان از آن نام برد البته از آنجا که این تنوع در این نوع از غذا های بسیار زیاد بوده در بعضی از موارد غذا ها را به دو صورت گروه و سرد شما نیز می توانید سرو کنید که این خود یک امتیاز ویژه برای شما به عنوان میزبان می تواند به حساب بیاید.

فینگر فود گرم چیست؟
همان طور که از اسم آن نیز پیدا است این غذا ها به صورت گرم سرو می شوند و باید تازه و گرم سرو شوند و برای بهتر بودن مزه آن ها نیز بهتر است تازه و به موقع مصرف شوند.

وجه اشتراک و فرق بین فینگر فود با فست فود در چیست؟
حتماً برای شما نیز این سؤال به وجود آمده است که چه اشتراکی می تواند بین این دو نوع سبک پخت و پز وجود داشته باشد و چه فرق هایی نیز می تواند در این بین شکل گرفته باشد، یکی از فرق های عمده در این خصوص اندازه بین آنها است ابعاد فینگر فود ها در مقایسه با غذا هایی فست فودی بسیار کوچک تر است، فرق دیگر این موضوع این است که غذاهایی مثل کوکو سبزی در خانواده فینگرفود ها با ابعاد کوچک وجود دارد اما در غذا های فست فودی این نوع از غذا ها جایی ندارند، اما چه وجه اشتراکی در این بین می تواند وجود داشته باشد؟
در این خصوص می‌توان گفت تا حدودی می شود غذا های فست فودی را در قالب فینگرفود ها ارائه کرد اما در ابعادی کوچک تر، وجه اشتراک دیگری که می توان در این خصوص بیان کرد می‌تواند گفت در مورد سرو این دو سبک متفاوت ما می توانید شاهد غذا های گرم و سرد باشیم و هر دوی این سبک از پخت پز را در این دو خانواده غذایی به اختصار مشاهده کنیم. اما در کل فرق ها و نقاط مشترک زیادی در این خصوص وجود دارد که ما برای شما مهم ترین آنها را برای شما شرح دادیم.

ما در این مقاله سعی داشتیم تا دلایل اصلی انتخاب فینگر فود را با شما به اشتراک بگزاریم و از جهات مختلفی به شرح و توضیح بیشتر آن بپردازیم از این که با ما تا به اینجا این مقاله همراه بودید سپاسگزاریم .

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=27624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.