• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۴۷ کشته و زخمی در تصادفات جاده‌ای استان سمنان

  • 11 آذر 1402 - 18:03
۴۷ کشته و زخمی در تصادفات جاده‌ای استان سمنان

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وقوع ۱۷ تصادف عمده دارای مصدوم در محورهای بیرون شهری استان سمنان طی هفته گذشته خبر داد و تاکید کرد: تصادف ال ۹۰ با پیکان وانت در کیلومتر سه محور میامی – شاهرود چهار مصدوم بر جای گذاشتند.
وی با بیان اینکه واژگونی کامیون بنز کیلومتر ۵۵ محور میامی به سبزوار یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت، افزود: تلاش مأموران امداد و نجات برای نجات جان فرد مصدوم در این حادثه به دلیل شدت ضربه، بی فایده بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده سمند در کیلومتر ۲۶ محور فولاد محله به دامغان چهار مصدوم داشته است، تاکید کرد: واژگونی پژو پارس در کیلومتر هفت محور معلمان به طرود یک کشته بر جای گذاشت.
باغبانی با بیان اینکه بر اثر واژگونی موتورسیکلت در ایستگاه راه آهن جیلان دو نفر مصدوم شدند، گفت: انحراف از جاده پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۲۷ محور شاهرود – دامغان پنج مصدوم بر جای گذاشت که با حضور عامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی با بیان اینکه واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۷ محور آرادان به سرخه سه مصدوم بر جای گذاشت، افزود: واژگونی پژو پارس در کیلومتر هشت محور ایوانکی – شریف آباد چهار مصدوم و واژگونی استپ وی در کیلومتر ۱۴۳ محور دامغان – جندق دو مصدوم بر جای گذاشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف تریلی با کامیون بنز در کیلومتر ۷۱ محور دامغان – سمنان با دو مصدوم خبر داد و تاکید کرد: عوامل امدادی به چهار مصدوم حادثه واژگونی تارا در کیلومتر ۱۸ محور میامی – سبزوار امداد رسانی کردند.
باغبانی با بیان اینکه پژو ۴۰۵ با خاور در کیلومتر ۱۶ محور شریف آباد – ایوانکی دو مصدوم و واژگونی پراید در روبروی کاروانسرای ایوانکی سه مصدوم برجای گذاشته است، گفت: عوامل امدادی و هلال احمر به یک مصدوم حادثه واژگونی مگان در کیلومتر ۱۳۴ محور جندق به دامغان امداد رسانی کردند.
وی از واژگونی پراید در کیلومتر سه محور گرمسار به تهران با سه مصدوم خبر داد و گفت: سه مصدوم حادثه تصادف سمند با تریلی در کیلومتر سه محور آرادان-گرمسار و دو مصدوم واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۸۱ محور دامغان – سمنان نیز امداد رسانی شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=50872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.