• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

  • 15 اردیبهشت 1403 - 13:00
ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.
حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.
نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=57042

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.