• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

یافتن مسیر ثروت سخت بود یا ساده؟

  • 25 آبان 1401 - 20:57
یافتن مسیر ثروت سخت بود یا ساده؟

مدت زمان طولانی که در بازار فعالیت می کردم در پی یافتن یک مسیر ساده برای رسیدن به ثروت گذشت و یک روز متوجه شدم باید سختی راه را به جان بخرم تا در نهایت به ثروت برسم پس از همان زمان با جدیت شروع به تولید انواع الکل صنعتی، طبی و غیره که در این مقاله به شما معرفی خواهم کرد، نمودم و اکنون به هدف خود رسیدم.

الکل صنعتی

الکل صنعتی یا اتیل الکل تقطیر شده، دارای فرمول شیمیایی (C2H5OH) می باشد که به طور معمول دارای مقاومت بالایی است و غیر از اهداف نوشیدنی، تولید و فروخته می شود. این ماده معمولاً به شکل اتیل الکل خالص، الکل کاملاً دناتوره شده و مخلوط های حلال اختصاصی توزیع می شود. صنعت الکل، صنعت تجاری است.

الکل اولیه، الکلی است که در آن گروه هیدروکسی به یک اتم اولیه کربن پیوند خورده است. همچنین می تواند به عنوان یک مولکول حاوی یک گروه “-CH –OH” تعریف شود. در مقابل، یک الکل ثانویه دارای فرمول “–CHROH” و یک الکل سوم دارای فرمول “–CR₂OH” می باشد، جایی که “R” نشان دهنده یک گروه حاوی کربن است. لازم است بدانید که فقط یک ارتباط با یک گروه آلکیل از گروه CH2 وجود دارد که گروه –OH را نگه می دارد. این استثنا وجود دارد. در متانول، CH3OH، حتی اگر هیچ گروه آلکیل متصل به اتم کربن –OH وجود نداشته باشد، به عنوان یک الکل اولیه محسوب می شود.

اسپری ضدعفونی

بسیاری از افراد به جای استفاده از فرم محلول ضد عفونی کننده ترجیح می‌دهند از انواع اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح کمک بگیرند. اگر شما هم به دنبال یک اسپری ضد عفونی کننده با خاصیت پوشش‌دهی بالا هستید، اسپری ۱۰۰ میل حناسی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.این اسپری با طراحی ظاهری زیبا، سبک و قابل حمل می‌تواند به راحتی در کیف شما قرار بگیرد و هر بار که نیاز به ضد عفونی کردن دست‌ها یا سطوح اطراف‌تان را داشتید، این کار را برایتان انجام دهد.

یکی از ویژگی‌های مثبت دیگر این محصول این است که بر خلاف بعضی برندهای ارائه دهنده اسپری، محصول حناسی منجر به ایجاد احساس بد چسبندگی در دست‌ها نمی‌شود؛ بلکه به دلیل استفاده از مرطوب کننده و نرم کننده، پوستی کاملاً نرم با احساس تمیزی کامل را به شما هدیه خواهد داد.علاوه بر استفاده از الکل در این محصول از مرطوب کننده هم استفاده کرده است تا مانع از خشکی پوست افرادی شود که محصولش را انتخاب می‌کنند؛ ضمن اینکه رایحه بسیار خوب و دلچسب این محصول می‌تواند فضای اطراف شما را پر کند.

الکل طبی

الکل طبی خالص مایعی بی بو وبی مزه است که با استفاده از تخمیر شکر و مخمر تهیه می شود و در آبجو، شراب و نوشیدنی های الکلی استفاده می شود. الکل هم یک ماده شیمیایی است و هم یک داروی روانگردان می باشد. در علم شیمی، الکل زمانی به وجود می آید که یک گروه هیدروکسی، یک جفت اتم اکسیژن و هیدروژن، جایگزین اتم هیدروژن در یک هیدروکربن شود. الکل ها با سایر اتم ها پیوند تشکیل می دهند و الکل های ثانویه را ایجاد می کنند. ایزوپروپانول یا ایزوپروپیل الکل یا مایعات مبتنی بر اتانول و همان داروی مشابه بریتانیا است که با توجه به محصولات ایزوپروپیل الکل در دسترس ترین ماده جراحی است. الکل مالش به دلیل مواد تلخی که دارد، حتی اگر بر پایه اتانول باشد، دناتوره شده و قابل نوشیدن نیست.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.