• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گلایه دختر شمشیرباز ایران بابت حذف ناگهانی از قهرمانی آسیا

  • 24 خرداد 1402 - 13:56
گلایه دختر شمشیرباز ایران بابت حذف ناگهانی از قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از ۲۷ خرداد در چین آغاز می شود. در حالی که پیش از این اعلام شده بود، اعظم بختی به عنوان تنها نماینده اپه زنان ایران به این مسابقات می‌رود و حتی برای گرفتن ویزای چین برای این بازیکن هم اقدام شده بود، اکنون این بازیکن عنوان کرده که نظر مسئولان فدراسیون برای حضورش در قهرمانی آسیا تغییر کرده است.  
اعظم بختی در گفت‌وگو با ایسنا با تایید اینکه به قهرمانی آسیا نمی رود، بیان کرد:  براساس نظر فنی یک شخص که در جلسه کمیته فنی حضور داشت، این تصمیم گرفته شده است و این فرد مسئولان فدراسیون را مجاب کرد که من اعزام نشوم.
بختی در پاسخ به این پرسش که دلیل نرفتنش چه چیزی بوده است چون حتی برای گرفتن ویزای چین هم اقدام کرده بود؟ تاکید کرد: بله ویزای من آمده است. مسئولان می خواستند من را اعزام کنند اما آن شخص نظر مسئولان را تغییر داد که به نفع بختی است به این مسابقات نرود. مسابقات قهرمانی آسیا برای من خیلی مهم بود. خودم هم گفتم این مسابقه را برای کسب سهمیه المپیک نیاز دارم. از طرف دیگر برای بازی های آسیایی هم نیاز دارم که در قهرمانی آسیا خودم را محک بزنم. با شرکت نکردن در این رقابت‌ها ضربه می خورم اما توجه نکردند.
او ادامه داد:  قهرمانی آسیا مسابقه ای است که واقعا ورزشکار را به چالش می کشد و از آن طرف برای کسب سهمیه المپیک کارم راحت‌تر می شد اما آن از دست دادم و این در شرایطی بود که آماده بودم و هیچ مصدومیتی هم نداشتم.
به گزارش ایسنا، فدراسیون شمشیربازی اکنون باید دلیل اعزام نشدن شمشیرباز اپه زنان به مسابقات قهرمانی آسیا را به طور شفاف اعلام کند.
بیشتر بخوانید:
اسامی شمشیربازان ایران در قهرمانی آسیا/ مربی تیم زنان توبیخ شد!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=43382

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.