• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

  • 08 اردیبهشت 1403 - 13:00
سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.
میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.
سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.
سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=56546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.