• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کلاس زبان برای بزرگسالان در تهران

  • 30 فروردین 1403 - 12:25
کلاس زبان برای بزرگسالان در تهران

یادگیری زبان برای تحصیل، کار یا مهاجرت یکی از مهم ترین مسائلی است که به عنوان یک بزرگسال باید به آن توجه داشته باشید.

شما می توانید از روش ها و راه های مختلف به یادگیری زبان بپردازید اما باید بدانید برای اینکه بتوانید اصولی و درست یک زبان را یاد بگیرید نیاز دارید تا در کلاس های آموزش زبان شرکت کنید.

این کلاس ها به شما کمک می کند تا برای آزمون های بین المللی آماده شوید و زبان دلخواه تان را همانند زبان مادری صحبت کنید.

ویژگی های کلاس زبان بزرگسالان چیست؟

آموزش و یادگیری زبان به عنوان اصلی ترین فاکتور در پیشرفت شغلی و تحصیلی افراد است. یادگیرندگان بزرگسال به اطلاعاتی نیاز دارند که بتواند فوراً برای نیاز های حرفه ای آن ها قابل استفاده باشد و عموماً دانش عملی را ترجیح می دهند که مهارت های آن ها را بهبود بخشد، کار آن ها را تسهیل کند و اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد.

بزرگسالان احساس می کنند باید مسئولیت زندگی و تصمیمات خود را بپذیرند و به همین دلیل است که کنترل یادگیری خود برای آن ها مهم است. بنابراین، خود ارزیابی، رابطه همسالان و معلم و در عین حال حمایت ظریف همگی ضروری هستند.

آموزشگاه زبان تهران موسسه زبان دهخدا

یکی از بهترین آموزشگاه های زبان، موسسه زبان دهخدا در غرب تهران جنت آباد می باشد. این موسسه با بهترین متد های آموزشی، بروزترین منابع و اساتید مجرب نیتیولایک به صورت کاربردی و مکالمه محور به شما زبان دلخواه تان را آموزش دهد.

موسسه زبان دهخدا به آموزش زبان های مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، ترکی استانبولی، آلمانی،‌ چینی، ژاپنی و… پرداخته است و تمامی کلاس ها و دوره های آموزشی موسسه زبان دهخدا به شکل حضوری و آنلاین به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شوند. این موسسه به شما کمک می کند تا برای آزمون های بین المللی و مصاحبه سفارت آماده شوید.

آموزشگاه زبان ایرانمهر

موسسه زبان ایرانمهر، یکی از آموزشگاه های زبان معتبر در تهران می باشد به برگزاری کلاس های آموزش زبان به صورت حضوری و غیرحضوری می پردازد و زبان را در سطوح و به سنین مختلف آموزش می دهد.

آموزشگاه ایرانمهر با بهره مندی از اساتید مجرب، منابع بروز آموزشی، ارزیابی و نظارت کلاس ها توسط سوپروایزرین، از بهترین موسسه های آموزشی بزرگسالان است. این موسسه به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون های بین المللی و کسب و کار نیز می پردازد.

موسسه زبان سفیر گفتمان

موسسه زبان سفیر گفتمان کلاس های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند و دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش است. این موسسه به آموزش زبان انگلیسی در تمامی سطح و همچنین برگزاری دوره های آمادگی آزمون آیلتس می پردازد.

این آموزشگاه به آموزش مکالمه زبان انگلیسی و فرانسه به‌صورت ترمیک، فشرده و فوق فشرده در الگوهای زمانی مختلف و همچنین به برگزاری کلاس ‌های تخصصی آمادگی آزمون IELTS و آزمون‌های آزمایشی استاندارد آیلتس، آزمون تافل، آزمون FCE و آزمون CAE می پردازد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.