• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کسب و کاری که من را به درآمد دلاری رساند

  • 27 آذر 1401 - 12:49
کسب و کاری که من را به درآمد دلاری رساند

چسب یکی از محصولاتی است که در سراسر جهان و همه کشور ها مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو تمام کسب و کار هایی که مربوط با این محصول هستند ازرونق و درآمد بالایی برخوردار هستند، من نیز با اطلاع از این موضوع وارد عرصه تجارت این محصول شدم و با ارسال آن به کشور های دیگر درآمد دلاری کسب کردم.

چسب کاشی استخری

جدای از مزایا و امکانات ویژه ای که استفاده از چسب کاشی استخری دارد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه یکی از دلایل اصلی خرید آن است.

این محصول معمولاً دارای بسته بندی های۱، ۵، ۱۲ و ۲۵ کیلویی است که میانگین قیمت برای خرید یک سطل چسب کاشی استخری در سال ۱۴۰۱ در حدود ۲۵۰٫۰۰۰ تا ۳۵۰٫۰۰۰ تومان بوده که البته برخی برند ها قیمت های بیشتری نیز دارند.

برند های مختلفی از چسب کاشی در بازار موجود است که بر اساس نیاز و میزان مصرف می توان از انواع سطل حاوی چسب کاشی استخری با وزن های متفاوت استفاده کرد.

سایت ما این قابلیت را دارد تا بهترین انواع چسب کاشی را برای شما مشتریان مشتاق فراهم آورد، برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

چسب صنعتی سینا

پس با وجود چسب صنعتی سینا کاربردی دیگر نیاز به اتصالات فیزیکی مانند جوشکاری نمی باشد چون این چسبهای صنعتی نیاز ما را به خوبی برطرف می کنند پس دیگر شما می دانید که چسبهای تخصصی صنعتی باید یک چسب اپوکسی یا پلی اورتان، ذوب داغ یا پلیمر باشد.

اتصال ایجاد شده توسط چسبهای تخصصی صنعتی به نوع چسب و تمیزی سطح بستگی دارد به طوری که اگر چسب شما از بهترین محصول بازار باشد ولی در زمان استفاده سطح رویی قطعه را تمیز نکرده باشید گرد و غبار، خرده چوب و تکه های زباله می تواند مانعی برای مونتاژ بهتر دو قطعه شود.

پس علاوه بر خرید و تهیه یک چسب صنعتی با کیفیت، شما در زمان استفاده از محصول نیز نکاتی را رعایت کنید گونه ای از چسبهای تخصصی صنعتی مرغوب بدون حلال بوده، رنگی شفاف داشته و معمولا در حالت مایع و جامد ساخته می شود که به نام سیانوآکریلات معروف هستند.

آنها را چسبهای صنعتی بی رنگ می نامند و برای تعمیرات وسایل حساس کاربرد دارند پس همه مدل چسب وارد بازار شده که نیاز ما به نحو احسن را برطرف کنند.

چسب مایع رازی

چسب مایع رازی با پیشرفته ترین فناوری روز ساخته شده است، در این مطلب اطلاعات کافی برای خرید بهتر آن را قرار داده ایم.

همه چسب ها در شرایط و سطوح مختلف کارایی ندارند و باید برای هر نوع کاربرد چسب مناسب آن را تهیه کنید.

چسب قطره ای آلفا از جمله محصولاتی است که در برابر حرارت دوام بالایی دارد و به صورت مایع تولید می شود.

این مشخصه سبب شده بتوانید به راحتی از این چسب در نقاطی که میزان حرارت بالایی وجود دارد بهره بگیرید.

استفاده از این چسب در بیشتر موارد به تلاشی که باید تحمل کند (ارتعاشات، اصطکاک و غیره)، به ماهیت بستری که قرار است روی آن اعمال شود و همچنین به دمایی که باید تحمل کند بستگی دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.