• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

کسب و کارهای کوچک پرسود با نگاهی به آینده

  • 12 آبان 1401 - 22:20
کسب و کارهای کوچک پرسود با نگاهی به آینده

کسب و کارهای آینده بدون تردید با کسب‌وکارهای سنتی تفاوت خواهند داشت، به همین دلیل است که آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود اهمیت زیادی دارد که ما دراینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

لوله پلیکا کشاورزی

امروزه در صنعت کشاورزی برای آبیاری مزارع از لوله پلیکا کشاورزی مربعی هواکشی بزرگ استفاده می کنند که این لوله ها کار را برای کشاورزان آسان نموده است و این لوله اولین بار در سال ۱۹۳۲ در آلمان تولید و به بازار عرضه شد که برخی از این لوله ها همچنان در حال بهره برداری هستند و نمونه هایی از آنها حفاری شده و بدن هیچ گونه آسیبی موجود می باشند.

خرید برنج جنوب

خرید برنج جنوب امروزه به دلیل خواص منحصربه فرد این محصول از رونق خوبی برخوردار است و به همین دلیل مراکز عرضه برنج جنوب برای راحتی مشتریان خود،امکان خرید آنلاین را از طریق سایت های معتبر فراهم نموده اند و این برنج از نظر ظاهری نسبت به برنج های شمال کشور قد کوتاه تر بوده و تپل تر می باشد و بعد از پخت قد می کشد و عطر و بوی بی نظیری پیدا می کند.

غذای ماهی آکواریوم

از چیزهایی که برای غذای ماهی قرمز و ماهی سالمون مورد نیاز می باشد، غذای ماهی آکواریوم منجمد شده مخصوص آنها می باشد که در دسته مواد طبیعی و مصنوعی قرار می گیرد و این غذا از ترکیب پودر شده حشرات، زئوپلانکتونها و سخت پوستان است که به صورت خالص و بدون آب تهیه می گردد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.