• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

کارآفرین موفق ثروت سازی می کند

  • 15 آبان 1401 - 0:00
کارآفرین موفق ثروت سازی می کند

کارآفرین موفق کسی است که در فرآیند ایجاد کسب و کار تمام گزینه ها را بسنجد و مطابق با شرایط و اهداف خود یک حوزه کاری موفقی را انتخاب کند و برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاشش را بکند تا موفق گردد و ثروت خود را افزایش دهد. در این راستا سعی کردیم شما را با چند گزینه کارآفرینی سودآور آشنا کنیم.

پودر صابون

افراد متعددی از پودر صابون خانگی برای شستن لباسهای خود استفاده می نمایند زیرا کارایی بالاتری دارد و آلودگیها را به خوبی تمیز می کند که از مزیت مهم این محصول بشمار می رود. بنابراین این محصول پرکاربرد توانسته است در بازار شوینده ها جایگاه خوبی را کسب کند.

گلدان پلاستیکی جدید

از مزیتهای یک گلدان پلاستیکی جدید این است که علاوه بر این که از مواد و متریال با کیفیت تولید شده است که سبک است و شکستنی نیست، دارای طرح و مدلهای بسیار متنوعی است که پاسخگوی هر سلیقه ای می باشد. این محصولات در اندازه های مختلف برای مکانهای مختلف قابل استفاده است.

قیمت سیب درختی امروز

همانطور که می دانید سیب درختی به دلیل طعم و فواید زیاد، جزء خرید همیشگی افراد است با آغاز برداشت و کشت سیب درختی از باغات، قیمت سیب درختی امروز در سرد خانه ها رو به افزایش است و یکی از دلایل آن کاهش میزان برداشت از سطح باغات و افزایش تقاضا برای این میوه پرخاصیت بوده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32874

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.