• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

کارآفرینی در حوزه وسایل نوزاد، باعث رفاه مالی فرزندانم شد

  • 28 آبان 1401 - 2:26
کارآفرینی در حوزه وسایل نوزاد، باعث رفاه مالی فرزندانم شد

بنده با کارآفرینی و فعالیت در حوزه انواع وسایل کودک مانند پستانک، پوشاک، جوراب و … توانستم از رفاه مالی خوبی برخوردار شوم و همین امر موجب شد تا فرزندانم نیز در رفاه بیشتری رشد کنند.

جوراب نوزاد

امروزه با پیشرفت دستگاههای بافندگی تنوع زیادی در طرحها و جنسهای جوراب نوزاد و نوزاد در شهرهای مختلفی همچون قم ایجاد شده است.

در مورد تاریخچه پیدایش و استفاده از جوراب نانو قدیمی باید گفت که از جوراب از قدیمیترین لباسهایی است که مورد استفاده بشر قرار می ‌گرفته‌ است تاریخ شناسان اعلام کرده‌اند که جورابهای اولیه توسط اجداد غارنشین انسانها پوشیده می‌ شده ‌است که از خود جورابها چیزی باقی نمانده ‌است و این ادعا را با توجه به نقاشیهایی که بر روی دیواره‌ های غارها وجود داشته ‌است مطرح نموده‌اند و گفته شده ‌است که این جورابها از پوست برخی از حیوانات تهیه می ‌شدند.

در حدود قرن دوم پس ‌از میلاد رومیها اینه تکه هایی از پارچه و چرم را به هم وصل کردند و جورابهایی را تولید کردند که در آن زمان به آن اوردون می‌ گفتند که اولین جورابهایی بودند که به جورابهای امروزی شباهت داشتند. همچنین جورابهایی از حدود قرن دوم میلادی کشف ‌شده که از جنس پشمی بوده و در انگلستان از آنها برای حفاظت از پا در برابر آب ‌و هوای سرد و خشک این کشور استفاده می شده است.

پستانک نوزاد

نوزادان فعالیت حرکتی زیادی دارند و یک لحظه در یک جا بند نمی شود و برای کنترل کردن هیجانات و همچنین سرگرم کردن آنها پستانک نوزاد مورد مناسبی است. زمانی که موقع بازی آنها فرا می رسد اگر پستانک در دهانشان باشد به طرفین پرت می کنند که اگر حواسمان به آنها نباشد ممکن است الوده شوند.

ذهن آنها به قدری پیشرفته نیست که بخواهند به ما بگویند که آن را بشوریم و دوباره به آنها بدهیم و ما چون از این اتفاق خبری نداریم بی اطلاع از همه جا دوباره پستانک آلوده را بر دهان آنها می گذاریم که باعث مریض شدن نوزاد می شوند. اقداماتی که برای پیشگیری از این اتفاق افتاده است به این صورت است که زنجیرهای پلاتیکی با بندهایی طراحی شده است تا در پشت گردن نوزاد قرار می گیرد و هنگامی که پستانک از دهان آن به بیرون افتاد بر روی زمین نمی افتد و بر گردن آنها باقی می ماند.

همه ی ما دیده ایم که وقتی می خواهیم کودک خود را در موقع خاصی آرام کنیم از پستانک نوزاد مشهد و روروک بچه استفاده می کنیم که مواد تولید شده در آن به گونه ای است که موجب آرام شدن آنها می شوند.

پوشاک نوزاد

عزیزانم ، پوشاک نوزاد و کودک نیک تاک بر اساس نیاز جامعه طراحی و انتخاب های خود را انجام می دهد و برای هر کسی با توجه به تناسب وسع و اقشار مختلف جامعه نمونه زیبا و با کیفیت قابل ارائه دارد. با توجه به انتخاب مادرهای امروزی در تنوع رنگ و خاص بودن ، پوشاک نوزاد و کودک برند نیک تاک طراحی و انتخاب خود را در تنوع و کیفیت بالا قابل ارائه دارد. امروزه دنیای اینترنت بالخصوص در حوزه پوشاک نوزاد و کودک از جمله لباس زیر نوزاد ، بسیاری از عمده فروشان ،تولید کنندگان و حتی مغازه داران را به هم نزدیک تر کرده، در برند پوشاک نوزاد و کودک نیک تاک همانطور که در سابقه درخشان کاری خود ثابت کرده ایم آماده همکاری با این اقشار جامعه بوده و هستیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.