• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چینی‌ها به تماشای «تل‌ماسه ۲» رفتند/ فروش ۲۰ میلیونی در افتتاحیه

  • 23 اسفند 1402 - 6:02
چینی‌ها به تماشای «تل‌ماسه ۲» رفتند/ فروش ۲۰ میلیونی در افتتاحیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «تلماسه ۲» با فروش سه روزه ۱۹.۹ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در سینماهای چین با اقبال روبه‌رو شد و با اندکی فاصله از درام جنایی «خوک، مار و کبوتر» در جایگاه دوم فروش قرار گرفت.

«خوک، مار و کبوتر» در فاصله جمعه تا یکشنبه ۲۱.۳ میلیون دلار (۱۵۱ میلیون یوان) به‌دست آورده تا مجموع فروش ۱۰ روزه خود را به ۵۴.۱ میلیون دلار برساند.

در حالی که بسیاری از فیلم‌های هالیوودی در ۳ سال اخیر در چین با مشکل مواجه شده‌اند و به ویژه دنباله‌ها بیشتر این بی‌توجهی را درک کردند، اما اکنون به نظر می‌رسد «تل ماسه ۲» با جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌اش، از این وضعیت به سلامت بیرون آمده است.

صفحه‌های نمایشگر غول‌پیکر آیمکس با نزدیک به ۸۰۰ صفحه نمایش در چین، حدود ۶.۵ میلیون دلار از آخر هفته افتتاحیه فیلم را به خود اختصاص دادند که تقریبا به معنی یک سوم کل افتتاحیه فیلم در چین بود.

پیش‌بینی فروش «تل ماسه ۲» در چین ۷۸ میلیون دلار است که در مقایسه با فروش ۳۸ میلیون دلاری فیلم نخست دنیس ویلنوو در سال ۲۰۲۱ بسیار بالاتر است.

«خوک، مار و کبوتر» محصول تایوان به کارگردانی وونگ چینگ پو از هنگ کنگ و با بازی اتان خوان، داستان گانگستری را روایت می‌کند که متوجه می شود به سرطان مبتلا شده و تنها چند ماه از زندگی‌اش باقی مانده و در همین حال درمی‌یابد سومین قانون‌شکن تحت تعقیب کشور است و تصمیم می‌گیرد ۲ جنایتکار رتبه بالاتر را از بین ببرد تا بتواند در اوج بمیرد.

«دلم برات تنگ شده» یک درام عاشقانه چینی به کارگردانی هان یان و اقتباسی از رمانی از ژنگ ژی، در دومین اکران آخر هفته خود به سومین فیلم پرفروش هفته بدل شد و با فروش ۳ روزه ۱۳.۶ میلیون دلاری این جایگاه را کسب کرد. فیلم داستان زوجی را تصویر می‌کند که شانس دومی برای عشق پیدا می‌کنند، اما تقریبا دوباره همه چیز را از دست می‌دهند.

در رتبه‌های چهارم و پنجم «مقاله ۲۰» به کارگردانی ژانگ ییمو با فروش ۸.۴ میلیون دلاری جای گرفت تا مجموع فروشش را به ۳۳۴ میلیون دلار برساند و «پگاسوس ۲» ساخته هان هان ۶.۸ میلیون دلار فروخت تا در مجموع ۴۶۹ میلیون دلار به دست آورده باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.