• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چگونه وقت سفارت فنلاند بگیریم؟

  • 28 آبان 1401 - 13:06
<strong>چگونه وقت سفارت فنلاند بگیریم؟</strong>

آشنایی با نحوه دریافت وقت سفارت فنلاند برای افرادی که قصد دریافت یکی از انواع ویزای فنلاند را داشته باشند ضروری است. همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، دریافت ویزای فنلاند در سال‌های اخیر برای ایرانیان با دشواری‌های بسیاری همراه بوده است و افرادی که شرایط موردنظر سفارت فنلاند را نداشته باشند نمی توانند ویزای فنلاند را دریافت کنند. البته این صحبت ها بیشتر درباره ویزای توریستی فنلاند است و اگر متقاضیان از طرف یک دوست، آشنا یا افراد خانواده دعوت نامه نداشته باشند، موفق به دریافت ویزای توریستی نمی شوند.

 ولی شرایط دریافت ویزای تحصیلی فنلاند، ویزای سرمایه گذاری و … متفاوت است. به طور کلی با توجه به پیچیدگی هایی که دریافت ویزای فنلاند دارد، بهتر است افرادی که برای اولین بار قصد دریافت ویزای شینگن فنلاند رادارند، از کارشناسان مهاجرتی مجموعه گردشگری یوروپ تورز که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرند.

انواع وقت سفارت فنلاند

با توجه به اینکه متقاضیان دریافت ویزای فنلاند قصد اقامت کوتاه مدت در فنلاند را داشته باشند یا بلند مدت،یکی از انواع وقت سفارت فنلاند را دریافت می کنند.

سفارت فنلاند به صورت کلی دو نوع وقت سفارت برای متقاضیان در نظر می‌گیرد. افرادی که قصد داشته باشند کمتر از ۹۰ روز یا سه ماه در این کشور اقامت داشته باشند، باید وقت کوتاه مدت سفارت فنلاند بگیرند.

 اما افرادی که قصد داشته باشند بیشتر از ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند، باید وقت سفارت بلندمدت بگیرند.

 البته همانطور که اشاره کردیم دریافت وقت سفارت کار آسانی است، اما مسئله اصلی این است که ویزای شما مورد پذیرش قرار می گیرد یا خیر؟ بهتر است قبل از اقدام برای دریافت هر یک از انواع ویزای فنلاند راجع به شرایط ویزای فنلاند و مدارک مورد نیاز برای ویزای فنلاند تحقیق کنید. در صورت نداشتن دعوتنامه، گردش مالی مناسب و پرینت حساب سه ماه آخر، به هیچ وجه برای ویزای فنلاند اقدام نکنید. چرا که تمامی ویزاها بدون این مدارک رد می شوند.

توصیه ما این است که قبل از اقدام به تکمیل فرم درخواست ویزای فنلاند با کارشناسان مهاجرتی مجموعه گردشگری یوروپتورز تماس بگیرید و از راهنمایی ها و مشاوره های افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا به مشکل بر نخورید.

وقت سفارت فنلاند حضوری است یا اینترنتی؟

برای دریافت وقت سفارت فنلاند ابتدا متقاضیان باید به صورت اینترنتی به وبسایت رسمی دفتر کارگزاری وی اف اس گلوبال مراجعه نمایند و فرم درخواست ویزای فنلاند را به صورت آنلاین تکمیل کنند. توجه داشته باشید که باید یک پرینت از فرم درخواست ویزای فنلاند تهیه کنید. سفارت فنلاند وقت مصاحبه ندارد؛ اما نیاز است که متقاضیان دریافت فنلاند برای تحویل مدارک لازم برای دریافت ویزای فنلاند به صورت حضوری به دفتر کارگزاری وی اف اس مراجعه نمایند. به همین جهت باید از قبل وقت سفارت داشته باشند و این کار هم به صورت اینترنتی انجام میشود.

مراحل دریافت وقت سفارت فنلاند

اولین مرحله برای تعیین وقت سفارت فنلاند مراجعه به وبسایت رسمی کارگزاری وی اف اس گلوبال نمایندگی سفارت این کشور در داخل ایران است.

پس از مراجعه به وبسایت متقاضیان باید فرم درخواست ویزای فنلاند را تکمیل نمایند.

برای این کار باید ابتدا یکی از انواع ویزای فنلاند را انتخاب کرده و با توجه به نوع ویزا مدارک مورد نیاز را فراهم نمایند.

 لازم به ذکر است که در تکمیل فرم درخواست ویزا از وارد کردن اطلاعات اضافی و غیر ضروری پرهیز کنید. چرا که همین اطلاعات اضافه می تواند برای شما مشکل ایجاد کند و پروسه دریافت ویزای شما را به تعویق بیاندازد.

پس از تکمیل فرم درخواست ویزا و ارسال آن یک ایمیل از طرف دفتر کارگزاری وی اف اس گلوبال برای متقاضی ارسال می شود. این ایمیل حاوی اطلاعاتی درباره تاریخ و روز مراجعه به سفارت فنلاند است. متقاضیان باید در تاریخ و ساعت مشخص شده در دفتر کارگزاری vfs گلوبال آماده شوند و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای فنلاند را ارائه نمایند.

معمولاً پس از دو هفته کاری وقت سفارت برای متقاضیان تعیین می شود و پس از ارائه مدارک و بررسی آنها توسط سفارت فنلاند دو تا سه هفته کاری طول میکشد تا جواب ویزا برای متقاضیان ارسال شود.

بهتر است متقاضیان هنگام تکمیل فرم درخواست ویزای فنلاند برنامه سفر خود را مشخص کنند. چرا که سفارت فنلاند با توجه به تاریخ سفر و رزرو بلیط هواپیما برای متقاضیان وقت سفارت تعیین می کند تا بتوانند قبل از سفر کارهای مربوط به دریافت ویزا را انجام دهند.

وقت سفارت فنلاند

وقت سفارت فنلاند از طرف کارگزاری رسمی سفارت این کشور یعنی vfs گلوبال برای متقاضیان تعیین می‌شود. متقاضیانی که درخواست ویزای فنلاند را ارائه کرده باشند، پس از دو هفته می توانند وقت سفارت بگیرند و در دفتر کارگزاری حاضر شوند.

 آدرس دفتر کارگزاری وی اف اس گلوبال میدان هروی، خیابان موسوی، مجتمع تجاری هروی، طبقه چهارم است. متقاضیان می توانند از یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر به این دفتر کارگزاری مراجعه نمایند.

 فرم های تکمیل شده درخواست ویزای فنلاند که به صورت آنلاین ارسال شده اند باید به صورت دست نویس نیز تکمیل شوند و یا پرینت فرم تکمیل شده باید در روز مراجعه به دفتر کارگزاری تحویل داده شود. در روز مراجعه به دفتر کارگزاری متقاضیان نیازی به انجام مصاحبه ندارند؛ اما برای انجام انگشت نگاری، ثبت اطلاعات بیومتریک و ارائه مدارک لازم برای ویزای فنلاند باید به این دفتر مراجعه کنند.

پرداخت هزینه ویزای فنلاند و هزینه وقت سفارت فنلاند نیز مورد نیاز است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه تعیین وقت سفارت فنلاند و مراحل رزرو وقت سفارت این کشور می توانید با کارشناسان مهاجرتی مجموعه گردشگری یوروپ تورز تماس حاصل فرمایید.

آژانس گردشگری یوروپ تورز با برگزاری تورهای اروپایی و اخذ ویزای کشورهای اروپایی به هم وطنان عزیز کمک می‌کند تا در کوتاهترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای کشورهای اروپایی شوند. همانطور که اشاره کردیم کشور فنلاند و سایر کشورهای اروپایی شرایط سختی را برای صدور ویزا برای شهروندان ایرانی در نظر گرفته اند و شما تنها در صورتی می توانید موفق به دریافت ویزای این کشورها شوید که از قوانین کشور ها اطلاع داشته باشید و با استفاده از مشاوره ها و راهنمایی های افراد کارشناس اقدام به ارسال درخواست ویزا نمایید.

در غیر این صورت ممکن است درخواست ویزای شما ریجکت شود و سفر شما به تعویق بیافتد. توجه به قوانین و شرایط ویزای فنلاند و استفاده از مشاوره های افراد متخصص در این حوزه می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.