• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چند ترفند هوشمندانه برای رسیدن به آرزوهایم یافتم

  • 24 آبان 1401 - 16:43
چند ترفند هوشمندانه برای رسیدن به آرزوهایم یافتم

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که ترفند هوشمندانه من چیست، در پاسخ باید بگویم من با ایجاد کسب و کار اینترنتی در زمینه آفتالموسکوپ که یکی از لوازم پزشکی می باشد توانستم بدون اینکه فروشگاه فیزیکی داشته باشم درآمد بالایی را به دست آورم و به آرزوهایم برسم، از آن جهت که این محصول مدل های متنوعی دارد به معرفی آنها می پردازیم.

افتالموسکوپ دیجیتال

از مدلهای جدیدتر محصول افتالموسکوپ ، افتالموسکوپ دیجیتال است در این سری از محصولات سیستم دیجیتالی جای سیستمهای سنتی و دید فیزیکی پزشک را گرفته و خود با مشاهده و پارامترهایی که از محصول دریافت می کند، می تواند پارامترهای داخلی بدن که در ابتدای محتوا به آن اشاره شد اندازه گیری کند و به پزشک تحویل دهد. البته باید خاطر نشان کرد در خرید این محصولات و سایر محصولات دیجیتالی پزشکی مثل دستگاه فشارسنج نیاز به دقت بالایی وجود دارد، این محصولات علیرغم این که قیمت آنها با معتبر شدن برند افزایش پیدا می کند اما این امر نباید مانع خرید محصولات برندهای معتبر شود و اولویت افراد برای خرید محصولات دیجیتال باید کیفیت آنها باشد زیرا در حال حاضر محصولات بی کیفیت در بازار موجود است که با خرید آنها ممکن است پارامترها و اعداد نادرستی به دست پزشکان برسد و باعث تصمیم گیری اشتباه آنها شود.

افتالموسکوپ غیر مستقیم
با توجه به اینکه در صنعت پزشکی و چشم پزشکی افتالموسکوپ غیر مستقیم کارایی زیادی دارد بیشتر پزشکان سعی در تهیه این محصول می نمایند، اما باید بدانید که معمولاً افتالموسکوپ نو دارای قیمت بیشتری به نسبت افتالموسکوپ دست دوم است، به همین دلیل هم برخی پزشکان ترجیح می‌ دهند که این نمونه محصول را از نوع دست دوم خریداری کنند. البته قبل از خرید افتالموسکوپ غیر مستقیم دست دوم باید به یک سری موارد توجه نمود که مهم ترین مورد در زمان خرید افتالموسکوپ غیر مستقیم دست دوم سالم بودن این محصول است که با امتحان نمودن و نگاه کردن از داخل عدسیها می توان متوجه شد که این محصول سالم است یا خیر.

افتالموسکوپ مستقیم

افتالموسکوپ در طی سالیان سال دچار تغییراتی شده است و سه نوع مختلف از آن تولید شده اند که افتالموسکوپ مستقیم یکی از پراستفاده ترین انواع این دستگاه ها است. اگرچه این دستگاه کوچک است اما وجود آن برای یک مطب بسیار ضروری است تا پزشک بتواند چشم ها را یک ارزیابی اولیه نماید و ریسک های خطر احتمالی را تأیید یا رد نماید. افتالموسکوپ ها معمولاً با باتری های قلمی کار می کنند که باید به این نکته دقت داشته باشید تا از باتری هایی با کیفیت در آن ها استفاده کنید و همیشه کنترل نمایید که باتری ها پر باشند و دستگاه کار کند تا در موارد اورژانسی به مشکل برنخورید همچنین جهت اطمینان خاطر بهتر است چند عدد باتری ذخیره نیز داشته باشید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.