• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چرا پوشاک به آسانی می تواند ما را پولدار کند؟

  • 23 آبان 1401 - 1:13
چرا پوشاک به آسانی می تواند ما را پولدار کند؟

پوشاک بانوان یکی از محصولاتی است که به آسانی می توان از آن کسب درآمد کرد، زیرا این محصول سرمایه زیادی نمی خواهد، شما در هر شهر و مکانی که هستید به راحتی می توانید با پوشاک به درآمد برسید و کسب و کاری پرسود داشته باشید، یکی از این محصولات مانتو است شما می توانید به راحتی از این محصول کسب درآمد کنید فقط کافی است انواع پر فروش این محصول را بشناسید و کم کم کسب و کارتان را شروع کنید، در ادامه چند مدل خوش پسند این محصول را به شما معرفی می کنم.

مانتو تابستانی

همه چیز مربوط به فصل و آب و هوای محیط دارد. گرم باشد همه به دنبال مانتو تابستانی با پارچه خنک هستند. این موقع‌ها بیشتر مانتو با پارچه نخی مورد توجه است. پارچه مناسب مانتو تابستانی هم که انواع زیادی دارد که در عام به اسم نخی و نازک جا افتاده است.اکثر خانم‌ها با وجه رسمی به دنبال پارچه ساده و تمام رنگی هستند که در ایران اغلب رنگ‌های تیره‌ای همچون مشکی سرمه‌ای و طوسی برای مانتو محبوب‌تر است.

مانتو کلاسیک

بیشتر دختر‌های نوجوان و جوان هم به دنبال مانتو‌هایی با رنگ‌های شاد دخترانه و یا با پارچه طرح‌دار و چاپی هستند. مانتو کلاسیک با طرح‌های فرهنگی با مزمون سنتی ایرانی می‌تواند برای دختران جذاب باشد.مردم ما اغلب با لمس پارچه انواع نظر‌ها را در مورد الیاف کاربردی در پارچه می‌دهند و خود را پارچه‌شناسی متخصص می‌دانند. از نظر این متخصصین دو الیاف بیشتر وجود ندارد. یا نخ است یا پلاستیک!!! جدا از شوخی اگر شما صاحب یک تولیدی پوشاک کوچک یا بزرگ هستید باید به صورت حرفه‌ایدر مورد الیاف طبیعی و مصنوعی، انواع آن، روش تشخیص، کاربرد و حکمت مصرف هر کدام در پارچه‌های مختلف آشنایی کامل پیدا کنید. این مانتو جز مانتوهای پر طرفدار در میان خانم های ایرانی است.

مانتو ویمسیکال

افراد دارای پوست تیره که چشم و موهای مشکییا قهوه‌ای تیره دارند بهتر است برای مانتو ویمسیکال رنگ‌هایی مانند صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن بپوشند و از طبق آنچه دنیای مد نمناک توصیه کرده است پوشیدن لباس با رنگ‌های گرم و تیره و رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره، فیروزه‌ای، سبزیشمی، قرمز تیره خودداری کنند.افراد دارای رنگ پوست معمولی بهتر است مانتو خود را هماهنگ با رنگ چشمشان انتخاب کنند. رنگ‌های مناسب برای این افراد ، بژ، آبی، سورمه‌ای، گندمی، مشکی، صورتی است و رنگ‌های نامناسب برای این افرا د مغز پسته‌ای، بنفش، قهوه‌ای تیره و قرمز است اما از پوشیدن مانتوهایی به رنگ پوستتان خودداری کنید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33653

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.