• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چرا سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن را انتخاب کنید؟

  • 30 آبان 1401 - 12:44
چرا سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن را انتخاب کنید؟

چرا سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن را انتخاب کنید؟

سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن از یک فناوری ابتدایی و قابل اعتماد استفاده می کنند که نیازی به نگهداری یا دانش مهندسی زیادی ندارد. این محصول جزو محبوب ترین سنگ شکن ها در ایران است سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن مخصوصاً زمانی مناسب هستند که هدف اصلی کاهش بلوک های بزرگ به قطعات کوچکتر است که می توانند توسط ماشین های دیگر پردازش شوند. برای خرید سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن و گیربکس صنعتی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن

این یک سنگ شکن اولیه است. سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن ماشینی برای خرد کردن سنگ ها و سایر مواد سخت و ساینده مانند گرانیت، سنگ معدن یا بتن بازیافتی است که معمولاً برای مقاصد صنعتی است. دستگاه سنگ شکن از یک صفحه ثابت و یک صفحه چرخان به نام فک تشکیل شده است که سنگ در بین آنها به دام افتاده و خرد می شود. یک موتور و یک تسمه حرکت را به یک شفت خارج از مرکز انتقال می دهند که فک متحرک را با چرخش به حرکت در می آورد. یک فنر این فک متحرک را برمی گرداند تا مواد خرد شده به تدریج در سنگ شکن فرود آیند. هنگامی که مواد به اندازه کافی کوچک هستند، در فضای بین دو فک سنگ شکن قرار می گیرند. سنگ شکن سنگ را به سنگ های کوچک می شکند که به طور خاص برای ساخت بتن برای ساخت و ساز و جاده ها استفاده می شود.

برای خرید سنگ شکن میتوانید به سایت ماکان سنگ شکن به آدرس اینترنتی https://makansangshekan.netمراجعه کنید .

مزایای سنگ شکن فکی ماکان سنگ شکن

  • هزینه های نگهداری و عملیاتی پایین به دلیل اینکه قطعات متحرک کمی دارد
  • مواد خام را به حدود ۱۵۰ میلی متر کاهش می دهد

توجه داشته باشید این دستگاه برای برای نیازهای مواد کوچک (کوچکتر از ۱۵۰ میلی متر) مناسب نیست. در صورت نیاز به اندازه دانه کوچکتر می توان آن را در ترکیب با سایر سنگ شکن ها استفاده کرد. برای دست زدن به خاک رس یا فلز مخلوط شده با سنگ مناسب نیست.

گیربکس کتابی (SN)

گیربکس کتابی (SN)از چرخ دنده مخروطی با دندانه های مارپیچ تشکیل می شود. این دنده های مارپیچ باعث می شود که این محصول با نام گیربکس حلزونی نیز شناخته شود. گیربکس کتابی به دلیل تطبیق پذیری، واکنش بسیار کم و خطای انتقال کم در بازار ثابت شده اند و بسیار کاربرد دارند.

از مزایای استفاده از این گیربکس های کتابی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۳۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق
  • حداکثر ۸ پدل چرخ در هر طرف.
  • بسیار کم سر و صدا و نویز اندک
  • بار به ۴ یاتاقان تقسیم می شود.
  • راندمان بالا و اتلاف انرژی کمتر

از سایر گیربکس صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیربکس متحدالمرکز

گیربکس متحدالمرکز که به آن درایو دنده‌ای خطی نیز گفته می‌شود، جعبه‌دنده‌ای است که در آن شفت‌های سرعت بالا و پایین در سطوح افقی و عمودی یکسان قرار دارند. این واحدها به دلیل تراز مستقیم محورهایشان به چندین واحد اجازه می دهند در یک ردیف قرار گیرند. گیربکس سیاره ای نوعی درایو دنده خطی متحدالمرکز است که به دلیل طراحی ناهموارش معمولاً در کاربردهایی استفاده می شود که به گشتاور بیشتری نیاز دارند.

گیربکس موازی

درایو دنده موازی به چرخ دنده ای گفته می شود که در آن شافت سرعت بالا و پایین در یک صفحه افقی و موازی با یکدیگر قرار دارند. گیربکس های شفت موازی معمولاً برای کاربردهای گشتاور بالا و اسب بخار بالا انتخاب می شوند.

نصب گیربکس صنعتی

دو راه برای نصب گیربکس در یک سیستم وجود دارد: پایه یا شافت. مانند آرایش شفت، نصب با محدودیت فضا و ساختار در سیستم تعیین می شود. درایوهای دنده نصب شده روی پا از طریق سوراخ های پیچ در پای خود به پایه یا صفحه پایه نصب می شوند. این ممکن است ساده به نظر برسد، اما مستلزم آن است که پایه به اندازه کافی سفت باشد تا از درایو و گشتاور عبوری از آن پشتیبانی کند. این درایوها به نرمی پا حساس هستند، وضعیتی که زمانی اتفاق می‌افتد که پاها با یکدیگر همسطح نیستند و باعث ایجاد ناهماهنگی بین شفت‌ها می‌شود. درایوهای نصب شده روی پا نیز باید روی پایه هایی قرار گیرند که به خوبی به پایه های موتور و تجهیزات محرک متصل هستند. این باعث می شود که تجهیزات مستقل از یکدیگر حرکت نکنند که این امر نیز باعث ناهماهنگی و لرزش می شود.


جمع بندي:

سنگ شکن جهت انجام عملیات خردایش سنگ ها در ابتدای پروسه سنگ شکنی و فرآوری مواد معدنی و شن و ماسه مورد استفاده قرار می گیرد، وبه منظور خرد کردن سنگ های بزرگ و تهیه خوراک در ماشین آلات دیگر بکار گرفته می شود .سنگ شکن ها انواع گوناگونی دارند.

شرکت ماکان سنگ شکنmakansangshekan.net ، با پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه در ساخت و توزیع قطعات انواع دستگاه های سنگ شکن و خطوط خردایش و با مدیریت آقای جعفرزاده اقدامات گسترده ای در زمینه طراحی انجام داده است. اين شركت علاوه بر تامین تجهیزات قید شده در داخل کشور، قابلیت ارائه این محصولات در سطوح بین المللی با کیفیت قابل رقابت را نیز دارا می باشد همچنين تيم ماكان تمام تلاش خود را می کند که خدمات خود را در حداقل زمان با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه نماید و آمادگی هر گونه همکاری با مجموعه های مختلف در زمینه طراحی ، ساخت و نصب و راه اندازی خطوط خردایش و فرآوری انواع کانی های معدنی ، بازسازی و تعمیر انواع دستگاه های سنگ شکن و همچنین ساخت و تامین قطعات یدکی مربوط به دستگاه های مذکور را دارد .

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=34178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.