• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

چرا سرور مجازی ایران را از هاست ایران تهیه کنیم؟

  • 21 اسفند 1401 - 13:26
چرا سرور مجازی ایران را از هاست ایران تهیه کنیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وب‌سایت در دسترس بودن آن برای کاربران است. در واقع کاربرانی که در فضای آنلاین حضور دارند علاقه‌مند هستند که به محض کلیک کردن روی لینک وب‌سایت مد نظرشان به راحتی و در کمترین زمان به آن دسترسی داشته باشند.

این دسترسی سریع و آسان به یک وب‌سایت باعث می‌شود که روز به روز تعداد نفراتی که از آن سایت استفاده می‌کنند افزایش پیدا کند و مالک وب‌سایت بتواند خدماتی که دارد را به افراد بیشتری ارائه کند.

البته دسترسی راحت و سریع به وب‌سایت فقط برای وب‌سایت‌های فروشگاهی و خدماتی اهمیت ندارد! بلکه کسانی که مالک یک سایت شرکتی یا وبلاگ هستند نیز باید وب‌سایتشان را برای دسترسی ساده کاربرانشان بهینه کنند، تا بتوانند ترافیک ورودی خوبی در طول روز به دست بیاورند و کسب و کارشان را گسترش دهند.

سرور مجازی ایران به عنوان یکی از بهترین سرویس‌های میزبانی وب برای وب‌سایت‌هایی که کاربرانشان در داخل ایران حضور دارند محسوب می‌شود. زیرا سرور مجازی پرسرعت است، امکان پشتیبانی از تعداد زیادی از کاربران را برای وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین فراهم می‌کند و مدیران وب‌سایت‌ها امکان کنترل کامل منابع خودشان را در این سرویس‌های میزبانی وب دارند.

مهم‌ترین مزایای سرور مجازی ایران

برای اینکه بهتر بتوانید از خدمات سرور مجازی ایران استفاده کنید، در ادامه مزایایی که این سرویس برای فعالان در فضای آنلاین به همراه دارد را جهت شناخت بهتر ارائه کرده‌ایم.

سرعت بالای دسترسی برای کاربران ایرانی

هر وب‌سایتی با هدف خاصی و برای کاربران خاصی راه‌اندازی می‌شود. با توجه به اینکه وب‌سایت‌های ایرانی با هدف ارائه خدمات یا داده به کاربران ایران راه‌اندازی شده‌اند، لازم است که توسط سرورهایی میزبانی شوند که سرعت دسترسی به اطلاعات روی وب‌سایت را برای کاربران افزایش می‌دهند.

نکته‌ی مهم در مورد VPS ایران این است که این سرویس در سرورهای داخل کشور میزبانی می‌شود. همین امر باعث می‌شود که کاربران سرعت بهتری را در استفاده از این سرور تجربه کنند.

آپ تایم بالا سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران هاست ایران با وجود آپتایم بالا این امکان را برای دارندگان کسب و کارهای آنلاین فراهم کرده که وب‌سایتشان را همیشه در دسترس نگه دارند. این آپتایم حاصل زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند هاست ایران است. دارندگان وب‌سایت‌های متنوع با استفاده از این سرویس می‌توانند دسترسی همیشگی کاربران را به پلتفرم یا وب‌سایتی که دارند تضمین کنند.

امکان ارتقا منابع به میزان دلخواه

کسب و کارهای کوچک و متوسط در ابتدای شروع به کارشان در فضای آنلاین، به منابع زیادی برای راه‌اندازی وب‌سایت خودشان نیاز ندارند؛ اما به مرور با وجود افزایش تعداد کاربران این بسترها و توسعه خدماتی که دارند، لازم است که کسب و کارها منابع سرور میزبانی خودشان را افزایش دهند.

سرور مجازی ایران این امکان را برای دارندگان کسب و کارهای آنلاین فراهم کرده که به صورت پله‌ای و در صورت نیاز منابع مورد نیاز خودشان را افزایش دهند و وب‌سایشان را به بهترین نحو در بستر آنلاین اداره کنند.

مقرون به صرفه بودن

سرور مجازی ایران نسب به سرورهای اختصاصی و سرورهای خارجی قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد؛ بنابراین کسب و کارهای ایرانی با انتخاب این سرویس می‌توانند در هزینه‌های کسب و کارشان صرفه‌جویی کنند.

پرداخت هزینه به ازای مصرف

فعالان فضای آنلاین برای خرید سرورهای اختصاصی باید ماهانه هزینه مشخصی را بپردازند. با توجه به اینکه هر کسب و کاری به میزان متفاوتی از خدمات سرویس‌های میزبانی وب استفاده می‌کند، سرورهای اختصاصی برای همه وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های موجود گزینه منطقی به نظر نمی‌رسد.

سرور مجازی ایران در هاست ایران با وجود استفاده از زیرساخت ابری، این امکان را برای فعالان فضای آنلاین فراهم کرده که تنها به اندازه‌ای که از منابع استفاده کرده‌اند هزینه پرداخت کنند؛ بنابراین کسب و کارهای کوچک و نوپا که نیاز به سرویس‌های میزبانی باکیفیت و قیمت مناسب دارند نیز می‌توانند از این سرویس میزبانی بهره‌مند شوند.

هاست ایران به عنوان یکی از شرکت‌های حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب، در زمینه ارائه سرور مجازی داخلی و خارجی فعالیت می‌کند.

این شرکت با وجود تیم حرفه‌ای، ایجاد زیرساخت قدرتمند، دارا بودن مجوز رتبه دو مراکز ارائه دهنده خدمات داده افتا برای دیتاسنتر، آپتایم بالای ۹۹ درصد و پشتیبانی تمام وقت، این امکان را برای فعالان فضای آنلاین فراهم کرده که حتی میزبانی وب‌سایت‌های با حساسیت بالای خودشان را روی سرور مجازی این شرکت انجام دهند و از بابت محافظت از داده‌هایشان آسوده‌خاطر باشند.

پنل کاربری سریع و کاربر پسند، عدم نیاز به دانش فنی برای استفاده از سرور مجازی و پشتیبانی ۲۴/۷ تنها گوشه‌ای از خدمات هاست ایران برای کسانی است که از سرور مجازی ایران این شرکت استفاده می‌کنند.

با خرید سرور مجازی ایران (https://hostiran.net/cloud/vps/iran) از دیتاسنتر اختصاصی هاست ایران می‌توانید به صورت آنی سرویس مد نظرتان را دریافت کنید و امکان نصب کنترل پنل دلخواهتان را روی این سرویس خواهید داشت.

تیم هاست ایران در تمام مراحل نصب و راه‌اندازی تا استفاده از این سرویس همراهتان خواهند بود تا آسوده‌خاطر بتوانید وب‌سایت‌هایتان را روی سرور مجازی ایران میزبانی کنید.

منبع : مهر نیوز

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.