• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چرا حتی در روز تعطیل هم می شود به موفقیت رسید

  • 20 آبان 1401 - 22:04
چرا حتی در روز تعطیل هم می شود به موفقیت رسید

با فکر کردن در جمعه به دلیل روز کاری بعدش بسیار مهم است، اکثر افرادی که سعی و کوشش کمی دارند و موفق نیستند طرز فکر مشابهی دارند، همه می گویند حالا امروز بگذرد از فردا فکر می کنم! حتی برای فکر کردن هم مانند دیگر کار ها به فردا موکول می کنند ولی با فکر درست می توان با سرمایه کم و مصمم بودن حتی از چراغ نیز می توان به پول رسید و زندگی راحتی داشت.

چراغ دکل

همکاران دکل بند و شرکت های ساخت تاور و آنتن، که در سایر شهرها مستقر هستند؛ می توانند با یک تماس، از راهنمایی های تیم فنی بهره مند شده و مشاوره رایگان برای خرید چراغ دکل دریافت نمایند.

فروش چراغ دکل سولار ارزان قیمت از طریق شرکت های سازنده و یا نمایندگی های عرضه محصولات مخابراتی که توسط کارخانه ها تعیین می شود؛ انجام شده و پشتیبانی های فنی نیز در این مراکز صورت می گیرد.شرکت های مختلفی در شهرهای کشور اقدام به طراحی، تولید و عرضه چراغ لامپ دکل مخابراتی سولار نموده اند که در این میان مجموعه آریانا صنعت داوین با بیش از ۱۵سال سابقه در زمینه ساخت و توزیع چراغ دکل سولار، یکی از قدیمی ترین شرکت ها بوده که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل کشور، به سایر کشورهای اطراف نیز صادرات داشته است. محصولات چراغ دکل سولار ساخته شده در این واحد تولید، در زمان مونتاژ، چندین بار مورد تست و بررسی قرار می گیرند تا از خروج کالاهای معیوب از خط تولید، جلوگیری به عمل آید.

چراغ دکل خورشیدی

قیمت خرید چراغ دکل خورشیدی به موارد زیر نیز وابسته است که لازم است مورد توجه خریداران ارجمند قرار گیرد: نوع و ظرفیت باتری  توان پنل نوع ال ای دی و چیپ آن خودرنگ و UVدار بودن حباب مقاوم بودن بدنه در برابر ضربه نوع ماژول و قسمت الکترونیکی اهمیت خرید و استفاده از چراغ دکل خورشیدی، زمانی مشخص می شود که بدانیم این کالا، نیازی به سیم کشی و خروجی برق ۲۲۰ولت نداشته و خطر برق گرفتگی نیز در این سیستم به طور کامل حذف می شود. در حال حاضر می توان گفت که در بیش از ۹۰درصد پروژه های موجود از چراغ دکل خورشیدی و هشدار دهنده های سولار استفاده می شود که مراحل اجرای پروژه را بسیار راحت تر کرده و مدت زمان آن نیز کاهش قابل توجهی داشته است.

چراغ قوه

از نمونه های دیگر چراغ قوه به صورت روی پیشانی می باشد که با کشی مقاوم می تواند برروی پیشانی قرار گیرد این محصول برای انواع مشاغل خدماتی و فنی مانند مکانیکی، برقکاری، جلوبندی انواع خودروهای سبک و ماشین سنگین مورد استفاده قرار می گیرد همچنین کسانی که در شب و یا در تاریکی کار انجام می دهند. مانند کارگران معدن کارگرانی که شبها بر روی خط لوله و یا انتقال برق کار می کنند حتی کشاورزانی که شبانه می خواهند زمین خود را آبیاری کنند و از همه مهمتر نمونه های ضدآب این محصول برای غواصان و کسانی که در زیر آب کار می کنند می تواند مورد استفاده باشد و البته برای بیشتر کارهای گفته شده سعی می شود نمونه های باکیفیت این محصولات خریداری شود تا مقاومت بیشتری در برابر ضربه و رطوبت داشته باشند. انواع چراغ قوه ها را برای شما توضیح دادیم و کارایی آنها را نیز بیان کردیم

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.