• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

چرا برای کودکان خود جامپر و روروئک بخریم؟

  • 17 اسفند 1402 - 13:21
چرا برای کودکان خود جامپر و روروئک بخریم؟

تهیه لوازم سیسمونی برای هر پدر و مادری جذابیت‌های خاص خود را دارد. معمولا پدر و مادرها باتوجه به ذوقی که برای کودک خود دارند، سعی می‌کنند انواع و اقسام لوازم را برای سیسمونی تهیه کنند، در حالی که ممکن است خرید لوازم بیهوده، آن‌ها را از خرید لوازم کاربردی غافل کند. جامپر و روروئک جزو لوازم‌ کاربردی در سیسمونی کودک هستند و می‌توانند در مواقع لزوم یک همیار ایده‌آل برای پدرها و مادرها باشند. این لوازم معمولا در زمانی استفاده می‌شوند که کودک دلبند شما اولین قدم‌های خود را برمی‌دارد. روروئک یک وسیله شناخته‌شده برای شماست؛ اما ممکن است با جامپر آشنایی زیادی نداشته باشید. با ما همراه باشید تا جامپر و روروئک را به شما معرفی کرده و لزوم خرید این لوازم کودک را مورد بررسی قرار دهیم.

جامپر چیست؟

در معرفی جامپر می‌توان گفت یک وسیله کاربردی شبیه به روروئک است که به تازگی طراحی و تولید شده و در لیست لوازم سیسمونی به چشم می‌خورد. آنچه سبب تفاوت در طراحی جامپر و روروئک شده، عدم امکان حرکت در استفاده از جامپر است. در واقع این وسیله با وجود امکانات مشابه روروئک، فاقد چرخ است و هیچگونه حرکتی ندارد. تنها حرکت آن به سمت بالا و پایین است که به واسطه فنر تعبیه شده در آن ایجاد می‌شود. در واقع حرکت کودک به سمت بالا و پایین به واسطه کش‌های متصل شده به پایه‌های فلزی یا پلاستیکی جامپر انجام می‌شود.

طراحی اسباب بازی‌های موزیکال و چراغ‌دار روی این وسیله و حرکت بالا و پایین آن برای کودک جذابیت زیادی دارد و در مواقعی که فرزند دلبند شما بی‌تاب و ناآرام است، می‌توانید با استفاده از این وسیله، ساعت‌ها او را سرگرم کنید. شورتی داخل جامپر که برای نشستن کودک طراحی شده، دارای گردش ۳۶۰ درجه است و کودک می‌تواند به راحتی در جهات مختلف قرار گرفته و با اسباب بازی‌های دور خود سرگرم شود.

مزایای خرید جامپر

قطعا در خرید جامپر و رورئک مزایای خاصی وجود دارد. حرکت ارتجاعی کودک روی جامپر باعث تقویت ماهیچه‌های پا به‌خصوص ماهیچه‌های ران می‌شود. از طرفی اسباب بازی‌هایی که روی این وسیله تعبیه شده، حس کنجکاوی را در کودک تحریک کرده و ضمن دست ورزی بر هوش و تمرکز کودک شما می‌افزاید. اسباب بازی‌های مختلف روی این وسیله یک شناخت نسبی از محیط اطراف را در کودک ایجاد می‌کند. از آنجا که جامپر حرکت زیادی ندارد، هیچ آسیبی متوجه کودک شما نیست. این وسیله در تنوع رنگ، طرح و امکانات مختلف وجود دارد و تولید آن توسط برندهای معروف تا برندهای معمولی و متوسط سبب شده که دست شما برای خرید بازتر باشد.

قیمت جامپر

قیمت این وسیله کاربردی باتوجه به فاکتورهای مختلفی از جمله برند تولیدکننده، کیفیت متریال‌های به‌کاررفته در جامپر، تنوع و تعداد اسباب بازی‌ها روی آن و کارایی جامپر مشخص می‌شود. باتوجه به اینکه این وسیله به تازگی به سرویس سیسمونی افزوده شده و همچنین به دلیل طراحی ارگونومیک آن، ممکن است کمی گران به نظر برسد؛ اما قطعا کیفیت، کارایی و جذابیت این وسیله برای کودک شما ارزش هزینه کردن را دارد. برای اینکه بتوانید جامپر را با قیمت واقعی آن خرید کنید، بهتر است که یک فروشگاه سیسمونی معتبر و منصف را انتخاب کنید. اگر در هزینه خرید جامپر و روروئک محدودیت دارید، می‌توانید به انتخاب خود یکی از این دو وسیله را برای دلبند خود انتخاب کنید؛ اما باید بدانید که هر یک از این دو وسیله کارایی و عملکرد جداگانه‌ای دارند.

روروئک چیست؟

همه کودکان از یک سنی به بعد که اولین قدم‌های خود را برمی‌دارند، تمایل بیشتری برای راه رفتن نشان می‌دهند. در حالی که عضلات پای کودکان نوپا به اندازه کافی قوی نیست و ممکن است بارها به زمین بخورند. از آنجا که والدین طاقت دیدن زمین خوردن دلبند خود را ندارند، می‌توانند از روروئک برای حرکت بهتر کودک خود استفاده کنند. جامپر و روروئک نقش مهمی در افزایش توانایی‌های حرکتی کودک دارند. برخی از افراد تصور می‌کنند که روروئک انتخاب مناسبی برای کودک نیست و ایمنی لازم را هنگام حرکت ارائه نمی‌دهد.

این ادعا در صورتی درست است که از روروئک‌های بی‌کیفیت و غیر استاندارد استفاده کنید. باتوجه به اینکه این وسیله می‌تواند دامنه حرکتی کودکان را گسترش دهد، برای آن‌ها جذابیت زیادی دارد. به‌علاوه اینکه معمولا از اسباب بازی‌ها و اشیا جذاب روی روروئک استفاده می‌شود و می‌تواند کودک را سرگرم و شاد کند. شما می‌توانید با خرید یک روروک استاندارد و ارگونومیک، با شورتی باکیفیت و پایه‌های محکم، این احساس شادی را به دلبند خود ببخشید.

خرید روروئک

شما می‌توانید با تهیه جامپر و روروئک در یک بازه زمانی مشخص، کودکان را از ایجاد وابستگی به والدین و به اصطلاح بغلی شدن آن‌ها دور کرده و با افزایش اعتمادبه‌نفس کودک، او را برای راه رفتن تشویق کنید. زمانی که تشخیص دادید کودک به راه رفتن تمایل دارد، می‌توانید جامپر را کنار گذاشته و از روروئک استفاده کنید؛ بنابراین خرید روروئک نیز برای دلبند شما خالی از لطف نیست. شما می‌توانید مناسب با جنسیت فرزند خود انواع روروئک پسرانه و روروئک دخترانه را تهیه کنید.

قیمت روروک

قیمت این محصول به برند تولیدکننده آن، کیفیت، مدل، طرح و رنگ آن و مواردی از این قبیل بستگی دارد. اگر در هزینه خرید کردن جامپر و روروئک محدودیتی ندارید، بهتر است قبل از هر چیزی، کیفیت این لوازم را در اولویت خرید خود قرار دهید؛ اما در غیر این صورت نیز وجود مدل‌های متنوع روروئک در برندهای مختلف، امکان یک خرید معقول را برای شما فراهم می‌سازد. در این بین اگر یک فروشگاه لوازم نوزاد و کودک معتبر را انتخاب کنید، می‌توانید یک خرید اقتصادی را تجربه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به لزوم تهیه جامپر و روروئک برای کودک صحبت کردیم و فاکتورهای موثر در قیمت جامپر و قیمت روروئک را مورد بررسی قرار دادیم. تهیه این لوازم درصورتی‌که از یک برند معتبر، با کیفیت مناسب و طراحی ارگونومیک باشد، می‌تواند برای کودک شما جذابیت زیادی داشته باشد. به‌علاوه اینکه این لوازم به حرکت بهتر و سریع‌تر کودک دلبند شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید برای تهیه انواع روروئک دخترانه و روروئک پسرانه، انواع متنوع جامپر، یک فروشگاه لوازم کودک معتبر و تخصصی را انتخاب کنید؛ در این صورت می‌توانید خرید ایده‌آلی را انجام دهید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.