• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پول مرا دوست داشت و من هم آن را دوست داشتم

  • 20 آبان 1401 - 16:03
پول مرا دوست داشت و من هم آن را دوست داشتم

در هیچ رابطه ای دوست داشتن یک طرفه ملاک نیست، پول خیلی از افراد را دوست دارد اما آنها پول را دوست ندارند و به سمت پول نمیروند، به همین جهت است که بسیاری ثروتمند شده و بسیاری فقیر می مانند. من با ورود به حوزه کاری دستگاه‌های رستورانی توانستم سرمایه خوبی را بدست آورده و ثروتمند شوم. برخی از دستگاه‌های کاری این حوزه را در متن زیر به حضورتان معرفی می نماییم.

دستگاه مرغ بریان

انواع مختلفی از دستگاه مرغ بریان خانگی و دستگاه کباب ترکی خانگی وجود دارند که در بازار به صورت تک سیخ، سه سیخ و پنج سیخ عرضه می شود.کاربرد دستگاه مرغ بریان خانگی در واقع مشابه کاربرد فر می باشد نکته‌ ای که باید توجه شود این است که این دستگاه مرغ بریان نسبت به ظرفیت و کاربردهای بیشتری را دارد.

این دستگاه به دلیل وجود چنین مزیتهایی یکی از دستگاه های محبوب برای مراکز تولید غذا و مغازه های اغذیه فروشی محسوب می شود.

در ادامه در مورد چگونگی عملکرد دستگاه مرغ بریان برای شما اطلاعاتی را ارائه میدهیم عملکرد این دستگاه به گونه ای می باشد که مرغ، ران، بال و کتف بر روی سیخهایی که یک صورت گردان می باشند قرار می گیرد و همین طور که سیخها می چرخد حرارت داخل دستگاه به طور یکسان بوده و مرغ را به صورت یکنواخت بریان می کند.

دستگاه کباب

برای پختن کباب ترکی در حجمهای بسیار بالا به امکانات خاصی نیاز می باشد به همین جهت یک نوع دستگاه به نام دستگاه کباب ترکی به وجود آمد و این دستگاه کار را برای پختن کباب ترکی در حجم بالا آسان نمود دستگاه کباب ترکی در انواع مختلف همچون دستگاه کباب ترکی زغالی تولید می شود که شما عزیزان با توجه به نیازی که دارید می توانید این دستگاه را خریداری کنید اگر بخواهیم دستگاه کباب ترکی را دسته بندی کنیم می توانیم این دسته بندی را بر اساس تعداد و ظرفیت هر سیخ معین کنیم.

از برندهایی که به تولید دستگاه کباب ترکی مشغول است می توان به تفال اشاره کرد، دستگاه کباب ترکی در انواع مختلف همانند دستگاه کباب ترکی تبریز تولید شده است اما اگر بخواهیم دو نوع از معروف ترین مدلهای آن را نام ببریم می توانیم به دستگاه کباب پز ایستاده و دستگاه کباب پز رومیزی اشاره کنیم.

دستگاه قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز اسپرسو این مزیت را دارد که میزان فشاری برابر با ۲۰ بار یا بیشتر را داشته باشد و همچنین برخوردار از هشدارهای لازم جهت تهیه قهوه بوده باشد. گنجایش دستگاه قهوه ساز نسپرسو بسیار مناسب بوده و قادر است حدود چهارده الی بیشتر از کپسولها را برای دانه های قهوه در خود بگنجاند.

از مزیتهای ویژه دستگاه قهوه ساز نسپرسو مربوط به خاموش شدن اتومات آن پس از آماده شدن قهوه است که این امر برای افرادی که خواهان تهیه بدون دغدغه قهوه می باشند، مناسب است.

تمامی دستگاه های قهوه ساز نسپرسو این مرکز قابلیت شستشوی آسان را داشته و این مزیت نیز به آن افزوده شده است که به طور خودکار مورد پاکیزگی قرار بگیرند. دکمه های مخصوصی بر روی دستگاه قهوه ساز نسپرسو تعبیه شده است که می توانند کفهای شیر را تولید نموده و این مزیت تنها با یک اشاره بر روی صفحه کلید امکان پذیر می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.