• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پولادگر: منتظر درخشش هندبال در بازی‌های آسیایی هستیم

  • 10 اسفند 1401 - 12:53
پولادگر: منتظر درخشش هندبال در بازی‌های آسیایی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات فدراسیون هندبال صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه با انتخاب علیرضا پاکدل به عنوان رئیس فدراسیون برگزار شد.
پولادگر در جمع اعضای فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون هندبال برای ما فدراسیون ارزشمندی است. خوشحالم که به برنامه‌های پاکدل رأی اعتماد دادید. امیدوارم این روند رو به رشد با همکاری شما ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در سال گذشته موفقیت‌های خوبی را مخصوصاً در بخش زنان داشتیم و این موفقیت‌ها خیلی امیدوار کننده است.
پولادگر بیان داشت: این اتفاق خوب در رده‌های پایه رخ داده که نوید می‌دهد نسل طلایی را در آینده هندبال خواهیم داشت. با این اتفاقات خوب سطح توقع همه برای بازی‌های پیش رو بالا رفته است.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: هندبال ۶ دوره حضور در بازی‌های آسیایی را داشته که یک نایب قهرمانی و یک سومی ثبت شده است. خدا را شکر منتظر درخشش زنان این رشته در بازی‌های آسیایی هستیم.
وی تصریح کرد: امیدوارم با رأی قاطعی که امروز به پاکدل دادید حمایت‌ها تا مرز موفقیت ادامه پیدا کند. امیدواریم تکرار و ارتقا پیدا کند.
پولادگر گفت: از همه شما و زحمات در استان‌ها تشکر می‌کنم. ۱۸ آکادمی هندبال و چندین مدرسه هندبال خیلی امیدوار کننده است. عدد قابل توجهی است که ۱۰۰ مدرسه هندبال داریم و امیدواریم که ثمره آن را ببینیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.