• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پودری که سلامتی و ثروت می آورد

  • 20 آبان 1401 - 16:30
پودری که سلامتی و ثروت می آورد

همه ما از خواص انواع ادویه ها باخبر هستیم اما بعضی از آن ها هم خواص زیادی دارند هم به دلیل طرفدار زیاد می توانیم با تولید آن ثروتمند شویم.

 یکی از این ادویه های پر سود زردچوبه می باشد. بیاید با آن بیشتر آشنا شویم.

زردچوبه

مادر بزرگ ها به روش سنتی و با استفاده از تخم مرغ و زردچوبه خمیری را فراهم می کردند که در کوتاهترین زمان درد را از میان می برد و سبب بهبود وضعیت عمومی فرد بود.

در کشور ما ایران از زردچوبه استفاده های بسیاری می شود و در تمامی غذاها زردچوبه نقش مهمی را ایفا می کند همین امر سبب شده است تا افراد سود جو بسیاری اقدام به پخش و عرضه زردچوبه تقلبی با نام هندی کنند.

از این رو حتما لازم است از جای معتبر و با سابقه خرید کنید. برای تهیه و خرید زرد چوبه اصل می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید چرا که تمامی زردچوبه های موجود کاملا یک دست و باکیفیت می باشد که تنها با یک بار استفاده شاهد رنگ دهی و عطر بی نظیر این محصول خواهید بود.

زردچوبه مهسان

افرادی که متولد دهه ۶۰ هستند ترکیب صابون و زردچوبه را به خوبی به یاد می آوردند، در آن زمان برای رفع درد ضرب دیدگی از خمیر زردچوبه مهسان استفاده می شود که ترکیب آن صابون لدورا آب نخورده و زرچوبه بود.

یکی از بیماری های که امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد شده فشار خون بالا است، شما می توانید با مصرف زردچوبه و فلفل قرمز خودتان را از ابتلا به این بیماری در امان نگهدارید و در مواردی آن را درمان کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده زیاد از این محصول می تواند شما را دچار بیماری های معده کند به همین دلیل بهتر است در استفاده از آن محتاط باشید و در صورتی که دچار بیماری هستید با مشورت دکتر از این محصول استفاده کنید.

در بسیاری از غذا ها برای طعم دهندگی از زرد چوبه و فلفل سیاه استفاده شده است، افرادی که به این ادویه حساسیت دارند باید توجه داشته باشند که از غذاهای بیرونی استفاده نکنند و زمانی که به مهمانی می روند قبل از میل کردن غذا از نبودن این ادویه در غذایشان اطمینان پیدا کنند. استفاده از این ادویه برای افرادی که به آن حساسیت دارند می تواند تاثیرات بسیار بدی به همراه داشته باشد.

زردچوبه هندی

خاصیت ضد التهاب و ضد عفونی کننده قوی زردچوبه هندی باعث شده است که این محصول برای درمان گلودرد مورد استفاده قرار بگیرد.

 برای دیدن تاثیر زردچوبه و عسل بر روی گلودرد کافی است یک قاشق کوچک از آن را هر روز با یک لیوان آبی که بهتر است ولرم باشد ترکیب کنید و با معده خالی نوش جان کنید.

به دلیل وجود کورکومین در زردچوبه این محصول برای درمان یبوست بسیار خوب عمل می کند و می توانید برای درمان این بیماری از آن استفاده کنید، به صورت کلی این محصول بر روی گوارش شما تاثیر مثبتی دارد و می تواند نفخ معده را نیز برطرف کند تا مشکل یبوست شما درمان شود. زمانی که شما مشکل یبوست را در خودتان درمان کنید، میل شما به غذا بسیار بیشتر می شود و بر روی کاهش وزن شما نیز تاثیر داشته باشد. در گذشته شما می توانستید  بافتن به عطاری ها زردچوبه و پودر سیر را تهیه کنید اما امروزه با پیشرفتهای جامعه شما می توانید به راحتی این محصول را از انواع فروشگاه ها تهیه کنید کنید، خرید این محصول از فروشگاه های اینترنتی نیز امکان پذیر است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.