• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وعده مدیرعامل نفت آبادان برای معرفی سرمربی جدید تا پایان این هفته

  • 18 دی 1402 - 18:02
وعده مدیرعامل نفت آبادان برای معرفی سرمربی جدید تا پایان این هفته

محمد حسین رحمانی، امروز، ۱۸ دی ماه در جلسه با جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بعد از استعفای تلویحی آقای ویسی پس از پایان بازی با گل گهر و موافقت ضمنی برای ماندن وی تا پایان نبم فصل اول، جلسات هیات مدیره برای تعیین شاخصه های انتخاب سرمربی برگزار شد اما با توجه حساسیت موضوع، رسیدن به نام نهایی سرمربی مستلزم زمان و جلسات مختلف بود و در همین راستا با گزینه‌های متفاوتی در این چند وقت صحبت کردیم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان این که در حین انجام مذاکرات با گزینه ها برای هدایت نفت، فیلم بازی‌های این فصل تیم به همراه فیلم بازی ۱۶، ۱۷ بازیکنی که شرایط جذب آنها تقریبا برای ما مساعدتر است را برای گزینه‌های نهای ارسال کردیم، افزود: جذب بازیکن در نیم فصل با توجه به اینکه آنها با تیمهای‌شان قرارداد دارند بسیار دشوار است و در چنین شرایطی تنها بازیکنانی که بند فسخ در قراردادشان وجود دارد می‌توانند به راحتی جذب شوند.
رحمانی عنوان کرد: در نیم‌فصل می‌توانیم ۶ بازیکن را از لیست مان خارج و همین تعداد بازیکن جدید به علاوه ۲ سهمیه آزاد جذب کنیم.
وی تاکید کرد: برنامه‌های گزینه‌های نهایی‌مان را گرفته‌ایم و به گزینه نهایی بسیار نزدیک هستیم. امیدواریم در جلسه فردا با هیات مدیره به جمع‌بندی پایانی برسیم و در نهایت حداکثر تا پایان هفته سرمربی جدید تیم را به صورت رسمی معرفی کنیم. 
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=52363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.