• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

هیچ وقت فکر نمی کردم پتو مرا پولدار کند

  • 22 آبان 1401 - 13:04
هیچ وقت فکر نمی کردم پتو مرا پولدار کند

رشته ام در زمینه ی کالای خواب بود و به واسطه یکی از دوستانم با تولیدکننده ای آشنا شدم که پتو های بی نظیری را تولید می کرد و از آنجایی که به زبان انگلیسی مسلط بودم، توانستم با خریداران غیر ایرانی مذاکره کنم و خودم را به سود برسانم.

پتو بافتنی

یکی از محصولاتی که در خانه هر ایرانی یافت می شود پتو بافتنی و پتو پشمی جدید ساده شیک می باشد زیرا این محصول از هم از نظر کاربردی و هم از نظر زیبایی در سطح بسیار خوبی قرار می گیرد.

افرادی که آن را در اختیار ندارند مایل هستند تا به زودی نوع شیک و زیبای آن را تهیه نمایند و به این صورت یک پتو بسیار مطلوب و با کیفیت را در خانه خود داشته باشند و استفاده های زیادی از آن بکنند.

شما می توانید طبق سلیقه خوبی که دارید تمام مشخصات محصول را به صورتی که دلتان می خواهد سفارش دهید و این گونه محصول شما دارای کیفیت بیشتری خواهد بود.

بافت این نوع پتو به دلیل بافتنی بودن باعث می شود که گرمای زیادی را در خود نگه دارند و این مسئله در فصول سرد سال مانند زمستان دارای اهمیت زیادی می باشد و اگر یک خانواده چند نفره هستید که مدلهای دارای طراحی شلوغ را نمی پسندید باید پیشنهاد کنیم که از مدل ساده بهره ببرید.

زیرا این نوع باعث می شود که طرح و نقش روی محصول کاملا صاف و بدون هیچ شکل خاصی باشد و تنها یک یا چند رنگ جذاب بر روی آن مشاهده خواهید کرد که این یک خبر خوش برای ساده پسندان می باشد.

پتو پنبه ای

بررسی ویژگی ها، قیمت و نحوه خرید مدل های مختلف پتو پنبه ای با کیفیت واقعی:

یکی از از پرفروش ترین مدل های پتو که با کیفیت های متفاوت و طرح های متنوع در بازار کشور به خریداران ارائه می شود پتو پنبه ای ترک است.

این پتوی پرفروش از مرغوب ترین الیاف پنبه و در دو نوع تک نفره و دو نفره تولید می شود که جنس آن فوق العاده نرم‌ و بادام بوده و در تمام روزهای سال می توان از آن برای داشتن خوابی راحت استفاده کرد.

اگر به تازگی به جمع خریداران این پتو پیوسته اید توصیه می کنم ادامه این مطلب رو با دقت مطالعه کنید تا از سایر ویژگی ها و نحوه خرید مستقیم این محصول به طور کامل آگاه شوید.

یکی دیگر از ویژگی های پتو پنبه ای این است که حجم کمی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند و با توجه به وزن کمی که دارند در مسافرت نیز می توان این کالا را به سادگی با خود حمل کرد شستشوی پتوی ترک جنس پنبه بسیار ساده بوده و خیلی سریع خشک می شوند.

پتو پنبه ای ترک

مدل پتو پنبه ای ترک در رنگهای مختلفی نیز می باشد که می توانید از آن استفاده کنید این پتو با ضخامت متفاوتی که دارد بسیار سبک است و می توانید از آنها برای مکانهای مختلف از جمله: مسافرت نیز استفاده نمایید این پتو کیفیت خوبی دارد و به خاطر بافت منسجمی که دارد همواره مورد توجه است پتو پنبه ای به راحتی شسته می شود و طی مدت کوتاهی خشک می گردد. پتو پنبه ای در شهرهای مختلفی از جمله بانه، کرمانشاه و تهران وجود دارد که به خاطر نمایندگیهای مختلفی که در این شهرها وجود دارد به راحتی می توانید انواع پتو پنبه ای را تهیه و خریداری کنند.

این پتو جذاب ماندگاری طولانی دارد و می توانید آن را در هر مکان قرار دهید چون به راحتی جمع می گردد. پتو پنبه ای کرمانشاه با اندازه و طرحهای زیبایی که دارد در تمام نقاط ایران خواهان زیادی دارد که می توانید به روشهای مختلف آن را خریداری نمایید و از ویژگیهای مطرح آن نهایت استفاده را ببرند پتو پنبه ای در اندازه تک نفره، دو نفره، نوجوانی و کودک وجود دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.