• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

هر ایده ای که داشتم صندوقی از پول بود

  • 01 بهمن 1401 - 14:48
هر ایده ای که داشتم صندوقی از پول بود

من همواره ذهن خلاقی داشتم و همیشه ایده های ناب به اطرافیانم می دادم و درصد بالایی از ایده هایم منجر به موفقیت آنها می شد. از ایده هایم برای رسیدن به موفقیت خودم نیز استفاده کردم و با سرمایه گذاری در تجارت توانستم به ثروت و پیشرفت زیادی برسم.

نخود سیاه کیلویی

کارخانه نخود سیاه کیلویی تازه در سطح گسترده وجود دارد که تولید پخش عرضه این محصول مقوی را انجام می دهد. نخود در پخت غذای ایرانی کارایی داشته و برای آبگوشت و فلافل استفاده می شود که در کارخانه جات بهداشتی دسته بندی شده و بسته بندی آن در اوازن مختلف انجام می شود.

توزیع کنندگان نخود و لوبیا این محصولات را بصورت مستقیم از کشاورز خریداری کرده و با سودی که بروی آن می کشند با قیمت بالاتری در بازار عرضه می کنند و شما با خرید از مجموعه ما می توانید با قیمت کمتری از تولید کننده اصلی این محصولات را تهیه نمایید.

 قیمت نخود آبگوشتی در ایران با توجه به زمان برداشت محصول تغییر می کند و اگر بصورت کلی خریداری شود قیمت کف بازار را تعیع می کنید و این برای شما بسیار مفید می باشد.

نخود شامی

استفاده از نخود شامی تازه در پخت غذا انرژی و کالری بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد داشت. حبوبات سرشار از فیبر و پتاسیم بوده و در آن کلسیم فراوانییافت می شود و می تواند جایگزین گوشت قرمز شود و برای افرادی که دچار بیماری نقرس هستند می توانند از این آن براحتی استفاده نمایند.

در طبخ حبوبات برای اینکه انرژی آن بیشتر شود بهتر است چند روز زودتر در آب خیسانده شود تا جوانه بزند و بعد برای استفاده از آن اقدام نمایید که این جوانه زدن گیاه باعث انرژی بیشتری می شود و برای افرادی که معده حساسی دارند بهتر است یک روز زودتر آن را خیس نمایید تا باد آن گرفته شود.

 مصرف نخود برای تمامی سنین مفید بوده و کلسیم بدن را تامین کرده و برای تقویت استخوانبندی بدن مناسب می باشد.

نخود سه خوان کرمانشاه

نخود سه خوان کرمانشاه سرشار از ویتامین و مواد معدنی نیاز روزانه افراد است و می تواند در افزایش وزن، بهبود گوارش و کم شدن بیماری ها موثر شود و برای افرادی که رژیمهای خام گیاه خواری دارند می تواند جایگزین گوشت قرمز شود.

 هر ۱۰۰ گرم نخود می تواند ۱۴۶ کالری به همراه داشته باشد که سلامتی بدن را تامین می کند و موارد مغذی آن می تواند رادیکال های آزاد را زا بین ببرد و در افرادی که بیماری پوستی دارند چین و چروک دوره میانسالی را درمان کند و سلولهای مرده را دوباره جوان کند.

کیفیت تولید نخود آبگوشتی نسبت به نخودهای معمولی درشت تر و توپر تر می باشد و اگر در آب ریخته شود حجم آن دوبرابر شده و می توان برای تهیه غدای مجلسی از آن استفاده نمود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.