• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هدف گیتی پسند صعود به پلی‌آف است/ طولانی بودن لیگ مشکل ساز نیست

  • 08 دی 1402 - 18:01
هدف گیتی پسند صعود به پلی‌آف است/ طولانی بودن لیگ مشکل ساز نیست

سعید عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره عملکرد تیم گیتی پسند اصفهان در نیم فصل لیگ برتر والیبال گفت: تیم گیتی پسند در ابتدا شروع خوبی در لیگ داشت اما در ادامه با مصدومیت بازیکنان روبه‌رو شدیم و همین موضوع باعث شد تیم ما در نتیجه‌گیری عقب بیافتد. در اواخر نیمه فصل چند بازی را واگذار کردیم و امیدوارم در دور برگشت آن را جبران کنیم.
سرمربی تیم گیتی پسند والیبال با بیان اینکه از حضور در جایگاه ششم در لیگ برتر راضی نیست، عنوان کرد: ما در بازی مقابل هورسان نباید نتیجه را واگذار کنیم اما متأسفانه به خاطر اینکه پشت خط زن تیم ما مصدوم شد این بازی را واگذار کردیم.
وی گفت: اگر شرایط عادی بود تیم ما برنده این دیدار می‌شد چون سوار بر بازی بودیم، اما پشت خط زن کلیدی‌ترین بازیکن زمین است و فشار زیادی را باید تحمل کند که ما آن را در اختیار نداشتیم. اگر آن بازی را برده بودیم الان در جایگاه دوم جدول قرار داشتیم.
عقیلی در مورد تغییرات در نیمه فصل دوم اظهارداشت: همه تیم‌ها در فاصله نیم فصل، تقویت می‌شوند، ما در قدرتی‌زن و پشت خط زن تغییراتی داشته‌ایم تا با تقویت تیم در برخی نقاط به تیم قوی‌تری تبدیل شویم. هدف اصلی تیم ما از اول صعود به پلی آف است و نیم‌نگاهی هم به بالای جدول داریم چرا که بازیکنان ما پتانسیل قابل قبولی دارند.
وی عنوان کرد: با توجه به مصدومیت پشت خط زن تیم ما، در چند بازی بدون حضور پشت خط زن بازی کردیم که همین موضوع کار را برای ما سخت کرد. با این وجود نتایج خوبی کسب کردیم.
سرمربی تیم گیتی پسند در مورد کیفیت قضاوت داوران در نیم فصل گفت: برای تیم ما قضاوت داوران در دو بازی با تصمیمات اشتباه همراه بود که باعث شد در نتیجه هم تأثیر بگذارد و ما ضرر کنیم، اما در مابقی بازی‌ها قضاوت داوران خوب بود و نمی‌توان ایرادی گرفت.
وی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر طولانی شدن لیگ برتر والیبال گفت: همه دوستانی که الان منتقد طولانی شدن لیگ والیبال هستند، پیش از این انتقاد می‌کردند که چرا لیگ زود تمام می‌شود و در شرایطی که نیاز است بازیکنان تیم ملی در شرایط آماده باشند از آمادگی به دور هستند! الان همان منتقدان طور دیگری صحبت می‌کنند. به نظرم طولانی بودن لیگ مشکل ساز نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=51963

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.