• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

هدفم را مشخص کردم و به سوی ثروت گام برداشتم

  • 10 دی 1401 - 12:49
هدفم را مشخص کردم و به سوی ثروت گام برداشتم

من یک تصمیم جدی گرفتم و هدفم را مشخص کردم. هدف من ثروتمند شدن بود. به عرصه تجارت پا گذاشتم و با این راه آسان آشنا شدم و موفق شدم درآمد میلیاردی داشته باشم. من میخواهم راه تجارت و کسب ثروت را با معرفی محصولی که باعث موفقیتم شد را به اشتراک بگذارم.

کشمش آفتابی خشک

کشمش آفتابی خشک ارگانیک بهترین نوع کشمش موجود در بازار است که دارای خواص درمانی زیادی برای افراد دچار کم‌خونی می تواند در نظر گرفته شود. کشمش آفتابی خشک از خشک شدن دانه های انگور زیر تابش مستقیم خورشید به دست می آید کشمش اولین فرآورده انگور در ایران و دومین فراورده انگور در جهان به شمار می رود. کشمش آفتابی خشک فاقد هر گونه مواد افزودنی نظیر تیزاب می باشد. برای خشک کردن دانه های انگور و تبدیل آن ها به کشمش آن ها را در دمای بین ۱۸ تا ۳۹ درجه سانتی گراد روی سطحی با شیب ملایم به مدت ۴ روز تا یک هفته قرار می دهند.

کشمش سبز در بازار

کشمش سبز در بازار محصولی است که از خشک شدن انگور به وسیله آفتاب و یا به وسیله دستگاه های خشک کن تولید می شود و سرشار از مواد مغذی است.

کشمش سبز نیز یک نوع آجیل است که از خشک شدن انگور شاهی به دست می آید و به صورت کشیده می باشد و طعم بسیار شیرینی دارد. یکی از بهترین شهرهای ایران در زمینه تولید کشمش سبز شهر کاشمر می باشد که محصول بسیار با کیفیتی تولید می کند. برای تولید کشمش سبز انگورها را پس از تیزاب زنی به مکانی به نام خانه کشمشی منتقل می کنند و انگور پس از یک تا دو هفته به کشمش تبدیل می شود.

کشمش تیزابی قوچان

یکی از انواع کشمش های پرطرفدار کشمش تیزابی قوچان است که به دلیل تولید تازه ای که دارد به عنوان محصول مرغوب شناخته شده است. در سال جدید باغداران بسیار زیادی در سطح کشور کشمش تیزابی را به تولید رسانده و آن را با نام کشمش تیزابی قوچان وارد بازار کرده اند تا مشتریان بتوانند خرید خود را به طور کاملا آگاهانه انجام بدهند.محصول تولیدی امسال در مقادیر مختلف به صورت عمده یا جزئی توسط کارخانه داران و یا افراد عادی خریداری شده است.هنوز هم این روند خرید ادامه دارد زیرا هر روزه به تعداد مصرف کنندگان این محصول افزوده می شود.کشمش تیزابی با توجه به روش تولید اصولی و رعایت تمامی نکات بسیار مرغوب بوده و همین مورد یک امتیاز مثبت برای خریداران به حساب می آید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.