• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

مواردی که باعث ثروتمند شدن شما میشود

  • 09 آبان 1401 - 10:01
مواردی که باعث ثروتمند شدن شما میشود

برای ثروتمند شدن اول باید باور و یقین داشته باشید که لایق ثروتمند شدن هستید و در تفکرتان روزانه این باور را مرور نمایید. مطمن باشید موفق خواهید شد.

عایق صوتی پلی یورتان پاششی

برای پاشیدن این عایق صوتی پلی یورتان پاششی بعد از مخلوط کردن دو مایع اصلی با هم فوم در درون دستگاه شکل می‌ گیرد و وسیله تفنگی که مخصوص به این کار می باشد با فشار و حرارت محیط بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شود و به صورت یکپارچه و ضخامت مناسب فوم فشرده صورت می گیرد.

لباس بیمارستانی

از آن جایی که پرستاران دائما با بیماران سرو کار دارند باید لباس بیمارستانی های استریل و مرغوبی تن کنند که وزن سبکی نیز داشته باشند؛ پارچه های  شبه ترگل این ویژگی را دارند و برای دوخت این لباس بسیار مناسب اند که کارخانجات نساجی بسیاری در این زمینهدمشغول به فعالیت اند سومین نوع پارچه مناسب برای البسه بیمارستانی، پارچه های ترگال هستند.

خریده عمده کارتن پستی

شما عزیزان برای بسته بندی کردن کالاهای ارسالی خود به سراسر نقاط کشور و رساندن آن به دست مشتریان باید به سایز و ابعاد وسیله ای که قرار است ارسال شود توجه کنید و متناسب با سایز آن کارتنهای مناسب را انتخاب کنید، خریده عمده کارتن پستی باید دقیقا با اندازه ی محصول مطابقت داشته باشد و خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد تا با طی مسافت طولانی و رسیدن به مقصد بتواند به بهترین شکل وسیله و محصول را حفظ کند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.