• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

مهاجرت به کانادا با مشورت وکیل مهاجرتی کانادا در تورنتو

  • 12 دی 1401 - 11:16
مهاجرت به کانادا با مشورت وکیل مهاجرتی کانادا در تورنتو

با این که مهاجرت به کانادا نسبتا آسان است، اما اقدام به آن به تنهایی کار ساده‌ای نیست. این کشور دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های مهاجرتی، قوانین پیچیده مهاجرتی و مراحل طولانی قبل از پذیرش مهاجران است.

با توجه به این مسئله، افرادی که می‌خواهند بدون کمک یک وکیل مهاجرتی در تورنتو به کانادا بیایند، احتمالا با مشکلاتی مواجهه خواهند شد.

بنابراین اگر تصمیم به تغییر زندگی خود با مهاجرت به این جامعه متنوع، چندفرهنگی و مترقی را دارید، با اقدام شخصی این شانس را به خطر نیندازید.

با خواندن این مطلب شما درباره کمک‌ها و راهنمایی‌هایی که یک وکیل مهاجرتی در تورنتو می‌تواند به شما بکنند، مطلع خواهید شد.

چرا مهاجرت به کانادا؟

در سال ۲۰۱۹، کانادا اولین جایگاه را در میان ۲۶ کشور حامی پناهندگان به دست آورد زیرا به بیش از ۳۰۰۰۰ مهاجر اجازه مهاجرت به این کشور را داد. هر ساله صدها هزار نفر از سراسر جهان برای شروع یک زندگی جدید به کانادا می‌آیند و این کشور قصد دارد تا قبل از سال ۲۰۲۵، نیم میلیون مهاجر را بپذیرد یا به آن‌ها شهروندی اعطا کند. به دلیل این سیاست، اقامت در کانادا آسان‌تر از کشورهای توسعه‌یافته دیگر است.

کانادا پذیرای مهاجران از سراسر جهان بوده است و مهاجران برای این کشور مانند دارایی‌های ارزشمندی هستند که وسعت مهارت‌ها و قابلیت‌ها را افزایش می‌دهند و به پیشرفت کانادا کمک می‌کنند. در کانادا، به شما و استعدادهایتان احترام گذاشته می‌شود، شما آزادی رشد شخصی و حرفه‌ای دارید، می‌توانید زندگی شاد و مرفهی داشته باشید و به فرزندان خود بهترین آموزش و فرصت‌ها برای آینده را بدهید و هم‌چنین بخشی از یک جامعه با رفتار دوستانه و صلح‌آمیز باشید.

همه چیر درباره کانادا از آب و هوا تا وضعیت اشتغال را در این مقاله بخوانید.

وکیل مهاجرت چیست؟

وکیل مهاجرت یک فرد فارغ‌التحصیل رشته حقوق است که در انجمن‌های مختلف حقوقی و نهادهای نظارتی در کانادا ثبت‌نام کرده است.

این وکلا در مسائل مربوط به مهاجرت و قوانین مهاجرت کانادا به اندازه کافی تسلط و تخصص دارند.

چرا به وکیل مهاجرت تورنتو نیاز دارید؟

تورنتو مرکز تجارت در کانادا و در نتیجه شهر اصلی برای وکلای قانونی مهاجرت است. یک وکیل باتجربه به انواع درخواست‌های ویزا، درخواست‌های مهاجرت و تجدید نظر رسیدگی می کند.

کانادا دائما در حال تغییر قوانین مهاجرت است، بنابراین مهم است که با یک وکیل مهاجرت با تجربه کار کنید. تجربه وکلای مهاجرت تورنتو، مسیر درخواست ویزای شما را آسان‌تر می‌کند و شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهد.

هم‌چنین، آگاهی از آخرین اخبار پیرامون مهاجرت به کانادا برای یک وکیل باتجربه ضروری است. با این آگاهی، یک وکیل باتجربه می‌تواند شما را در زمینه انتخاب بهترین مسیر برای ثبت درخواست شما راهنمایی کند و بهترین زمان برای این فرآیند را معرفی کند.

۱۰ روشی که یک وکیل مهاجرت در تورنتو می‌تواند به شما کمک کند

وکلای مهاجرت به شما، در زمینه برنامه‎های مهاجرتی متنوعی مانند اسپانسرشیپ شدن همسر ، انتقال ویزای درون شرکتی، یا حتی درخواست تجدیدنظر پناهندگی مشورت و یاری دهند.

  • آگاهی از قوانین پیچیده

وکلای مهاجرت سال‌های زیادی را صرف مطالعه قوانین مهاجرتی کانادا کرده‌اند. بنابراین، آنها شناخت بالایی از قوانین کشور کانادا و پیچیدگی سیستم مهاجرت آن دارند.

  • شناسایی جریان مناسب مهاجرت

بیش از ۵۰ مسیر و شیوه مهاجرتی برای ورود به کانادا وجود دارد و هر مسیری برای هر متقاضی مناسب نیست. یک وکیل مهاجرتی می‌تواند به شما در شناسایی جریان مناسب مهاجرت در بین گزینه‌های متعدد موجود کمک کند و از اتلاف زمان و پول شما در مسیرهایی که برای شما مناسب نیست، جلوگیری می‌کند.

  • ارائه سال‌ها تجربه

شما اولین متقاضی مراجعه‌کننده به یک شرکت حقوقی وکیل مهاجرت نیستید. وقتی یک وکیل مهاجرت استخدام می‌کنید، می‌توانید از سال‌ها تجربه وکیل در مهاجرت به کانادا استفاده کنید.

  • کمک در طول بروکراسی اداری

مدارک، شواهد و مستندات متعددی را باید همراه با درخواست مهاجرت خود ارسال کنید. داشتن یک وکیل مهاجرت در تورنتو به شما درباره تمام مدارک و جزئیات آن‌ها مشورت می‌دهد تا شانس بیشتری برای موفقیت در پرونده مهاجرتی خود داشته باشید.

  • تهیه پیشنویس قوی

بسیاری از افراد برای ارائه درخواست مهاجرت خود مانند درخواست پناهندگی نیاز به پیش‌نویس دارند. وکلای مهاجرت با سال‌ها تجربه، یک پیش‌نویس بدون خطا و قوی برای متقاضیان خود تهیه می‌کنند که شانس موفقیت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

  • کمک برای آمادگی قبل از مصاحبه

برنامه‌های مهاجرتی دارای مراحلی از جمله بررسی سوابق و مصاحبه است. با داشتن یک وکیل مجرب مهاجرت در تورنتو در کنار خود، مطمئنا می‌توانید برای این مصاحبه‌ها آمادگی بهتری داشته باشید. به این دلیل که وکیل شما در مورد سؤالات مورد انتظار و معیارهای مورد نیاز برای یک کاندیدای مناسب را می‌داند و می‌تواند شما را قبل از مصاحبه راهنمایی کند.

  • نمایندگی در جلسات گفت و شنود

اگر نگران نحوه ارتباط با مقامات کانادایی هستید یا در صحبت کردن به زبان انگلیسی مشکل دارید، یک وکیل مهاجرت می‌تواند به شما کمک کند. به ویژه برای کسانی که درخواست تجدیدنظر در مورد پناهندگی می‌دهند و هنوز روش زندگی کانادایی را یاد نگرفته‌اند، بهترین انتخاب است. وکیل مهاجرت در تمام جلسات، نماینده شما خواهد بود.

  • کمک در تشکیل پرونده تجدیدنظر

اگر درخواست مهاجرت شما برای اولین بار رد شده است، مطمئنا نمی‌خواهید در درخواست‌های تجدیدنظر هیچ اشتباهی مرتکب شوید. یک وکیل مهاجرت در تورنتو استخدام کنید تا به شما در آماده شدن برای درخواست تجدیدنظر کمک کند.

مهیار حلاج پور؛ وکیل مهاجرت به کانادا

مجموعه حقوقی مهاجرتی کاناداپاس و شرکت شتاب دهنده بیزینس و استارت آپ i3 capital با مدیریت مهیار حلاج‌ پور٬ عضو سازمان (NACO (National Angel Capital Organization ٬ مشاور رسمی (RCIC) یا اصطلاحا وکیل مهاجرتی کانادا با سال ها تجربه در هدایت و حمایت صد ها تجارت نوپا٬ استارت آپ و همکاری با شرکت های معظم بین المللی از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت شما در کانادا در کنار شماست.

راهنمای استخدام وکیل مهاجرت در تورنتو

اگر قصد مهاجرت و اقامت در کانادا را دارید، باید مطمئن شوید که کل فرآیند مهاجرت را به درستی طی می‌کنید. این روند قطعا آسان نخواهد بود. به همین دلیل، مطمئنا به کمک یک وکیل مهاجرت با تجربه در تورنتو نیاز خواهید داشت.

بدیهی است که استخدام یک وکیل مهاجرتی خوب در تورنتو برای انجام کل فرآیند مهاجرت به کانادا بسیار ضروری است. بنا به هدف مورد نظر شما برای مهاجرت، وکلا می‌توانند راه‌حل‌های خاصی را برای مشکلات مهاجرت به شما ارائه دهند.

پیدا کردن یک وکیل مهاجرتی بسیار خوب در تورنتو دشوار است. شما به یک وکیل مهاجرتی بسیار خوب و باتجربه در تورنتو نیاز دارید که بتواند در مورد سوالات مهاجرتی یا مسائلی که در حین تکمیل مراحل مهاجرت خود به کانادا با آن‌ها مواجه می‌شوید، به شما کمک کند. اما چگونه یک وکیل مهاجرت خوب در تورنتو استخدام کنید؟

چگونه می توانید یک وکیل مهاجرت خوب در تورنتو استخدام کنید؟

هنگامی که یک وکیل انتخاب کردید، گام بعدی این است که بدانید آیا در قانون مهاجرت تخصص دارد یا خیر. همچنین باید بررسی کنید که آیا امکان دسترسی آنلاین دارد و در رسانه‌های اجتماعی فعال است یا خیر.

یکی از مهمترین سوالاتی که باید از یک وکیل مهاجرت بپرسید این است که آنها چه نوع تجربه‌ای در مورد مخصوص به شما دارند. سوالات دیگری مانند چند سال سابقه کار دارند؟ و چند پرونده مشابه دارد؟ را لازم است تا از وکیل خود بپرسید.

هزینه استخدام وکیل مهاجرت در تورنتو

هزینه استخدام وکیل مهاجرت بسته به عوامل زیادی ممکن است متفاوت باشد. برخی از وکلا برای برخی خدمات هزینه ثابتی و برخی بر اساس ساعت مشورت هزینه دریافت می‌کنند.

طبق آمار این هزینه برای یک ساعت کار قانونی تا ۱۴۰۰ دلار هم می‌رسد. هم‌چنین وکلای مهاجرت ممکن است برای برخی خدمات مانند ارائه دادخواست USCIS هزینه اضافی دریافت کنند. شما باید تجربه وکیل خود را قبل از تصمیم‌گیری نهایی در نظر بگیرید.

به طور معمول، اکثر وکلا حداقل هزینه را برای مشاوره اولیه خود در نظر می‌گیرند، اگر چه برخی از آن‌ها مشاوره اولیه رایگان را ارائه می‌دهند.

مشاوره اولیه معمولا سی تا شصت دقیقه طول می‌کشد و معمولا حدود ۱۵۰ دلار هزینه دارد. پس از مشاوره اولیه، وکلا نحوه تنظیم پرداخت را تعیین می‌کنند. این هزینه ها بسته به نوع خدماتی که وکیل انجام می‌دهد ممکن است ثابت یا ساعتی باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=36758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.