• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مقایسه خرید ویلا در نوشهر با سایر شهرهای شمال

  • 20 فروردین 1403 - 13:53
مقایسه خرید ویلا در نوشهر با سایر شهرهای شمال

اگر به فکر خرید ویلا در شمال کشور هستید، ما به شما خرید ویلا در نوشهر را پیشنهاد می‌کنیم. اما حتماً این سؤال برای شما به وجود می‌آید که دلیل چنین پیشنهادی چیست؟ اگر این مطلب را مطالعه کنید ما مقایسه‌ای بین خرید ویلا در نوشهر با سایر شهر‌های شمال کشور خواهیم داشت. در این صورت متوجه خواهید شد که چرا تیم اول خونه خرید ویلا در نوشهر را به عنوان اولین انتخاب به مشتریان خود پیشنهاد می‌کند.

برتری‌های خرید ویلا در نوشهر نسبت به سایر شهر‌های شمال

همه هموطنان عزیز که در مناطقی غیر از استان‌های شمالی کشور زندگی می‌کنند، دوست دارند یک ویلا برای خود در شمال خریداری نمایند تا در تابستان بدون اینکه نیاز باشد ویلایی کرایه کنند، با دوستان و خانواده سفر لذت بخشی داشته باشند. داشتن یک ویلا در شمال کشور فرصتی است برای اینکه هر از گاهی از زندگی شهری فاصله بگیرید و در طبیعت زیبا و حتی بکر چند صباحی را زندگی کنید. اما انتخاب یک شهر مناسب جهت خرید ویلا اهمیت زیادی دارد. شما باید آینده این سرمایه‌گذاری را نیز در نظر داشته باشید. به همین دلیل ما به شما خرید ویلا در نوشهر را پیشنهاد می‌کنیم و برای این پیشنهاد، چند دلیل داریم که در ادامه بیان خواهیم کرد:

چشم انداز تمام عیار در نوشهر

تمامی مناطق شمالی کشور زیبایی‌های خاص خود را دارند و شما در هر منطقه‌ای که ویلا بخرید، واقعاً از دیدن طبیعت سرسبز، دریای زیبا و جنگل‌های پوشیده از درخت لذت می‌برید. اما کمتر شهری را پیدا خواهید کرد که تمامی این زیبایی‌ها را یکجا داشته باشد. نوشهر موقعیت بسیار جذابی دارد. شما در نوشهر می‌توانید هم ساحل، هم جنگل و هم کوهپایه را در آن واحد داشته باشید. در واقع شما در هر قسمت از نوشهر که ویلا بخرید، یک ویوی ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می‌آورد. در حالی که در سایر شهر‌های شمالی کشور چنین چشم‌انداز جذابی را نخواهید داشت.

راه‌های مواصلاتی متعدد در نوشهر

به دلیل اینکه راه‌های مواصلاتی زیادی از شهر‌های دیگر به سمت نوشهر ختم می‌شود، بنابراین وقتی شما ویلایی در نوشهر خریداری می‌کنید به راحتی می‌توانید به شهر‌های اطراف نیز سفر کنید. به خصوص اینکه در حال حاضر آزادراه جدید که در حال احداث است، به نوشهر نیز دسترسی دارد. بنابراین همین موضوع رفت و آمد از سایر نقاط ایران به نوشهر را راحت‌تر خواهد کرد.

 بندر نوشهر

آینده درخشان برای بندر نوشهر

یکی دیگر از دلایلی که ما خرید ویلا در نوشهر را به سایر شهر‌های شمالی کشور ترجیح می‌دهیم، بندری است که در این شهر واقع شده و در آینده ممکن است به منطقه آزاد تبدیل شود. در این صورت آیا می‌دانید که چقدر ویلای شما چقدر جهش قیمت خواهد داشت؟ آیا می‌دانید اگر بندر نوشهر به منطقه آزاد تبدیل شود می‌توانید هر گونه فعالیت تجاری را به راحتی در این منطقه داشته باشید. بنابراین یک فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

طراحی بسیار زیبای ویلاها در نوشهر

تمامی ویلا‌هایی که در نوشهر احداث شده‌اند، با طراحی‌های بسیار جذاب ساخته شده‌اند. این ویلا‌ها متراژ بالایی دارند و بسیار لاکچری و لوکس هستند. حتی اگر شما یک ویلای چند سال ساخت را انتخاب کنید، باز هم طراحی زیبای آن شما را جذب خود خواهد کرد.

وجود شهرک‌های برند در نوشهر

اگر به فکر خرید ویلا شهرکی هستید، به دو دلیل، نوشهر بهترین موقعیت برای سرمایه‌گذاری خواهد بود:

– از یک سو شهرک‌های برند همانند فردوس، دریا بیشه، منظر دریا و سایر شهرک‌ها در منطقه نوشهر قرار دارند که این شهرک‌ها با بهترین طراحی، بهترین متریال و زیباترین نقشه‌ها احداث شده‌اند.

 شهرک های نوشهر

– از سوی دیگر خرید ویلا شهرکی از نظر هزینه به نفع شما خواهد بود. چون هزینه زمین بر روی تمامی ویلا‌ها تقسیم می‌شود و در نتیجه شما با قیمت کمتری می‌توانید ویلای زیبایی بخرید.

فرهنگ غنی و مهمان‌نواز مردم نوشهر

اگر چه تمامی مردمان در استان‌های شمالی کشور بسیار مهمان نواز هستند، ولی مردمان نوشهر به دلیل اینکه در چند سال اخیر پذیرای مهمان‌های بیشتری بوده‌اند، از فرهنگ غنی‌تری برخوردار بوده و بسیار مهمان نوازتر هستند. بنابراین شما وقتی ویلایی در نوشهر می‌خرید، سریع‌تر می‌توانید خود را با شرایط محیطی در این منطقه سازگار کنید.

کلام آخر

برای خرید ویلا در نوشهر شما باید با مشاورین املاک زبده، معتمد و با سابقه درخشان مشورت کنید. برای این منظور می‌توانید بر روی کمک تیم اول خانه حساب کنید. ما ابتدا تمامی فایل‌های مربوط به ویلا‌هایی که در نوشهر وجود دارند را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این فایل‌ها به صورت دسته‌بندی در سیستم‌های کامپیوتری آماده هستند. برای بررسی وضعیت ویلا‌ها، کارشناسان ما با شما همراهی خواهند کرد تا از کیفیت ساخت مطمئن شوید. البته با توجه به اینکه اول خونه در زمینه ساخت ویلا نیز تخصص دارد، بنابراین در صورتی که بخواهید می‌توانید برای پیش خرید ویلا در نوشهر نیز اقدام کنید. به هر حال ما به شما کمک می‌کنیم بهترین ویلا را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=55230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.