• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

مقایسه انتقال پول به خارج از کشور با پرفکت مانی و روش سنتی

  • 10 بهمن 1401 - 11:19
مقایسه انتقال پول به خارج از کشور با پرفکت مانی و روش سنتی

پرفکت مانی روش پرداختی است که در سال۲۰۰۷ در پاناما افتتاح شد. موسس پرفکت که امروزه به شهرت زیادی دست یافته است ناشناس می باشد.

سیستم پرفکت مانی روش نوینی را برای انتقال پول در نظر گرفته که تعداد زیادی از مشکلات موجود در روش های که امروزه از آن ها استفاده می شود وجود دارد را از بین می برد.

مشکلات روش انتقال پول به روش امروزی

روش های انتقال پول سنتی با گذشت زمان جایگزین روش های نوینی مثل کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال و ارزهای مجازی می دهند؛  و دلیل این اتفاق زمان و فی انتقال می باشد که در مقادیر بالا تاثیر بیشتری می گذارد.

سیستم پرفکت مانی با امکاناتی که به کاربران می دهد سعی کرده است اسن مشکل را حل کند و در این امر تا حدودی موفق شد.

جا به جایی پول در سراسر دنیا با سرعت بالا و فی انتقال پایین غایتی بود که به آن رسید.

رقیب های سیستم پرفکت مانی

علاوه بر  این شرکت، شرکت های مشهور دیگری هستند که در این زمینه فعال می باشند. وب مانی و پی پال دو تا از رقبای شناخته شده پرفکت مانی می باشد که  در میان کابران این حوزه شناخته شده تر هستند. احتمالا در بسیاری از شاپ های آنلاین پرداخت از روش پی پال را دیده اید ولی حضور وب مانی کمی کمرنگ تر می باشد.

وب مانی یک شرکت پرداخت مانند پرفکت می باشد و در روسیه ثبت شده است. این شرکت قوانین دشواری برای کاربران خود وضع کرده است و همین امر باعث افزایش امنیت آن شده است. یکی از کاربرد های مهم این سیستم شارژ و برداشت در حساب بروکرهای بازار فارکس می باشد. فی انتقال وب مانی هم مانند پرفکت کم می باشد.

مزیت سیستم پرفکت مانی

یکی از مزیت های مهم آن  زمان انتقال پول می باشد، شما برای انتقال وجه به خارج با استفاده از روش های قدیمی و رایج باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنید.

از دیگر مزایای مهم آن امکان احراز هویت و وریفای حساب پرفکت مانی با مدارک ایرانی می باشد.

موارد استفاده و کاربرد های پرفکت مانی

 همانطور که در بالا ذکر شد از کاربرد های آن می توانیم به انتقال وجه برون مرزی، ذخیره سرمایه دلاری بدون اینکه درگیر مشکلات خرید دلار کش  شوید، امکان پرداخت در سایت های پذیرنده اعم از سایت های پژوهشی و فروشگاهی.

همینطور از آن میتوانید برای خریدن ارزهای دیجیتال و خرید بلیط های مسافرتی در خارج از کشور استفاده کنید.

روش های پرداخت پرفکت مانی

این سیستم برای آسودگی کاربران روش های پرداخت متنوعی را ارائه می کند که در این قسمت به آن ها اشاره می کنیم.

انتقال ولت به ولت پرفکت مانی

در حساب شما در سایت پرفکت مانی، یک شناسه در بالا راست صفحه مشاهده می کنید که با حرف U آغاز می شود؛ این شناسه همان آدرس حساب شما می باشد و از  این طریق  میتوانید پرفکت مانی دریافت کنید.

برای این کار شما باید شناسه خود را در اختیار واریز کننده قرار دهید.

چگونه به حساب شخصی دیگر پرفکت مانی ارسال کنیم؟

دریافت و ارسال پول با پرفکت مانی یک روش دو طرفه می باشد؛ برای این کار بر روی گزینه send money کلیک کنید و در مرحله بعد آدرس کیف پول مقصد را مشخص کنید و با طی کردن مسیربا موفقیت مقدار مورد نظر خود را ارسال کنید.

انتقال پول به صورت ووچر پرفکت مانی

در این بخش شما بدون نیاز به شناسه ولت مقصد میتوانید هر مقدار که میخواهید، نسبت به موجودی ولت شما، ووچر بسازید و به دیگری تحویل دهید.

برای ساخت ووچر به زبانه برداشت رفته و بر روی گزینه ای ووچر کلیک کنید، در انتهای صفحه  مجدد برروی همین گزینه کلیک کنید و درمرحله بعد مقدار را وارد کرده و موارد را کامل کنید. در مرحله بعد دو کد که ده و شانزده رقم می باشد به شما نمایش داده می شود که تنها یک بار قابل استفاده می باشد.

انواع کیف پول پرفکت مانی

شما در حساب پرفکت مانی میتوانید ارزهای دیگر مانند بیت کوین و گلد را معامله و نگهداری کنید.

احراز هویت در پرفکت مانی

احراز هویت در پرفکت مانی چه سودی برای شما دارد؟

برای هر برداشت از این سیستم معادل ۱.۹۹ درصد کارمزد می پردازید، ولی اگر احراز هویت انجام دهید این کارمزد به ۰.۵ درصد کاهش می یابد.

چگونه تتر بخریم؛ خرید تتر نیاز به چه مواردی دارد؟

احراز هویت یکی از مسائل مهم در خرید ارزهای دیجیتال از صرافی های معتبر ایرانی می باشد که به شکل های مختلفی انجام می شود

احراز هویت در سایت های مختلف متفاوت است و بسته به هرنوع زمان مشخصی برای طی مراحل آن مورد نیاز است .

محدود صرافی هایی وجود دارند که احراز هویت اتوماتیک داشته و شما می توانید با یک شماره همراه به نام خود در کسری از دقیقه احراز هویت کنید و اقدام به خرید کنید.

صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج یکی از صرافی های با سابقه و معتبر می باشد که شما میتوانید به راحتی از طریق آن خرید تتر بدون احراز هویت را انجام دهید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

صرافی آنلاین پی ام ایکس چنج با ۵ سال سابقه یکی از قدیمی ترین صرافی های فروش ووچر پرفکت مانی می باشد. که می توانید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را انجام دهید. با توجه به روش های جدید پیاده سازی شده در این صرافی شما دیگر نیازی به احراز هویت های طولانی ندارید و می توانید در کسری از ثانیه بصورت تمام اتوماتیک فقط با یک شماره همراه به نام خودتان ثبت نام کنید و ووچر پرفکت مانی خریداری نمائید.

چرا پی ام ایکس چنج ؟

  1. دارای سیستم احراز هویت اتوماتیک بدون ارسال مدارک
  2. خرید بدون ثبت نام
  3. اجازه خرید با تمام کارت های بانکی به نام شخص
  4. تحویل آنی ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال
  5. قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به پرفکت مانی و بلعکس
  6. واریز وجه ریالی بصورت آنی و کارت به کارت
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  8. قیمت منصفانه
  9. بدون پرداخت کارمزد

در سال های اخیر خرید ووچر پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی محبوبیت زیادی بین ایرانی ها کسب کرده است و همانطور صرافی ها و سیستم های زیادی شروع به فروش این ارز دیجیتال کرده اند اما همواره کلاهبرداری های زیادی هم در این راه از کاربران شده است و پلفترم های غیر استاندارد شروع به کلاهبرداری می کنند. ما سعی کردیم در این مطلب یک صرافی آنلاین معتبر که مزایا و کاربرد های زیادی دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما به راحتی می توانید در صرافی پی ام ایکس چنج بدون احراز هویت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.