• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

معرفی بهترین پت شاپ آنلاین ایران

  • 07 آبان 1401 - 12:14
معرفی بهترین پت شاپ آنلاین ایران

 تعداد زیادی از مردم دنیا از جمله مردم ایران، به نگهداری از حیوونای خونگی علاقه خیلی زیادی دارن و این علاقه بعد از شیوع بیماری کرونا به مراتب بیشتر شده. مردم برای فرار از احساس تنهایی و روزهای تکراری و خسته‌کننده دوران قرنطینه، خودشونو با حیوونای خونگی سرگرم می‌کردن و این موضوع باعث شد که تعداد پت شاپ‌های آنلاین هم بعد از شیوع کرونا روز به روز افزایش پیدا کنه. مفهوم پت شاپ اینترنتی برای اونایی که حیوون خونگی دارن، خیلی آشناس و شامل فروشگاه‌‌های اینترنتی ارائه‌دهنده لوازم مورد نیاز حیوونای خونگی مثل غذا، اسباب بازی، قفس و غیره می‌شه.‌ همه حیوونای خونگی برای ادامه زندگی، به یک سری لوازم خاص نیاز دارن و این لوازم رو باید سرپرست حیوون تهیه کنه‌.‌ توی شهرهای کوچیک کشور فروشگاهی که مخصوص فروش لوازم مورد نیاز حیوونای خونگی باشه، وجود نداره؛ بنابراین بهترین روش برای خرید لوازم مورد نیاز حیوونای خونگی، مراجعه به بهترین پت شاپ آنلاین ایرانه. توی این مقاله می‌خوایم راجع به مزایای خرید آنلاین از پت شاپ توضیح بدیم و در نهایت بهترین پت شاپ آنلاین ایران‌ رو معرفی کنیم.

 چی باعث شد که پت شاپ‌های اینترنتی راه‌اندازی بشن؟ 

افرادی که ساکن شهرهای خیلی بزرگ، شلوغ و پرترافیک مثل تهران هستن و توی خونه‌هاشون از حیوون خونگی مثل سگ، گربه، لاک پشت، همستر، خرگوش، سنجاب، قورباغه، طوطی، کبوتر، مرغ عشق، قناری، ماهی آکواریومی و غیره نگهداری می‌کنن، مشغله‌های کاری خیلی زیادی دارن، برای همین وقت اضافی ندارن که برای خرید غذا و لوازم مورد نیاز برای آماده کردن جای خواب حیووناشون بتونن به pet shop حضوری مراجعه کنند. این افراد با یک جستجوی ساده توی اینترنت، به تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی پت شاپ دسترسی دارن؛ اما ممکنه سردرگم بشن که از بین این همه پت شاپ اینترنتی کدوم یکیشون برای خرید لوازم حیوونا مناسب‌تره. بهترین پت شاپ آنلاین توی اینترنت، فروشگاهیه که تونسته باشه بین مشتری‌های خودش اعتبار بالایی کسب کرده‌باشه و محصولات باکیفیت رو به صورت تضمینی و با قیمت مناسب در اختیار اونا بذاره. مهم‌ترین لوازمی که پت شاپ‌های اینترنتی در اختیار مشتریای خودشون قرار میدن، تشکیل شده از: غذاها و خوراکیای متنوع برای همه حیوونای خونگی، مکمل‌های دارویی مخصوص حیوونا، لوازم بهداشتی، انواع مختلف قفس، باکس‌ها و نگهدارنده‌ها، تشویقی حیوونا، اسباب بازی‌های مخصوص برای هر نوع حیوون خونگی، لباس، قلاده، محصولات تزئینی و نگه‌دارنده.

یک پت شاپ اینترنتی خوب چه ویژگی‌هایی داره؟

همون‌طور که توی بخش قبلی مقاله هم بهش اشاره کردیم، این روزها مردم به خاطر مشغله‌های کاری زیاد و هم‌چنین برای صرفه‌جویی توی هزینه‌های رفت و آمد و وقت خودشون، ترجیح می‌دن که همه خریدهای خودشون از جمله خرید لوازم مورد نیاز حیوون خانگی رو به صورت آنلاین از pet shop اینترنتی خریداری کنن. همه پت شاپ‌ها قابل اطمینان نیستند و برای پیدا کردن مطمئن‌ترین پت شاپ اینترنتی، باید با ویژگی‌هاش آشنا باشین‌. این ویژگی‌ها شامل تضمین کردن کیفیت و سلامتی محصولات مورد نیاز حیوانات، داشتن برچسب مخصوص اصالت کالا، ارائه متنوع‌ترین غذاهای خارجی و داخلی حیوونا، امکان پرداخت پول لوازم خریداری شده در محل، ارسال لوازم خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و قیمت مناسب محصولاته. دلیل استقبال مردم از پت شاپ‌های آنلاین اینه که توی خیلی از شهرها این نوع فروشگاه به صورت فیزیکی وجود نداره یا اگر هم وجود داره، خیلی از محل زندگی اونا دورتره. محصولاتی که فروشگاه‌های حضوری ارائه میدن، از تنوع خیلی کمتری برخورداره و نمی‌تونه همه مشتری‌هارو راضی نگه داره.

 مزایای خرید از پت شاپ‌های آنلاین شامل چه مواردی میشه؟

 مزایای pet shop باعث شده که این نوع فروشگاه‌‌های اینترنتی به سرعت پیشرفت کنن و در بین مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بشن. توی این قسمت از مقاله شمارو با این مزایا آشنا می‌کنیم.  

  • دسترسی راحت و بدون دردسر

یکی از مهترین مزایای پت شاپ‌های آنلاین اینه که فرقی نمی‌کنه شما ساکن کدوم منطقه یا کدوم شهر باشین، خیلی راحت تو هر زمان و مکانی می‌تونین از طریق تلفن همراه هوشمند یا لپ تاپ و کامپیوتر شخصی خودتون که به اینترنت وصل شده، به سایت pet shop مورد نظر دسترسی داشته‌باشین و هر چیزی که حیوون خونگی‌تون احتیاج داره، براش به صورت آنلاین خریداری کنین و در اولین فرصت جلوی درب منزل همه خریدهارو تحویل بگیرید.  

  • متنوع بودن محصولات

یکی دیگه از مزیت‌هایی که باعث پرطرفدار شدن pet shop آنلاین در بین مردم شده، متنوع بودن محصولاتیه که عرضه می‌کنن. محاله وارد بهترین سایت فروشگاه لوازم حیوونای خونگی بشین و محصول مورد نظر خودتون رو پیدا نکنین. مشتری‌ها خیلی سریع بدون تلف شدن وقتشون به محصولات مورد نظرشون دسترسی دارن و با پرداخت آنلاین می‌تونن اونارو خریداری کنن.  

  • امکان مقایسه کردن محصولات از نظر قیمت 

وقتی از طریق اینترنت به چند تا pet shop مختلف دسترسی دارید، خیلی راحت می‌تونید محصولات اونارو از نظر قیمت با هم مقایسه کنید و در نهایت لوازمی رو خریداری کنید که از قیمت مناسب‌تری برخوردارن و با بودجه شما متناسب هستن. با وجود این مزیت دیگه لازم نیست که برای خرید لوازم مورد نیاز حیوون خونگی‌تون هزینه‌های زیادی رو پرداخت کنین و به نوعی یک نوع خرید اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب میشه. 

  • صرفه جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد

برای خرید از پت شاپ‌های آنلاین دیگه لازم نیست که با وسایل نقلیه عمومی یا خودروی شخصی خودتون مدت‌ها پشت ترافیک بمونید و با کلی هدر شدن وقت، به صورت حضوری برای خرید لوازم مورد نیاز و غذای حیوون خونگی خودتون اقدام کنین. فقط کافیه گوشی تلفن همراه‌تون رو بردارین و وارد سایت بشین. صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت و آمد، یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین لوازم مورد نیاز حیوون خونگی به شمار میره. بعضی از لوازم مخصوص نگهداری سگ و گربه، وزن بالایی دارن و نمیشه راحت اونارو جا به جا کرد. خرید آنلاین از این نظر هم خیلی خوبه که این لوازم جلو در تحویل داده میشه.

پت راید مارکت بهترین پت شاپ آنلاین ایران

پت راید مارکت به عنوان یکی از بهترین پت شاپ‌های آنلاین ایران، فعالیت خودش رو در زمینه فروش لوازم مورد نیاز حیوونای خونگی از سال ۱۳۹۹ شروع کرد. این فروشگاه اینترنتی معتبر، محصولات باکیفیتی مثل اسباب بازی، لوازم بهداشتی، قلاده، پتو، جای خواب، تشویقی، غذا و به طور کلی لوازم مورد نیاز برای نگهداری حیوونارو با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسونه. امیدوارم در پیداکردن وسایل موردنیاز حیوون خونگیتون موفق باشید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.