• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

معرفی بهترین هتل ‌های بوشهر برای هر سلیقه و بودجه

  • 13 اسفند 1402 - 13:06
معرفی بهترین هتل ‌های بوشهر برای هر سلیقه و بودجه

بوشهر استانی در بخش جنوب‌غربی کشور به مرکزیت شهر بوشهر است که سواحل دیدنی و جاذبه‌های متعدد، آن را به قطب گردشگری منطقه تبدیل کرده‌اند. از‌این‌‌رو سفر به بوشهر در نیمه دوم سال می‌تواند یک پیشنهاد هیجان‌انگیز باشد. با توجه به توریستی‌بودن این شهر، هتل ‌های متعددی نیز در بوشهر تأسیس شده‌اند تا مسافران اقامتی خاطره‌انگیز را در شهر تجربه کنند. چنانچه قصد سفر به این خطه را دارید، بد نیست با بهترین هتل بوشهر آشنا شوید. در این مقاله به اقامتگاه‌های بوشهر خواهیم پرداخت.

با هتل ‌های لوکس و گران‌قیمت بوشهر آشنا شوید

بوشهر از آن دست شهرهایی است که از جنبه‌های مختلف حائز اهمیت است. به‌عنوان مثال غذاها نقش پررنگی در فرهنگ و زندگی روزمره مردمان بوشهر دارند؛ بنابراین با سفر به بوشهر می‌توانید از خوش‌طعم‌ترین غذاها بهره‌مند شوید. از‌سوی‌دیگر، علاقه‌مندان به موسیقی معمولاً بوشهر را یکی از غنی‌ترین نواحی می‌دانند. حال اگر می‌خواهید در سفرهای خود در هتلی لوکس و مجلل اقامت داشته باشید، خوب است یک هتل سه‌ستاره را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که هنوز در بوشهر، هتل چهار یا پنج‌ستاره ساخته نشده است. لوکس‌ترین هتل ‌های این شهر، از نوع سه‌ستاره هستند. نمونه‌هایی از این هتل‌ های لوکس را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

هتل جهانگردی دلوار

اگر دوست دارید در بهترین هتل بوشهر اقامت داشته باشید و نهایت لذت را از سفر خود ببرید، هتل جهانگردی دلوار بهترین انتخاب است. این هتل را می‌توان لوکس‌ترین هتل بوشهر دانست که فاصله کمی تا دریا دارد و چیزی که باعث تمایز آن می‌شود، کارکنان مجرب آن هستند. کارکنان این هتل کاملاً با اصول هتلداری آشنا هستند و برخورد حرفه‌ای آن‌ها گویای این ماجراست.

بنای هتل جهانگردی دلوار در ۶ طبقه ساخته شده و مجموعاً ۶۵ واحد اقامتی در این طبقات، در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین معماری این هتل به‌نوعی برگرفته از معماری ایرانی و به‌خصوص المان‌های خاص جنوبی است. ازاین‌رو، اقامت در هتل دلوار می‌تواند پیوندی میان شما و هنر اصیل ایرانی ایجاد کند. خوشبختانه هتل جهانگردی دلوار به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر نزدیک بوده و در مجاورت خانه فرهنگ بوشهر قرار دارد. با اقامت در این هتل،‌ فاصله شما با بافت قدیمی شهر ۱۵ دقیقه و با بازار سنتی، چیزی نزدیک به ۱۰ دقیقه خواهد بود. بدون شک اقامت در هتل جهانگردی دلوار، یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را رقم می‌زند.

هتل ناکو

هر مسافری که دوست دارد در هنگام اقامت، منظره بی‌نظیری از آبی نیلگون و بی‌انتهای خلیج‌فارس را تماشا کند، باید هتل ناکو را انتخاب نماید. این هتل در خیابان ساحلی بوشهر و در مقابل اسکله جلالی واقع شده است. به همین خاطر، منظره فوق‌العاده‌ای از دریا را می‌توان از تراس‌های هتل ناکو مشاهده کرد. برخی از اتاق‌های این هتل لوکس، نمایی رو به دریا دارند و برخی دیگر، به خیابان‌های ساحلی اطراف مشرف هستند.

باید گفت هتل ناکو یکی از هتل‌ های جدید و نوساز بوشهر محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده است. ازاین‌رو، نمای بسیار زیبایی داشته و کیفیت بالایی نیز دارد. ساختمان این هتل در ۶ طبقه ساخته شده است و مجموعاً ۲۰ واحد اقامتی در طبقات این هتل، به چشم می‌خورد. ازجمله نکات مثبت هتل ناکو می‌توان به نزدیکی آن به جاذبه‌های دیدنی بوشهر اشاره کرد. علاوه‌بر آن، امکانات قابل توجهی نیز در این هتل به مسافران ارائه می‌شود. درمجموع هتل ناکو را می‌توان یکی از بهترین هتل ‌های بوشهر دانست.

هتل پلاس

از دیگر هتل ‌های سه‌ستاره و لوکس بوشهر، می‌توان هتل پلاس را نام برد. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد و به‌سبب مزایای متعددی که داشت، خیلی زود جایگاه مطلوبی در میان مسافران پیدا کرد. این هتل در یک ساختمان ۵ طبقه بنیان‌گذاری شده و ۵۸ اتاق برای ارائه به مسافران دارد. انواع مختلفی از بهترین امکانات برای داشتن اقامتی مطلوب و راحت، در هتل پلاس بوشهر به شما ارائه خواهد شد. کافیست یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنید تا نهایت لذت را از اقامت خود در بوشهر ببرید.

آشنایی با هتل ‌های ارزان و اقتصادی بوشهر

علاوه‌بر هتل ‌های سه‌ستاره بوشهر که تا حدودی گران‌قیمت محسوب می‌شوند، هتل ‌های ارزان و اقتصادی نیز در این شهر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب هزینه سفرتان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. در ادامه، شما را با هتل ‌های اقتصادی بوشهر آشنا مخواهیم کرد.

هتل دریاکنار بوشهر

هتل دریاکنار یکی از هتل ‌های ارزان بوشهر است که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و مدت‌زمان زیادی از آغاز فعالیت آن نمی‌گذرد. بااین‌حال، در طی این سه سال توانسته نظرها را به خود جلب کرده و به یکی از بهترین هتل‌ های منطقه تبدیل شود. این هتل در ۵ طبقه با ۱۷ واحد اقامتی ساخته شده و دسترسی مطلوبی هم به ساحل دارد. علاوه‌بر ارائه بهترین امکانات در این هتل، ارزان‌قیمت‌بودن آن نیز مزیتی است که نباید فراموش شود. با اقامت در هتل دریاکنار بوشهر، می‌توانید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

هتل سیراف

هتل سیراف یک هتل دوطبقه است که حداقل امکانات مورد نیاز برای سفری مطلوب را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر آن، بسیار مقرون‌به‌صرفه است و سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. این هتل زیبا در ۳ طبقه با ۳۹ اتاق ساخته شده و به ساحل نیز دسترسی مطلوبی دارد. هتل سیراف در خیابان امام‌خمینی بوشهر واقع شده است.

بهترین هتل‌ های بوشهر را از فلای تودی رزرو کنید

چنان چه قصد دارید سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز به بوشهر را تجربه کنید،‌ پیشنهاد ما این است که صفر تا صد سفر را به پلتفرم فلای تودی بسپارید. این پلتفرم برای رزرو بهترین هتل بوشهر و همچنین خرید بلیط های قطار و هواپیما بی‌نظیر است. شما می‌توانید به طیف وسیعی از خدمات گردشگری به‌صورت یکجا در سایت یا اپلیکیشن فلای تودی دسترسی داشته باشید و همچنین آن‌ها را با کمترین قیمت تهیه کنید. اگر همین‌حالا وارد سایت فلای تودی شوید، فهرستی از بهترین خدمات مجموعه را مشاهده خواهید کرد. فلای تودی می‌تواند همراه همیشگی شما در سفرهایتان باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=54070

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.