• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

محصول آرد روش های ثروتمند شدن را به من آموخت

  • 24 آبان 1401 - 16:58
محصول آرد روش های ثروتمند شدن را به من آموخت

سالها بود به دنبال روشی برای کسب درآمد بیشتر بودم زمانی که وارد حوزه کارآمد آرد سوخاری شدم کسب و کارم به سرعت رونق گرفت و در زمان کوتاهی به ثروتم را چند برابر کردم و توانستم به جایگاهی که لایقش هستم برسم، در این راستا شما را با حوزه وسیع آرد سوخاری آشنا می کنم.

آرد سوخاری خانگی

آرد سوخاری خانگی از نان های حجیم شده تهیه میشوند، این نان ها را به صورتی حرارت میدهند که رطوبت آن ها به صورت کامل گرفته شود و خشک شود. در اصل میتوان گفت که آرد سوخاری و نان سوخاری دو محصول از یک خانواده هستند. به صورت مجدد این نان های حجیم را حرارت میدهند تا خشک شود و به صورت برشته و قهوه ای رنگ در بیاید. به این فرآیند که این نان ها را به صورت آرد در می آوریم، آرد سوخاری میگویند. نان های تست و باگت در صورت مصرف نشدن و بیات شدن دوباره به کارخانه ها بازگشت داده میشود و فرآیند حرارت دادن و از بین بردن رطوبت روی آن ها اجرا میشود و به صورت آرد های سوخاری روانه بازار میشوند.

آرد سوخاری پرندگان

با توجه به این موضوع که آرد سوخاری پرندگان به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد برای تغذیه پرنده های زینتی مانند طوطی و سایر پرنده های دیگر بسیار مفید و ارزشمند بوده است. استفاده از پودر سوخاری برای پرنده ها باعث می شود باکتری های مفید دستگاه گوارشی افزایش پیدا کرده و باعث بهبود وعملکرد صحیح دستگاه گوارشی پرنده شما شود. اگر پودر سوخاری همراه با تخم مرغ مصرف شود از میکروب های خطرناک تخم مرغ و بیماری های قارچی نیز جلوگیری می کند و باعث اسیدی شدن غذا و هضم بهتر مواد غذایی می شود.

آرد سوخاری پولکی

به صورت کلی اگر بخواهیم برایتان طرز تهیه آرد سوخاری پولکی را توضیح دهیم در نهایت متوجه می شویم که همه آنها به یک شکل تهیه می شوند و فرقی بین آنها نیست در نتیجه طعم آرد سوخاری با بقیه آرد سوخاریها یکسان می باشند و فقط در ادویه متفاوت هستند مثلا یکی تندتر است و یا یکی شورتر است. برای تهیه آرد سوخاری به مقداری نان لواش و یا نان باگت نیاز داریم، برای تهیه آرد سوخاری ابتدا باید نان را خشک کرد برای زودتر خشک کردن نان می توانید آن را بر روی حرارت قرار دهید از همین رو نان را به تکه های کوچک تقسیم کرده و در داخل دیگ بر روی حرارت قرار می دهیم، تکه کردن نان به این دلیل است که سطح بیشتری از نان روی حرارت قرا می گیرد و راحت تر رطوبت از دست می دهد در نتیجه زودتر خشک می شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.