• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مبل راحتی بدون پایه کلاسیک

  • 29 شهریور 1401 - 13:45
مبل راحتی بدون پایه کلاسیک

مبلهای راحتی و کلاسیک از لحاظ ظاهری، ساختاری و کاربرد تفاوتهای فاحشی با یکدیگر دارند که در ادامه مطلب به بیان آنها خواهیم پرداخت.

مبلهای راحتی به دودسته ی کلی مبلمان اداری و مبلمان منزل تقسیم می شود که در طرح و رنگ دلخواه و متناسب با نیاز مشتری به بازار عرضه می شوند.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

از مبلهای راحتی معمولا برای اتاقهای نشیمن، اتاق تلویزیون و غیره استفاده می شود که دلیل این امر؛ نشیمن راحت، پشتی ضخیم و کوتاه، دسته های راحت و متناسب بدون فرم و کوسنهای نرم و زیبا می باشد.

این گونه مبلها هیچ گونه تزئین و یا منبت کاری ندارند و قسمت بدنه و دسته ها کاملا به وسیله ی پارچه رومبلی پوشانیده شده است و تنها در برخی موارد قسمت پایه ها فاقد پارچه هستند.

نکته ی حائز اهمیت دیگر در رابطه با مبلهای راحتی شستشوی آسان و سریع آنهاست.

مبل راحتی بدون پایه

کاناپه های ساده، کاناپه های تخت خواب شو، مبلمان ال شکل،لاوستها و غیره از انواع مبلمان راحتی هستند که در فرمهای بدون پایه و پایه دار طراحی می شوند.

پایه های مبل های راحتی می توانند به صورت رو کار و یا مخفی کار شوند که در طرحها و رنگهای متفاوت در جنس های چوبی، استیل ضد زنگ، پلاستیکی و یا فلزی در بازار وجود دارند و با دستگاه پیشرفته تولید می شود.

پایه های خمره ای، سم آهویی و کلاسیک طرح دار از انواع پایه های چوبی هستند و پایه های مخروطی، سه خط، سه پره ای، چاکدار، انواع سپرها و مدل ایفل نیز از انواع پایه های فلزی می باشند

مناسب ترین نوع مبل  برای لم دادن انواع مبل راحتی بدون پایه هستند که در فرمهای و رنگهای مختلف متناسب با ابعاد منزلتان ساخته می شوند.

این کاناپه ها را می توانید متناسب با نیازتان به صورت تک نفره، دونفره و سه نفره از مسیر خرید درست خریداری نمایید.

این نوع از مبلمان از آن جایی که فضای زیادی را اشغال نمی کنند، برای  به کاربردن در اتاق کار و مطالعه، تی وی روم، اتاق کودک و یا محیط های ادرای بسیار مناسب هستند.

یکی از بارزترین ویژگیهای مبلهای استیل و کلاسیک، بلند بودن قسمت پشت و تکیه گاه مبل است که با آینه پازلی ست می شود و مناسب مکانهای رسمی و محیطهای پذیرایی می باشد؛ این در حالی است که انواع مبل راحتی فاقد این پشتیها هستند.

مبل راحتی کلاسیک

در ساخت مبلمان از طراحیهای به خصوصی استفاده می شود که یکی از آن طراحیها مبل راحتی با طرح کلاسیک یا مبل اسپرت می باشد، و به گونه ایی است که در اطراف مبل راحتی طراحهایی به شکل مبلمان کلاسیک داده شده ولی در باطل این مبل راحتی می باشد.

مبلمان کلاسیک مانند مبلمان چندین سال قبل می باشد ولی با متریال مد روز و راحتی بیظیر مبلمان راحتی از این رو این مبلمان طرفداران بسیار زیادی دارند و فروش خوبی را تجربه می کنند.

جدا از مدلهایی که برای مبلمان راحتی در نظر گرفته می شد، باید گفت که مبلمان راحتی در هر کشور نیز با هم متفاوت می باشد مثلا مبل راحتی ترک از لحاظ ساختاری و طراحی به شدت باهم فرق دارند

امروزه مبلمانی که به صورت مبلهای گذشته دارای بدنه بزرگ و نمایی خاص دارند بیشتر خریدار دارد که به اسم مبل راحتی کلاسیک معروف به مبل شیک است و بدنه آن از چوبهای باکیفیت ساخته شده و طرحی مشابه به طرح زمانهای خیلی دور دارد.

با توجه به نیاز بازار مبلهایی با بدنه استیل تولید شده اند که با ادغامش با مبل راحتی شکلی بسیار دلنشین تولید که مشتریان با توجه به زیبایی که دارد شیفته مبل راحتی استیل شده اند و آن را برای خانه خود انتخاب می کنند.

مبلهای استیل یکی از عناصر مهم است که به راحتی می توان با سایر وسایل در منزل آن را هماهنگ و یا اصطلاح ست کرد

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.