• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ماندگار فرزامی نایب قهرمان تور جهانی تنیس شد/ اعزام تیم کوراش زنان به قرقیزستان

  • 10 تیر 1402 - 19:05
ماندگار فرزامی نایب قهرمان تور جهانی تنیس شد/ اعزام تیم کوراش زنان به قرقیزستان

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی‌ فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابتهای تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳) در زمین های تنیس باشگاه استقلال برگزار و دختران در فینال بخش انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند. در فینال این دوره از رقابت ها اناستازیا لیزونوا از روسیه موفق شد با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶ ) مقابل ماندگار فرزامی به برتری رسیده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. بانوی تنیسور ایران صاحب عنوان نایب قهرمانی شد و ورزشکاران ترکیه نیز به مقام سومی مشترک رضایت دادند.
هفته نخست این مسابقات با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از کشورهای ایران‌ ، هند ، روسیه ، انگلیس ، بلغارستان ، کویت ، سوئد ، ترکیه ،مصر و قزاقستان از ۳ تیر ماه آغاز و امروز با انجام دیدار فینال پسران به پایان می رسد.
همچنین رقابت های جدول مقدماتی هفته دوم بازی ها در  حال انجام است. سرداوری هفته نخست این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان برنز کشورمان بود و سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور هفته دوم در این رویداد حضور دارد.
مدیریت تورنمنت نیز بر عهده امیر صدری است.

 اعزام تیم کوراش زنان به قرقیزستان

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم ملی کوراش زنان ایران برای برپایی اردوی تمرینی و جهت کسب آمادگی و حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، راهی قرقیزستان شد.
دنیا آقایی، ملیکا امیدوند، زهرا باقری و طاهره آذرپیوند نفرات حاضر در این اردوی تمرینی هستند. هدایت تیم ملی کوراش زنان ایران برعهده محبوبه خورشیدی است.
تیم ملی کوراش زنان ایران پس از پایان این اردوی تدارکاتی در پیکارهای بین‌المللی قرقیزستان شرکت خواهد کرد. این اردو تا روز ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=44213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.