• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لیفت صورت چگونه به زیبایی صورت کمک می‌کند؟

  • 16 بهمن 1401 - 16:18
لیفت صورت چگونه به زیبایی صورت کمک می‌کند؟

چهره و صورت مهم‌ ترین فاکتور های زیبایی در هر فردی می باشد. یکی از آسیب‌ پذیرترین بخش های بدن این فاکتور به شمار می رود و در صورتی که افراد مدتی طولانی در معرض آلودگی‌ های مختلف و نور خورشید قرار داشته باشند امکان دارد به مرور طراوت و زیبایی خود را از دست بدهند. افزایش سن، استرس و تغذیه نامناسب و دیگر عوامل نیز در این خصوص تاثیرگذار خواهند ود. یکی از روش های درمانی این مشکل لیفت صورت(غیر تهاجمی) است که امروزه محبوبیت بالایی را کسب کرده است. لیفت غبغب نیز همچون مواردیست که در کلینیک های معتبر از جمله کلینیک گونه انجام می شود . به این صورت افراد می توانند جوان‌ تر و زیبا تر شدن پوست صورت و چهره خود را تجربه کنند.

لیفت صورت را چه کسانی باید انجام دهند؟

متاسفانه گذر زمان و افزایش سن، در اثر عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست، شل شده و از بین رفتن چربی‌ های زیرپوستی، پوست صورت افراد را با افتادگی مواجه می کند که در در برخی نواحی همچون، کناره چشم‌ ها یا گوشه لب‌ ها و بینی مشاهده می شود. همچنین می تواند به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب دیده شود. می توانید با استفاده از انواع روش های لیفت صورت بعد از مشاهده نشانه‌ های‌ افتادگی پوست صورت، ، حالت چهره خود را بهبود دهید.

لیفت صورت مناسب چه کسانی است ؟

برای داوطلب ‌شدن عمل لیفت، می بایست شرایط زیر را داشته باشید:

  • قابلیت ارتجاعی پوست از ین رفته باشد و عضلات صورت و گردن دچار افتادگی باشد.
  • در کنار بینی و گوشه‌های دهان چروک ‌های عمیقی باشد.
  • در قسمت گردن و صورت چین ‌وچروک‌ هایی به وجود آمده باشد .
  • پوست در قسمت گردن و چانه جوانی از دست رفته باشد.
  • ظاهر فرد خسته و پیر دیده شود.

لیفت غبغب چیست؟

تناسب اجزا مختلف چهره مهم ترین بخش در جذابیت و زیبایی‌ های طبیعی انسان ‌ها است. معمولا آناتومی طبیعی چهره، استاندارد خاصی دارد که استاندارد زیبایی شناسی می باشد. به طور کلی همه ی جراحی‌ های زیبایی، برای رسیدن به این استاندارد انجام می شود. غبغب ناحیه‌ای در زیر چانه بوده که به دلیل افزایش سن، کاهش کشش پوست، اضافه وزن و دلایل ژنتیکی در افراد ایجاد می شود. به طور کلی صوررت در چنین شرایطی چندان مطلوب نیستو زیبایی‌ های آن به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد. تخلیه و لیفت غبغب از راه های رفع نا مطلوبی در چهره بوده که در مراکز زیادی صورت می گیرد. تخلیه غبغب از جراحی های محبوب می باشد در رفع عدم تناسب صورت موثر خواهد بود.

انواع لیفت غبغب

با توجه به اینکه غبغب معمولا به دلیل مهاجرت چربی های نواحی صورت و فک ها ایجاد می شود ، بنابراین هدف اصلی تخلیه ی چربی های اضافه در این ناحیه می باشد. در صورتی که غبغب به دلیل شل شدن و چین و چروک پیری رخ دهد ، پزشک عمل هم زمان لیفت گردن یا همان بالا کشیدن پوست را توصیه می کند و این دو عمل همراه با هم چهره ی شما را از اساس زیر و رو می کنند و شما بسیار زیباتر از گذشته خواهد کرد. به طور کلی جهت لیفت غبغب روش‌های مختلفی اجرا می شود . بهترین راه‌هایی که می‌توانید برای رهایی از غبغب در میان انواع لیفت غبغب استفاده کنید عبارت اند از :

با هدف قراردادن غبغب انجام ‌دادن تمرینات گردن ؛

رژیم غذایی جهت رفع غبغب؛

روش ‌های جراحی همچون لیپولیز و مزوتراپی؛

لیفت غبغب با نخ؛

لیزر؛

انولیفت.

نحوه جراحی غبغب

پروسه عمل جراحی برداشتن غبغب  می بایست با رعایت اقدامات لازم قبل از عمل جراحی که توسط پزشک جراح تجویز شده، آغاز گردد. پزشک جراح با بهره مندی از راه و روش مناسب که بی حسی یا بیهوشی است ، برای عمل جراحی بیمار را آماده کند. مراحل جراحی بعد از آماده شدن بیمار، آغاز می شود. این جراحی نوعی لیفت صورت یا ناحیه تحتانی صورت است. استفاده از این روش در جوانسازی پوست موثر است.

کلینیک گونه مرکز معتبر زیبایی

امروزه کلینیک های زیادی تحت عنوان های مختلفی به زیبایی افراد رسیدگی می کنند. کلینیک گونه به عنوان یکی از مراکز معتبر در این رابطه معرفی می گردد که همواره در تلاش است با بکارگیری افرادی با تجربه و ارائه خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز رسیدگی نماید. برجسته بودن استخوان‌ های گونه و پر بودن ناحیه‌ی میانی صورت موجب ایجاد ظاهری جوان و سالم می شود که می توانید این تغییرات را به شکل جراحی در کلینیک زیبایی انجام دهید .به طور کلی افزایش سن حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت را کاهش می بخشد که اغلب ظاهری نحیف و ناسالم را به وجود اورد.

امروزه مراکز زیادی تحت عنوان مجموعه های زیبایی در حال فعالیت می باشند که در آن خدماتی همچون بوکال فت ، لیفت ابرو و لیفت با نخ صورت می گیرد. گونه کلینیک به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید. این مجموعه با با بهره‌مندی از اساتید دانشگاهی، متخصصین به نام و حرفه ای و کادری با تجربه در کنار به کار گیری از دستگاه‌ ها و لوازم مجهز به بروزترین تخصصی دنیا در فضا و محیطی مدرن و آرامش بخش و پذیرایی ویژه، میزبان میهمانان ارجمند خود است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.