• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

لباس زندگی­ام را با پارچه ثروت دوختنم

  • 16 آذر 1401 - 14:19
لباس زندگی­ام را با پارچه ثروت دوختنم

کار شما این است که استاد تغییر باشید، نه قربانی تقدیر. اجازه ندهید تا بهانه ها جلوی پیشرفت شما را بگیرند. تغییراتی که در کار خود در حوزه انواع پارچه ایجاد کردم، باعث شد آینده من درخشان­تر شود و من به ثروت برسم. من ثروتم را مدیون آن تغییرات سازنده هستم.

پارچه کرپ کش

یکی دیگر از موارد مهمی که می توان به ویژگیهای پارچه کرپ کش اضافه کرد جذب رطوبت قوی آن است و برای استفاده در آب و هوای گرم گزینه بسیار ایده آلی به حساب می آید، قابل اشتعال یکی دیگر از ویژگیهایی است که می توان به آن اشاره کرد بسیاری از پارچه های کرپ مقاومت کمی در برابر حرارت دارند، به خصوص پارچه های کرپ ساخته شده از ابریشم.

یکی از عواملی که موجب شده در پوشاک از این نوع پارچه استفاده شود سه بعدی بودن آن است و این مورد یکی از گزینه های بسیار منحصر به فرد به حساب می آید و در مورد دیگر قابل تطبیق پذیری آن است در این پارچه بسیار متنوع است و می تواند برای هر موقعیتی از جمله لباسهای غیر رسمی و حتی لباسهای رسمی مانند لباسهای شب استفاده شود.

پارچه مازراتی

برخی از افراد کشور به پارچه مازراتی از جنس خارجی آن نیز علاقه دارند که همین مسئله سبب شده مجموعه ما برای جلب توجه اکثر افراد جامعه این دسته از محصولات را هم تولید نماید. اوایل که این مدل از پارچه آمده بود به دلیل اسم آن همه به یاد ماشین می افتادند اما با گذشت زمان به این مسئله پی بردند که این نوع پارچه حتی از خود ماشین مازراتی هم طرفداران بیشتری دارد و با گذشت چند ماه جزو پرفروش ترین نوع پارچه در سراسر کشور قرار گرفت.

یکی دیگر از معروف ترین نوع پارچه مبلی مازراتی در سطح کشور ترک می باشد که این نوع محصول هم از طرفداران خاص خود برخوردار است به همین منظور شرکت مربوطه ما این دسته از کالا را هم تولید کرده و به سطح بازار نیز عرضه می گرداند.

پارچه لحاف تشک عروس جدید

نوعروسان برای خرید پرده از رنگ های ملایمی که طرح گل و پروانه دارند برای اتاق خواب استفاده می کنند که طرفداران بسیاری دارد.

برای سرویس خواب، جهیزیه عروس، بالشت، تشک، روتختی، سرویس خواب نوزاد، خوش خواب، ملحفه هتل، بیمارستان ها، رو میزی، رو مبلی، زیرانداز، سرویس آشپزخانه، عروسک سازی، کارهای تزئینی و دستی و غیره.

معمولا پارچه لحاف تشک عروس جدید جزء پارچه های تخت بافت قرار می گیرند به صورتی که در ابتدا با الیاف های مختلفی به حالت تار و پودی بافته می شود و بعد دیگر فرآیند های چاپ و رنگرزی روی آن تکمیل می شود.

برای خرید ملحفه ی درجه یک و با کیفیت فقط نباید به طرح و رنگ آن توجه کرد بلکه به جنس پارچه، کیفیت نخ به کاربرده شده، تراکم بافت، کیفیت چاپ، رنگ مورد استفاده در آن، یکدست بودن بافت، میزان آبرفت پارچه و غیره نیز توجه کرد که می تواند در خرید بسیار مهم تلقی شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.