• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت کپسول آتش نشانی پیشرو CO2

  • 27 مهر 1401 - 13:00
قیمت کپسول آتش نشانی پیشرو CO2

حال که تا حدودی در مورد انواع و اقسام کپسولهای آتش نشانی اطلاعاتی به دست آوردید قصد داریم در مورد قیمت کپسول آتش نشانی ۴ کیلویی بگوییم که یک معیار مهم در موقع خرید آنها برای مشتریان می باشد.قیمت کپسول آتش نشانی و محصولات مورد نظر تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد که از این موارد می توان به ظرفیت مخزن، محتویات داخل کپسول، برند تولید کننده، جنس و کیفیت اجزای تشکیل دهنده کپسول آتش نشانی، روش فروش و غیره پرداخت.

به طور کلی اگر انواع کپسولهای آتش نشانی را از نظر ظرفیت مخزن مورد بررسی قرار دهیم متوجه تنوع زیادی می شویم که گزینه های پرفروش کپسولهای ۱، ۲، ۴، ۶، ۱۰ و ۱۲ کیلویی هستند که از هر کدام می توان در موقعیت خاصی استفاده کرد. کپسولهای ۴ کیلویی که با گاز CO2 پر می شوند در داخل خودرو، منازل و مغازه ها و ادارات مورد توجه قرار می گیرند و این امر بدون شک در میزان خرید و فروش آنها تاثیر زیادی می گذارد و افراد زیادی برای تهیه آنها اقدام می کنند. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد نحوه کار با کپسول آتش نشانی را بگوییم که بسیار مهم می باشد، استراتژی PASS در این زمینه مطرح می باشد و به این منظور در ابتدا باید پین کشیده شود و شلنگ کپسول مورد هدف قرار بگیرد.

کپسول آتش نشانی co2

هزینه خرید کپسولهای آتش نشانی تابع فاکتورهای مختلفی می باشد و از این رو قیمت کپسول آتش نشانی co2  یک کیلویی نیز بر اساس مجموعه فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و واحد را برای این وسیله در نظر گرفت و اختلاف قیمتهایی در مورد آن به چشم می خورد.

آتش سوزی همیشه به دلایل متعددی در کمین مکانهای مختلف است و معمولا یک حادثه زیان بار بوده و جدا از بار آوردن خسارات مالی شدید ممکن است خسارت جانی نیز در پی داشته باشد که به هیچ عنوان جبران پذیر نمی باشد و در اینجا است که اهمیت وجود کپسول آتش نشانی در هر مکانی خود را نشان می دهد. بسیاری از مردم گمان می کنند که آتش سوزی تنها در مکانهایی که سوخت یا مواد قابل اشتعال وجود دارند اتفاق می افتد اما این یک تصور اشتباه است چرا که آتش سوزی حتی بدون وجود سوختهای قابل اشتعال نیز در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد و خسارات هنگفتی به بار آورد.

کپسول آتش نشانی پیشرو

یکی از دقدقه های مردم جهان این بوده که اگر زمانی خانه و وسایل آنها آتش بگیرد چگونه نسبت به خاموش کردن آن اقدام نمایند که با تولید کپسولهای آتش نشانی در ابعاد و انداه ۶ الی سی و پنج کیلویی پیشرو مشکل اکثر خانواده ها را حل نموده و امروزه با نگهداری آن در خانه های خود توانسته اند که مشکلات مردم را در زمان سوختگی خانه و کاشانه آنها حل نمایند، زیرا در زمان اتش سوزی آب جواب نموده وبیشتر باعث گستردگی آتش می شود و بهترین راه برای خاموش نمودن آتش پخش کف بر روی آن می باشد. وزن کپسول آتش نشانی پیشرو بستگی به ابعاد آن داشته و معمولا از شش تا بیست و پنج کیلیویی وجود داشته و اگر نیاز به مقدار بیشتری باشد باید از مخازن بزرگی استفاده نمایند که بیشتر این نوع محصول در پالایشگاه ها نیاز بوده تا نسبت به خاموشی آتشهای گسترده اقدام کنند.

 این نوع محصول در مدلهای متفاوتی تولید شده که استوانه ایی بزرگ و کوچک این دو نوع را مشخص می کند که نوع بزرگ آن به دلیل سنگینی و دراز بودن با دست قابل انتقال به نقاط دیگر نبوده و باید از یک وسیله چرخ دار استفاده کرد تا به سادگی آن را جا به جایی کنید. شما عزیزان برای جلوگیری از اتفاقات غیر مترقبه نیاز به نگهداری یک سری وسایل مانند کپسول آتش نشانی بوده که باید از فروشندگان این محصول را تهیه نمایید و شما صاحبان کسب و کار می توانید در این صفحه نسبت به یک محصول بسیار با کیفیت و مقاوم به صورت عمده آن را سفارش داده و مستقیم از سایت ما بدون هیچ واسطه ای خریداری نمایید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.