• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت مانکن مانتو لباس مردانه

  • 19 مهر 1401 - 21:57
قیمت مانکن مانتو لباس مردانه

امروزه برای نمایش بهتر انواع لباس از مانکنهای مختلف استفاده می کنند که مانکن مانتو فلزی چوبی چرمی از انواع آن می باشد.

۱۵قرن پیش بود که استفاده از مانکن مرسوم شد اکثر افراد با واژه مانکن آشنا هستند که به معنای مدل می باشد و همانطور که در سایت آراد برندینگ گفته شد در صنعت مد و فشن از آن بسیار استفاده می شود در ابتدا از مانکنها برای نمایاندن کلاه های مختلف آن را به کار می بردند.

در ابتدا از مانکنهای حصیری و سیمی و مانکن لباس عروس برای نشان دادن لباسهای مختلف استفاده می کردند در قرن ۱۹ مانکنهای از جنس موم ساخته شد تا شباهت بیشتری به انسانها داشته باشد در سال ۱۹۲۰ یک نوع از کامپوزیت را برای ساخت مانکن استفاده کردند.

از مانکنها در صنعتهای مختلف استفاده می شود مانند آموزش دادن برای کمکهای اولیه شبیه سازیهای مختلف مانند صنعت هوایی و کامپیوتری استفاده در آزمایشگاه ها استفاده در کلاسهای آناتومی که بدن انسان را تشریح می‌کنند در صنعت سینما نیز مانکنها بسیار کاربرد دارند و غیره ولی عمده استفاده مانکن برای طراحان مدل لباس و خیاطان می باشد که هنوز هم به دلیل متفاوت بودن به ندرت برخی از فروشگاه ها انسانهایی را در پشت ویترین قرار می دهند که این کار را انجام دهند ولی از آنجا که مانکنها ساعتها می توانند بدون حرکت باقی در پشت ویترینها باقی بمانند از آنها بسیار استفاده می کنند.

مانکنها دارای حالتهای مختلفی می باشند که معمولا از خیاطان از نوع بی سر و بدون دست و پای آن که بر روی پایه یی نصب شده است استفاده می کنند و فروشندگان از نوع کامل که بسیار به انسان شبیه می باشد مورد کاربرد خود قرار می دهند.

مانکن لباس مردانه

همانطور که اشاره داشتیم مانکن لباس از مدلهای مختلفی برخوردار است که دوتا از پرفروش ترین نوع مانکنها مردانه و زنانه نیز می باشد زیرا اکثر مغازه داران برای به نمایش گذاشتن لباس مجلسی و اسپرت خود مجبور به استفاده از این نوع مانکنها خواهند بود به همین منظور فروش آنها نسبت به سایر مانکنها بیشتر می باشد.

امروزه با بالا رفتن تقاضای فروشگاه ها برای مانکن لباس مردانه اکثر افراد کلاهبردار از این مسئله نیز استفاده کرده و شروع به تولید این نوع کالا گرفته اند که همین موضوع سبب شده تا مانکنهای بی کیفیت در سطح بازار بسیار افزایش پیدا نماید و آنها برای فروش کالای خود تصمیم بر کاهش قیمت بسیار زیادی گرفته اند که شرکت مربوطه ما به افراد درون جامعه توصیه می کند تا از فروشگاه های معتبر یا سایتهای معتبر خرید خود را انجام دهند و لازم به ذکر است شرکت تولیدی ما به دلیل کیفیت بالایی که برای کالاهای خود در نظر گرفته است توانسته جزو معتبرترین تولیدکنندگان مانکن در ایران به حساب بیاید.

همانطور که اشاره داشتیم مانکن لباس از مدلهای مختلفی برخوردار است که هر کدام از آنها دارای کارایی خاص خود نیز می باشد که همین مسئله باعث تفاوت قیمت در آنها خواهد شد.

قیمت مانکن مانتو

این عروسکهای انسان نما در دسته های مختلفی از جمله مردانه زنانه، بچگانه خش بندی می شوند که هر کدام از آنها نیز زیر مجموعه هایی چون بلند، نشسته، نیم تنه، کوتاه و در جنسهای فلزی، چوبی، مخصوص خیاطی دارند که قیمت مانکن مانتو بسته به این تقسیم بندیها متفاوت می باشد.

یکی از تقسم بندیهای مانکن مانتو و مانکن لباس بچگانه بر اساس جنس  و مواد اولیه تولید شده از آن می باشد که این مانکنهای مانتو را در جنسهای فلزی، چوبی و فومی قرار می دهند

مانکنهای مانتو فلزی از لحاظ جنس بسیار با کیفیت بوده و دچار آسیب دیدگی و شکستگی نمی شوند و از دوام و طول عمر بالای برخوردار هستند که در قیمت مانکن مانتو تاثیرگذار است و همچنین مناسب برای استفاده در بوتیکهای فروش مانتو می باشند و به علت فرو نرفتن سوزن در آن برای دوخت مانتوها مناسب نمی باشند.

مانکنهای مانتو از جنس چوبی معمولا نیم تنه و بی سر بوده و همانند یک رخت آویز عمل می کند و قابل استفاده در فروشگاه ها، تولیدیها و خیاطیها می باشد و می توان بیشتر برای پوشاندن مانتوهای کوتاه از آن بهره برد.

مانکنهای فومی بهترین مانکنها در جهت دوخت مانتو و انواع لباس می باشد، چرا که در آن سوزن به راحتی فرو رفته کار پرو و عیب یابی به خوبی صورت می گیرد و خیاطان می توانند هر تعداد پارچه را با مدلهای مختلف به آن وصل نمایند و بیشتر جهت تولید لباس و مانتو در تولیدی ها و خیاطیها به کار می رود و جنبه تجاری ندارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.