• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت شیردوش دستی مدلا

  • 17 مهر 1401 - 0:07
قیمت شیردوش دستی مدلا

هیچ غذایی برای نوزاد به اندازه شیر مادر مفید نیست آن هم به وسیله سینه مادر اما در حال حاضر که اکثر مادران نیز شاغل هستند شیردوش دستی وسیله ایی مناسب شده تا اینکه نوزاد بتواند از شیر مادر تغذیه کند ، شیردوش دستی چیکو مدل natural feeling یکی از شیردوش های با کیفیت موجود در بازار است که با قیمت مناسبش توانسته این امر را برای مادران عزیز راحت کند .

شیردوش دستی چیکو مدل natural feeling جدا از قیمت به صرفه ایی که دارد به نحوی طراحی و تولید شده که قدرت مکش این دستگاه تحت کنترل مادر است و علاوه بر قابل تنظیم بودن میزان مکش ، این دستگاه بعد از مکیدن شیر و ذخیره آن در شیشه ای که در زیر آن تعبیه شده میتواند دستگاه را به شیشه شیر تبدیل و استفاده کرد

می توانید از طریق وب سایتآراد برندینگ اقدام به سفارش کنید و همچنین از مابقی  محصولات ما در سایت دیدن کنید.

شرکت ایتالیایی چیکو یک شرکت با سابقه در زمینه تولید محصولاتی که به نوزادان و کودکان مرتبط می شود فعالیت می کند و با توجه به کیفیت محصولاتش زبانزد در بین دیگر کالای ایرانی و یا خارجی است از این رو شیر دوش دستی چیکو اصل با توجه به کیفیت بالایی که دارد طرفداران زیادی در میان مادرهایی که از شیردوش دستی استفاده میکند دارد .

یکی از راه های تشخیص اصل بودن دستگاه شیردوش دستی چیکو اصل این است که به راحتی قطعات در کنار هم قرار می گیرند و سر هم می شوند و این یعنی زمانی هم که دوشیدن شیر تمام شد به راحتی قطعات جدا و شستشوی دستگاه ساده می شود.

قیمت شیردوش دستی چیکو

شیردوش ها در قیمت های مختلفی در بازار یافت میشوند بسته به برقی یا دستی بودن ، تکی یا جفتی بودن ، قدرت مکش دستگاه ها و حتی دستگاه هایی که ماساژور سینه دارند و متناسب به این حالات قیمتی متفاوت دارند .شیردوش های چیکو انواع مختلفی دارد: شیردوش دستی ، شیردوش برقی و شیردوش باتری دار که مشتری متناسب با نیازش اقدام به خرید از میان این سه مدل می کند.

جدا از دلایلی که در پاراگراف قبلی گفته شد به صرفه بودن از لحاظ قیمت شیردوش دستی هم در انتخاب این دستگاه خیلی حائز اهمیت است و نسبت به شیردوش های برقی ارزان ترهستند .

برای خرید شیردوش های دستی باید به یک سری نکات توجه ویژه ای داشت بطور مثال قسمتی از دستگاه که به سینه مادر برخورد پیدا میکند باید جنس و طراحیش به گونه ای باشد که مادر دچار حساسیت نشود و کاملا ارگونومیک باشد .

یکی از بارزترین نکات مثبت در خرید شیردوش دستی چیکو همین طراحی به روز و اصولی آن است که باعث شده که مادر احساس راحتی در هنگام دوشیدن شیر داشته باشد و محبوبیت این محصول را نسبت به رقابای خودش در بازار بالا ببرد .

خرید شیردوش دستی مناسب مادرهایی است که سینه های پرشیری دارند و از طرفی هم نمی خواهند هزینه مازادی برای شیردوش پرداخت کنند به همین دلیل دنبال شیردوش مناسبی هستند که تمام این خواسته ها را برآورده کند به همین منظور ما به شما شیردوش دستی چیکو را برای سفارش پیشنهاد کنیم .

شیردوش دستی مدلا

شیر دوش ها در دو نوع دستی و برقی در بازار موجود می باشند که شیر دوش دستی مدلا از محبوب ترین نوع این محصولات می باشد که متقاضیان زیادی دارد. این محصول از اجزا و قسمت های مختلفی تشکیل شده است

از قبیل، پوشش سینه، پمپ شیردوش دستی مدلا و ظرف شیر. پوشش، ظرفی به شکل مخروط است، که در نوک سینه، و قسمت های رنگی اطراف سینه مادر قرار می گیرد. پمپ محفظه پلاستیکی نرمی است که شیر را از سینه بیرون می آورد.

قسمت آخر، ظرف شیر می باشد که در قسمت زیر سینه قرار می گیرد و شیر جمع شده در داخل آن می ریزد و قابل جدا شدن می باشد، تا شیری که داخل آن جمع شده داخل ظرف مورد نظر ریخته شود. در برخی دستگاه ها این ظرف، یک بار مصرف بوده و در برخی چندین بار مصرف می شوند و قابل شست و شو می باشند.

خرید اینترنتی شیر دوش اونت به طور مستقیم و با تضمین کیفیت صورت می پذیرد. علاوه بر این با فروش کالا به صورت اینترنتی،  فرصتی فراهم شده تا خریداران و مشتریان با راحتی بیشتری امکان خرید مستقیم آنها را داشته باشند

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.