• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت سیم ظرفشویی کلافی متری

  • 09 مهر 1401 - 1:30
قیمت سیم ظرفشویی کلافی متری

با اینکه امروزه استفاده از سیم ظرفشویی کیلویی جای خود را به قرص های ماشین ظرفشویی داده اند اما هنوز در مواردی که ظروفی مانند روخی و استیل لک می گیرند از سیم های ظرفشویی استفاده می شود چون ماشین ظرفشویی قابلیت پاک کردن لک های سفت و سخت را ندارد و این کار باید توسط سیم ظرفشویی با کمک دست انجام بگیرد.

در این مقاله سعی شد تمام نکات بهداشتی و مراقبتی راجع به این محصول گفته شود تا مصرف کننده به درستی بتواند از این محصول و راهکار هایی برای از بین رفتن آلودگی آن بهره ببرد

برای سفارش می توانید فرم داخل سایت آراد برندینگ را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط بگیرند و شما را در این موضوع کمک کنند.

امروزه اکثرا برای فضاهایی که گسترده هستند مانند رستوران ها، آشپزخانه و انواع مراکزی که به تهیه انواع غذا و نوشیدنی و… می پردازند سیم های ظرفشویی یکی از نیاز های اصلی برای پاکیزگی و شستشو است که آن را به صورت عمده تهیه می کنند.

مشخصات این سیم  های ظرفشویی که به صورت عمده است به این گونه است که در بسته بندی های تکی و چندتایی است، مقاومت و کیفیت بالا در برابر تکه تکه شدن، مدل های متنوع و گوناگون، قابل استفاده در سرویس های بهداشتی و ظرفشویی هاو…

قیمت سیم ظرفشویی

این محصولات معمولا بافتی نمد مانند و متراکم داشته به در جنسهای مس و استیل به فروش می روند که قیمت سیم ظرفشویی استیل با توجه به ضد زنگ بودن آن مناسب تر بوده و خرید و فروش آن رایج تر می باشد

بدین جهت است که اغلب تولید کنندگان برای این محصولات خود دو نوع مصرف خانگی و صنعتی را در نظر گرفته اند و آنها را با توجه به مصارفشان در سایزهای گوناگون تولید می نمایند و برش می زنند و سپس به بازار با قیمت سیم ظرفشویی کلافی مناسب عرضه وارد می کنند.

پشم سیم یا سیمهای کلافی اولین بار در سال ۱۹۸۶ میلادی تولید گشته و به مرور زمان استفاده از آن در میان مردم جا افتاده است و آن را در دسته پاک کننده ها قرار داده اند، چرا که ابزار خوبی برای پاک کردن انواع سطوح و ظروف و قابلمه چدنی می باشند که در شکلهای مختلف در بازار موجود بوده که مدل کلافی آن بار نگ نقره ای و جنس استیل یا رنگ زرد طلایی با جنس مس پرکاربردتر می باشد.

این مدلهای کلافی به سبب داشتن بافت منسجم، در طول استفاده طولانی مدت، بدون تغییر نسبت به حالت اولیه، درست به همان شکل باقی مانده و کیفیت خود را از دست نخواهند داد و نکته حائز اهمیت در ساخت این سیمها جنس استیل ضد زنگ آن می باشد که باعث ماندکاری طولانی مدت این محصولات گشته است.

این سیمها معمولا از عایقهای ضد زنگ پوشانده شده اند و با این که بافتی نرم دارند، میزان زبری متناسبی برای از بین بردن لکه های غذا در ظروف و سطوح دیگر نیز دارند.

جالب است بدانید سیمهای ظرفشویی کاربردهایی در صنعت نیز دارند که می توان به، سمباده زنی، صیقلی کردن، تمیز کردن چوب، تمیز کردن فلزات، تمیز کردن کاشیها و سرامیکها، در صنعت لنت سازی و سایر قطعات صنعتی اشاره کرد.

قیمت سیم ظرفشویی بسیار نازک

از انواع مختلف وسیله برای شستشوی ظروف می توان به سیم ظرفشویی بسیار نازک اشاره کرد که برای تمیز کردن قابلمه های روحی کاربرد فراوانی دارد و قیمت آن مطابق با نوع متری و کیلویی آن محاسبه می شود

برای تمیز کردن اصولی اسکاچ و سیم ظرفشویی متری می توان از ماکروویو کمک گرفت به این صورت که اسکاچ را برای مدت ۴ دقیقه داخل دستگاه قرار داده و سپس شاهد این خواهید بود که تقریبا به طور کامل میکروب ها غیر فعال خواهند شد، دانشمندان در پساب هایی که از اسفنج های خارج شده از دستگاه ماکروویو بوده است تحقیق کرده اند و شاهد این بودند که ۹۹ درصد از میکروب ها که شامل انواع ویروس ها، انگل های تک یاخته ای که با نام های باسیلوس سرئوس بود که از مقاومت خیلی بالایی برخوردار هستند درون این پساب ها موجود بودند که با گرمایی که داخل ماکروویو به اسکاچ منتقل می شد از بین می رفتند.

به این نکته توجه داشته باشید که فقط از اسکاج هایی که در ساخت آن ها از هیچ گونه فلزی استفاده نشده برای ضد عفونی کردن در ماکروویو می توان استفاده کرد در غیر این صورت به دستگاه آسیب وارد می شود و گاها موجب آتش سوزی می گردد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.