• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قیمت سیمان سفید ارومیه

  • 10 مهر 1401 - 0:52
قیمت سیمان سفید ارومیه

امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی مصالح زیادی استفاده می شود که یکی از مهم ترین آنها سیمان سفید است که برای استحکام بیشتر عایق بندی و زیبایی و تزئین نمای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد، در مراکز خرید مصالح با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

سیاهی سیمان به دلیل سولفات آهن و منیزیم و دود سوختن در کوره می باشد و برای تهیه سیمان سفید از میزان سولفات آهن کمتر در تولید سیمان استفاده می شود به علاوه آن که از مقداری گچ در تولید آن استفاده می شود و همچنین سوخت آن تحت شرایطی بدون دود انجام می گیرد.

افراد می توانندبا مراجعه به سایت اینترنتی آراد برندینگ، از تمامی محصولات و مصالح ساختمانی دیدن کنند که این محصولات به همراه تمامی مشخصات و کاربردهایشان معرفی شده اند.

رایج ترین موارد استفاده سیمان سفید بند کشی و عایق بندی سرامیک کف و یا دیوار می باشد و همچنین برای نصب موازییک کف که در حیاط، پشت بام، اتاق، حال، آشپزخانه، پیاده رو و غیره می باشد که برای استفاده از آن معمولا سیمان سفید را به همراه پودر سنگ ترکیب کرده و با اضافه کردن آب به آن مایع خمیری شکلی به وجود می آورند که با استفاده از ابزار مناسب آن را در شیارهای بین سرامیک و موزایک می فشارند.

قیمت سیمان سفید

در کارخانجات تولیدی و مراکز ساخت سیمان سفید از مواد سوختی مختلفی استفاده می شود که در برابر مواد سوختی معمولی بسیار هزینه های بیشتری دارد و از این رو ممکن است که قیمت سیمان سفید نسبت به انواع دیگر سیمانها و سیمان پاکتی گرانتر و هزینه پرداخت مبلغ آن بیشتر باشد البته همچنین مواد ترکیب شده درون سیمان سفید نیز دارای هزینه های بیشتری نسبت به تولید سیمان سیاه می باشند و این عامل دلیل دیگری برای گران تر بودن سیمان سیاه می باشد.

البته عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر قیمت انواع مصالح ساختمانی و سیمان سفید اثر گذار باشند که اولین این عاملها دلار و نوسانات نرخ ارز می باشد که رابطه مسقیمی با قیمت این محصول دارد

نوع بسته بندی، مواد اولیه و کیفیت آنها، برند تولید کننده، هزینه های جانبی و حمل و نقل و سایر عوامل دیگر همگی بر قیمت سیمان سفید و  انواع مصالح ساختمانی اثر می گذارند و اما عاملی که از همه بیشتر می تواند بر قیمت مصالح ساختمانی موثر باشد، میزان عرضه و تقاضای آن و همچنین افزایش و یا کاهش میزان ساخت و سازهای ساختمانی و پروژه های عمرانی می باشد که این عامل در برخی مواقع اثر مستقیم بر قیمت مصالح ساختمانی دارد و در برخی مواقع دیگر ممکن است که اثر معکوس داشته باشد.

با  توجه به افزایش میزان تقاضا برای انواع مصالح ساختمانی کسب و کار این محصولات بسیار پر رونق می باشد و بازار خرید و فروش انواع مصالح ساختمانی داغ می باشد که افرادی که در این حرفه مشغول فعالیت می باشند توانسته اند از طریق این تجارتها درامدها و سودهای بسیاری برای خود بدست بیاورند.

سیمان سفید ارومیه

در کشور ایران سیمان سفید در کارخانه جات شهرهایی مانند ارومیه ساوه شمال تولید می شود که با توجه به مسافت شما با محل هر کارخانه می توانید از کدام سفارش خودتان را انجام دهید.

سیمان در سفید که به بان پرتلند معروف می باشد که دارای رنگ سفیدی بوده و برای ظاهر کار از ان استفاده می شود که برای زیبا سازی و رویه کردن سیمان سیاه و بتن بکار برده می شود که قیمت بیشتری نسبت به سیمان سیاه صنعتی دارا بوده است که در این مقاله سعی داریم تا ویژگی این ماده پر استفاده در صنعت ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهیم.

در اینجا به این نکته می‌توان اشاره کرد که کارخانه تولیدی سیمان سفید ارومیه می تواند روزانه چندین هزار از این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید که این محصول برای تزیین بتن صنعتی نیز بکار برده می شود و برای زیبا سازی سطح شهر و پلها کارایی دارد و برای ریختن دوغاب و بند کشی کاشی لعابدار و سرامیک و مرمر و روکش دیوار و پوشش سیمان سفید و سقف حمام بسیار کاربردی خواهد بود.

سیمان سفید بیشتر در پوشش دیوار و کف و سقف کارایی دارد و برای نمای رومی و سر ستونهای منازل و اتاقهای پذیرایی کاربرد خواهد داشت.

ترکیب سیمان سفید از آهک و چسبندگی بیشتر می باشد وبرای روکش آن بسیار مناسب می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.