• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قرعه‌کشی دیویس کاپ و اقدام جالب فدراسیون فوتبال

  • 03 مرداد 1402 - 17:22
قرعه‌کشی دیویس کاپ و اقدام جالب فدراسیون فوتبال

به گزارش ایسنا، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری سومین کارگاه قوانین و مسولیت های رسانه ای عنوان کرد: قبل از هر چیز وظیفه خود می دانم از حضور گرم،ارزشمند و پرتعداد همکاران ارجمند رسانه های گروهی در کارگاه کمال سپاس را داشته باشم. دوشنبه (۲ مرداد ۱۴۰۲) برای فدراسیون فوتبال روز خاطره‌انگیزی شد و بی‌شک، این اتفاق با همراهی همکاران ارجمند به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: در کنار حضور بزرگان عرصه رسانه و خبر و مدیران رسانه‌ای، مدرسان ارزشمندی هم در این کارگاه حضور داشتند. ضمن اینکه ریاست، نایب رئیس، اعضا هیات رئیسه و جمعی دیگر از مسئولان فدراسیون هم در این محفل صمیمی حاضر شدند که به ثبت خاطرات خوشایندی از این روز انجامید. امید دارم کارگاه‌های چهارم و پنچم و بعدتر بهتر و کامل‌تر و با حضور جمع بیشتری از بزرگان عرصه رسانه برگزار شود و در نهایت ارتقا سطح فعالیت‌ها را شاهد باشیم.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: یکی از نکاتی که در جلسه روز گذشته مطرح شد، پیشنهاد برگزاری دوره تخصصی زبان انگلیسی برای همکاران رسانه‌ای توسط نایب رئیس اول فدراسیون بود. بر این اساس، برنامه ریزی جهت تحقق این موضوع بلافاصله آغاز شد و تا قبل از رویداد مهم جام ملت‌های آسیا این دوره به میزبانی فدراسیون فوتبال و با اعلام جزییات و شرایط آن برگزار خواهد شد.

رقابت‌های تنیس دیویس کاپ قرعه کشی شد

حریفان نمایندگان کشورمان در مسابقات تنیس گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه مشخص شدند. تیم ملی تنیس ایران از فردا رقابت خود را در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه آغاز می کند.
بر اساس قرعه انجام شده تیم ملی ایران در گروه‌ A مسابقات با تیم‌های ویتنام، عربستان سعودی و سریلانکا هم گروه شد و در گروه B تیم‌های جزایر پاسیفیک، اردن، کامبوج و مالزی قرار گرفتند.
حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی،  سینا مقیمی، سامیار الیاسی و علی یزدانی به عنوان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
این مسابقات  از تاریخ ۴ تا ۷ مرداد در زمین‌های کلمبو برگزار می‌شود و تیم‌های برتر جواز حضور در گروه ۲ مقدماتی جهانی را به دست می‌آوردند.

اعزام ۱۰ آزادکار ایران به تورنمنت روسیه

تیم منتخب کشتی آزاد در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام کنکرد روسیه شرکت می‌کند.
به گزارش ایسنا، اسامی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها که روزهای ۵ تا ۸ مردادماه برگزار می‌شود به شرح زیر است:
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی
۶۵ کیلوگرم: کیان محمودجانلو – محمدعلی عموزاد- آرمین حبیب زاده
۷۴ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور – عرفان الهی
۹ کیلوگرم: سبحان یاری
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور
۹۷ کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان
مربیان: فرید دژم خوی – جلال لطیفی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=45372

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.