• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قاب‌های منتخب روز بیست و سوم جام جهانی؛ مسی و دیگر هیچ!

  • 23 آذر 1401 - 12:06
قاب‌های منتخب روز بیست و سوم جام جهانی؛ مسی و دیگر هیچ!

به گزارش ایسنا، در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ملی کرواسی و آرژانتین به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر آلبی سلسته به پایان رسید.
آلوارز ۲ گل و مسی یک گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رساندند تا این تیم به فینال رقابت‌های جام جهانی راه پیدا کند و به مصاف برنده دیدار مراکش و فرانسه برود.
در این گزارش به مرور تصاویر جذاب روز بیست و سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌پردازیم:
مسی و دیگر هیچ!
لیونل مسی با درخشش بی‌نظیر خود در بازی تیمش مقابل کرواسی، نشان داد که بدون هیچ بهانه‌ای به دنبال قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی است. او یک گل و یک پاس گل در بازی مرحله نیمه نهایی به ثبت رساند تا با ثبت گل در ادوار مختلف این مسابقات، از رکورد باتیستوتا عبور کند و به عنوان برترین گلزن آرژانتینی‌ها شناخته شود.

پاسخ به عربستانی‌ها!
هواداران آرژانتین پس از پیروزی تیم‌شان مقابل کرواسی، به کری‌خوانی‌های تیم ملی عربستان پاسخ دادند. هواداران با نشان دادن تصویری از لیونل مسی، به نوعی به شکست‌شان مقابل عربستان واکنش نشان دادند.

طبل شادی در بوئنوس آیرس!
مردم اهل بوئنوس آیرس آرژانتین پس از پیروزی تیم ملی آرژانتین مقابل کرواسی به خیابان‌ها آمدند و برای صعود آلبی‌ سلسته به فینال جام جهانی شادی کردند.

جوانی که عصای دست مسی شد!
جولیان آلوارز با ثبت ۲ گل در بازی آرژانتین مقابل کرواسی موفق شد نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. ترکیب او و مسی توانست موفقیت‌های زیادی را برای آلبی سلسته به همراه بیاورد و بار دیگر آرژانتین را به فینال این مسابقات ببرد.

مودریچ و پایان جام جهانی!
چهره غمگین بازی شب گذشته لوکا مودریچ  بود. بازیکن محبوب تیم ملی کرواسی در نهایت کار خود نتوانست بار دیگر به همراه تیمش فینالیست شود و به رویای قهرمانی پایان داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=35527

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.