• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فروش کشک خشک گاوی

  • 09 مهر 1401 - 1:44
فروش کشک خشک گاوی

همانطور که به خوبی در جریان هستید، کشک یک محصول لبنی فوق العاده لذیذ و دلچسب می باشد که برعکس تصوری که ما داریم، این محصول را به شکلهای مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد، چرا که به دو شکل مایع و جامد موجود می باشد و بحث ما به نوع دوم یعنی کشک خشک مربوط می گردد.

نوع خالص و درجه یک کشک خشک گاوی در مجموعه آراد برندینگ عرضه می شود که علاوه بر ارزش غذایی بالا از بهداشت و سلامت کافی هم برخوردار می باشند، از طرفی تولید آنها توسط تولید کنندگان معتبر انجام گرفته است و شما با خرید این محصول قطعاً احساس رضایت خواهید داشت و به عنوان یک ماده غذایی سالم می توانید در غذاهای خود آنها را به کار ببرید.

برای تهیه کشک به ماست پرچرب و ترش نیاز دارید و مقدار یک لیوان آب همراه با یک لیوان ماست کیسه ای درون ظرفی بریزید و آن را مخلوط کنید تا زمانی که یکدست شود.

زمانی که مراحل هم زدن به پایان رسید قابلمه را روی حرارت متوسط قرار دهید تا زمانی که به رنگ زرد در بیاید و بعد از آن منتظر بمانید تا آب ماست کشیده شود فقط مواظب باشید تا ته نگیرد.

بعد از ۲ ساعت که آب ماست کشده شد هماننده کرم رنگ همراه با کمی رطوبت داشته باشد.قابلمه را از روی حرارت بردارید و زمانی که خمیر خشک را درون کیسه ای بریزید و تا آب اضافی از آن خارج شود.

خمیر کشک را با مقدار کمی نمک اضافه کنید سپس به هر حالتی که سلیقه شما است آن را فرم دهید و درون سینی در معرض نور آفتاب قرار دهید.

کشک خشک تهران

در حال حاضربا فروش کشک خشک می توانید آن را به عنوان یک تنقلات و یا در غذاهای نظیر سوپ، آش و کشک بادمجان مورد استفاده قرار داد که یکی از محبوب ترین غذاهایی که به دلیل خواص بسیار بالایی که دارد جز غذاهای بی نظیر و پر خاصیت به شمار می رود.

کشک خشک را اگر با آب هم مخلوط کنید و هم بزنید می توانید با نان مصرف کنید، برخی از افراد هستند که کشک خشک را در جیب خود قرار می دهند و زمانی که احساس ضعف و گشنگی کردند مصرف می کنند.

هر محصولی را باید طبق اصول و قوائد در محل جایی نگهداری کرد بطور مثال کشک را باید به دور از گرما و یا محیط باز نگهداری کنید و باید کشک را درون یخچال درون ظرفی قرار دهید تا از رشد انواع میکروبها جلوگیری شود.

یکی از دغدغه های اکثر جوانها تناسب اندام است که با رژیم غذایی این کار امکان پذیر است شما می توانید با استفاده از کشک خشک اشتها خود را کاهش دهید و زمانی که گرسنه شدید غذای کمتری میل کنید و این موضوع باعث می شود در طول زمان وزنتان کاهش پیدا می کند.

یکی از پیشنهادهایی که به شما می دهیم این است که کشک را به صورت ناشتا مصرف کنید و با این کار با توجه به کلسیمی که این ماده پر انرژی دارد می تواند انرژی طول روز شما را تامین کند و از احساس ضعف و گرسنگی پیشگیری کند.

کشک خشک گاوی

شاید راز سلامتی و زیبایی پوست و موی افراد روستایی و عشایری به نوع خوراک آنها مربوط شود و احتمالا برایتان جالب است اگر بدانید که این افراد کشک خشک گاوی محلی را از قبل از آن که خشک شود با نام دیگری می شناسند و به عنوان یک ماده غذایی مورد استفاده قرار می دهند، این محصول را نه تنها در وعده های غذایی بلکه به عنوان میان وعده و در کنار سایر محصولات لبنی مانند پنیر و روغن حیوانی به مصرف می رسانند، بنابراین به دلیل سالم بودن برنامه غذایی این افراد، بیشتر شاهد سلامت جسمانی در این قشر از جامعه هستیم.

بنابراین با توجه به صحبتهایی که در بالا باشد، باید به اهمیت و ارزش غذایی کشک خشک گاوی پی برده باشید، اگر تاکنون نسبت به مصرف این محصول کم توجهی کرده ‌اید، بهتر است از این پس در مصرف این محصول دقت بیشتری کنید.

استفاده از کشک خانگی در غذا می تواند سبب بهبود سطح کیفیت آن شود و با ارزشمند کردن غذاهای خود می توانید سلامتی و تندرستی را برای خود و اعضای خانواده به ارمغان آورید، پس چه بهتر که به جای برخی از مواد غذایی کم کیفیت، این محصول اصل ایرانی را در برنامه غذایی خود قرار بدهید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.