• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فروش شیلنگ گاز ضد حرارت تبریز

  • 27 مهر 1401 - 12:55
فروش شیلنگ گاز ضد حرارت تبریز

برای خرید به نکته ایی که خیلی باید توجه کرد، قیمت شیلنگ گاز در بازار است زیرا قیمت آن در جاهای مختلف متفاوت نیز می باشد. شیلنگهای گاز انواع متنوعی دارند که در اینجا برایتان شرح می دهیم:

·         شیلنگ پوست ماری: این مدل شیلنگها بخاطر شباهتشان به پوست مار به این اسم معروف شدند و خود در دو حالت سبک و سنگین در بازار یافت می شود.

·         شیلنگ چند لایه: این مدل از شیلنگ خود به چند نوع تقسیم می شود.

·         شیلنگ تقویت شده: این نوع شیلنگیک مشکل بزرگ دارد که آن هم شکنندگی بالای آن است.

·         شیلنگ فلزی: این نوع از شیلنگها از لحاظ هزینه، نسبت به مابقی گرانتر است ولی منعطفتر نیز می باشند.

·         شیلنگ نسوز: این نوع شیلنگ بزرگترین مزیتش این است که داغ نمی شود و در برابر حرارت مقاومت نشان می دهد.

البته ناگفته نماند که علاوه بر شیلنگ گازی و آبگرمکن خانگی که در خانه ها استفاده می شود، فروش شیلنگ گاز فشار قوی هم در بازار پر اهمیت است چرا که برای مصارف بالاتر، اماکن بزرگتر و دستگاه های صنعتی(برای کارخانجات بزرگ) در کشور استفاده می شود و تولید کنندگان باید نگاهی متفاوت برای تولید و کیفیت ساخت آن داشته باشند. اطلاعات کلی که درباره شیلنگهای گاز باید بدانیم این است که کلاف شیلنگهای گاز عمدتا ۵۰ متری در بازار به فروش می رسند. مولفه های اصلی عملکرد شیلنگهای صنعتی درجه حرارت و درجه فشار است، البته ناگفته نماند که هر شیلنگی کاربرد خاص خودش را دارد و بر اساس آن استاندارد بندی می شود.

شیلنگ گاز استاندارد

تولیدکنندگان در هنگام تولید وسایلی مثل شیلنگ گاز باید نکات و استانداردهای لازم را رعایت کنند تا در زمان استفاده دچار مشکل نشوند. علاوه بر مصرف خانگی از  شیلنگ گاز بخاری و آبگرمکن در صنعت و کارخانه های گازسوز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جنس شیلنگ گاز از نوعی پلاستیک می باشد که کاملا نسوز می باشد و در برابر پوسیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. به منظور خرید شیلنگ باید به صورت کلافی آن را تهیه کنید، هر کلاف این محصول حدود ۵۰ متر می باشد.

در حال حاضر انواع مختلف شیلنگ گاز در بازار داخلی وجود دارد اما نکته مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد این است که ویژگیهایی مثل ضد حرارت بودن در هنگام تولید این محصول رعایت شده باشد. علاوه بر آن یک شیلنگ گاز ضد حرارت با کیفیت باید در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم باشد در غیر این صورت ممکن است با هر ضربه کوچک سوراخ شود و در این صورت گاز دچار نشدی می شود. این وسیله در برابر تغییرات دما که در محیط اتفاق می افتد مقاوم می باشد و تا دمای ۵۰ درجه را می تواند تحمل کند. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول میزان تحمل فشار گاز می باشد، یعنی هر شیلنگ مخصوص نوع خاصی از فشار گاز می باشد؛ بنابراین شیلنگی که برای گاز شهری استفاده می شود برای استفاده در صنعت مناسب نیست.

شیلنگ گاز تبریز

حتما باید توجه داشته باشید که از لوله کشیهای استاندارد برای گاز استفاده کنید و در صورت نیاز از شیلنگهای چند لایه مانند شیلنگ گاز کرج استفاده نمائید که مانند سایر شیلنگ‌های لاستیکی معمولی نیستند و در برابر ترکیبات نفتی و گازی مقاوم اند و فاسد نمی شوند. بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از شیلنگهای گازی می باشند زیرا این شیلنگها بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشند، دارای انعطاف پذیری و نرمی باشند و همچنین جریانهای الکتریکی را انجام نمی دهند. از آن جایی که برخی از شیلنگها مانند بسیار شبیه به هم می باشند برای تشخیص شیلنگ گاز و آب از یکدیگر نیز چندین نشانه وجود دارد از جمله اینکه شیلنگهای آب علامتهایی با رنگ قرمز یا آبی دارند، همچین اندازه، قطر و ضخامت شیلنگهای آب با گاز متفاوت است و جنس شیلنگ آب از پلاستیک، پی وی سی، پلی اورتن و پلی اتیلن است اما شیلنگ گاز از پلاستیک نسوز فشرده شده تشکیل شده است. در تفاوت دیگر بین این دو باید دقت کنید که قیمت شیلنگ آب از شیلنگ نسوز گاز ارزان تر است و هر دو مناسب با مایع مورد نظر خودشان می باشند.

شیلنگهای گاز معمولا از جنس پلاستیک نسوز می باشند و یکی از بهترین نمونه های آن شیلنگ گاز تبریز است که دارای جنس بسیار خوبی است و در برابر سرما و گرما نیز مقاوم می باشد. معمولا متراژ کلافهای شیلنگ چیزی حدود ۵۰ متر می باشد و دارای انواع مختلفی هستند از جمله انواع مواد کهنه و مواد نو، مواد لاستیکی، گرانول پی وی سی، مواد شفاف و یا منجید و همچنین بدون منجید نیز وجود دارند و عرضه می شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=31321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.