• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فراخوان رسانه‌های دیداری و شنیداری فجر ۴۲ منتشر شد

  • 16 دی 1402 - 18:02
فراخوان رسانه‌های دیداری و شنیداری فجر ۴۲ منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با هدف تکریم رسانه‌های دیداری و شنیداری و ممانعت از تضییع حقوق ایشان، مقررات صدور کارت جشنواره را به شرح ذیل اعلام می‌دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند. این زمان برای تمام متقاضیان حضور در سینمای رسانه‌ جشنواره بین المللی فیلم فجر غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال ‌شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱- ارایه معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه برای رسانه‌های اینترنتی الزامی است. معرفی‌نامه از رسانه‌هایی پذیرش می شود که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. همچنین درگاه پخش برنامه‌های اینترنتی حتما می‌بایست در نامه رسمی ارسالی، درج شده باشد.
۲- برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌بایست مصوبه پخش شبکه‌های مورد نظر را دارا باشند و زمان پخش و مدت زمان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باید در نامه ارسالی قید شود. در هر زمان که روابط عمومی جشنواره از عدم پخش برنامه اعلامی مطلع شود، مجاز به ممانعت از ادامه فعالیت در سینمای رسانه خواهد بود. همچنین درصورتی که برنامه در سال قبل نیز پخش شده باشد، حتما باید نمونه برنامه در یک لوح فشرده به همراه نامه به روابط عمومی جشنواره ارسال شود. بدیهی است که دریافت کارت و عدم پخش برنامه در سال گذشته از جمله ملاک‌های بررسی خواهد بود.
۳- در نامه معرفی همه برنامه‌های رادیو، تلویزیونی و اینترنتی، می‌بایست عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده (خبرنگار، گزارشگر، نویسنده، مجری، تصویربردار، صدابردار، عوامل فنی، تهیه کننده و …) قید شود.
۴- بدیهی است که به معرفی‌شدگان هر رسانه، بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده به ترتیب اولویت مندرج در نامه، کارت خبرنگاری، تصویربرداری و عوامل فنی تعلق می‌گیرد و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نخواهد شد.
۵- به ثبت نام متقاضیان خارج از رسانه های دیداری و شنیداری ترتیب اثر داده نخواهد شد.
ثبت نام رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و منتقدان از ۲۷ آذرماه تا ۳۰ آذرماه انجام شد و ۱۰۳۲ نفر متقاضی دریافت کارت سینمای رسانه شدند.
چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=52287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.