• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

فاکتور طلایی برای ثروتمند شدن را بدانید

  • 27 دی 1401 - 16:22
فاکتور طلایی برای ثروتمند شدن را بدانید

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که شما را به ثروت کلانی می رساند ذهن ثروت می‌باشد، بعضی از افراد ذاتاً هوش بالایی دارند و برخی نیز بایستی آموزش‌های لازم را ببینند و با سرمایه‌گذاری بر روی ذهنشان به ثروت برسند. من با سرمایه‌گذاری بر روی ذهن خود توانستم بهتر از رقبا باشم و در میدان رقابت پیروز شدم و ثروت بی کرانی را نصیب خود کردم.

دستکش سیلیکونی نسوز

قیمت دستکش سیلیکونی نسوز که عموماً در رستوران ها و آشپزخانه ها و برخی صنایع کاربرد دارد در این سایت بسیار مناسب تر از بازار می باشد. دستکش سیلیکونی نسوز به علت مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارد می تواند یک وسیله بسیار کارآمد در آشپزخانه ها و هتل ها باشد. معمولاً برای کار با فر و گذاشتن و برداشتن ظروف داغ می توان به راحتی از این دستکش استفاده کرد و به همین علت میان آشپز ها و افرادی که با فر و گاز زیاد سروکار دارند بسیار پرطرفدار است. جنس این محصول از سیلیکون نسوز است و طبیعی است که هر چه سیلیکون به کار رفته مرغوب تر باشد، عملکرد بهتری دارد.

دستکش سیلیکونی

دستکش سیلیکونی یک دستکش همه کاره برای تمیز کردن سطوح مختلف، شست و شوی ظروف و حیوانات خانگی و غیره طراحی و ساخته شده است.دستکش ‌سلیکونی، همانطور که از اسمش پیدا است از جنس سلیکون با کیفیت و سازگار با محیط زیست، با طراحی ‌های مختلف و با کاربرد های متنوع تولید شده است که می تواند جایگزین مناسبی نسبت به دستکش های معمولی شود.دستکش ‌های سلیکونی به دلیل مزایای مختلف از جمله تمیزکاری و شستشوی ظروف، کاهش خطر سوختگی پوست دست، قابل شست و شو و در ابعاد مختلف، تنوع رنگ، مقاوم در دمای بالا از محبوبیت بالایی برخوردار است.

دستکش سیلیکونی فر

دستکش سیلیکونی فر یک محصول نوین و پر کاربرد است که در برابر حرارت مقاوم بوده و جهت استفاده در آشپزخانه تقاضای مصرف بالایی دارد.جنس لایه داخلی دستکش سیلیکونی فر از پنبه و پلی استر مرغوب و مقاوم به حرارت و لایه خارجی آن از سیلیکون تشکیل شده است بنابراین به پوست دست آسیب نمی رساند.این نوع دستکش نسبت به تغییرات دمایی بسیار مقاوم است، بنابراین در حمل و شستشوی ظروف بسیار گرم و بسیار سرد قابل استفاده می باشد.این محصول ضد لغزش و دارای مقاومت حرارتی تا ۴۵۰ درجه فارنهایت است و قابل استفاده برای هر دو دست چپ و راست می باشد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.